Jump to content

GYEON Q2 TRIM - koreańska technologia vs. zewnętrzne plastiki na Fiacie Seicento


Recommended Posts



Cześć !
Dostałem propozycje przetestowania powłoki do plastików zewnętrznych firmy Gyeon.
Plastików nie lakierowanych u mnie w Seicento jest dosyć dużo, więc będzie ciekawe.
Moje Seicento pochodzi z 2001 roku, więc szybko licząc ma już 12 lat.
Plastiki nie wyglądają źle, ale nowe też nie są.
Ich problemem jest to, że nie lubią się z dressingami. Jedne leżą do pierwszego deszczu, inne maksymalnie do miesiąca.
Wina pewnie leży w ich słabej jakości. Co by nie mówili fani marki to jest jednak FIAT.
Powłoka będzie leżała na zderzakach z przodu i z tyłu, klamkach i lusterkach.
Projektanci FIAT, postanowili urozmaicić kierowcy życie i o ile zderzaki mają dosyć mocną fakturę to lusterka i klamki są całkowicie gładkie.

OPIS PRODUCENTA:



GYEON Q2 TRIM to powłoka kwarcowa dedykowana zabezpieczeniu nielakierowanych tworzyw sztucznych, na przykład:

- Listwy ozdobne
- Zderzaki
- Reflektory i lampy tylne
- Atrapy chłodnicy itp.

Produkt zapewnia trwałe zaczernienie tworzyw sztucznych, niwelując wszelkie wyblaknięcia i utratę koloru.

Poza efektem wizualnym, produkt zapewnia doskonałe własności hydrofobowe, ułatwiając utrzymanie tworzyw w czystości.

Ochrona przed promieniami UV zapobiega blaknięciu tworzyw, oraz stanowi barierę która zapobiega matowieniu kloszy reflektorów.

Istotną zaletą produktu jest trwałość, określana na minimum rok !




OPAKOWANIE:
Może ktoś powie jakie to ma znaczenie, dla mnie i wydaje mi się, że dla większości z Nas ma.
Powłokę dostajemy w grubym, srebrnym, matowym woreczku z zamknięciem strunowym.
Z przodu widzimy krótki opis.
Opakowanie ma zdecydowanie wygląd minimalny i elegancki.
Otwieramy ...
W środku:
- szklana buteleczla z powłoką 30 ml
- zakraplacz z gwintem na butelkę
- klocek do owinięcia ściereczek
- 4 ściereczki
- instrukcja w jęzuku angielskim ( swoją drogą dosyć ciekawa w formie piktogramów)


15Knot.jpg
2Cdtn1.jpg
30gqyO.jpg
4ot1il.jpg
5m9oT8.jpg
638Fau.jpg


PRZYGOTOWANIE POWIERZCHNI:
Wszystkie plastki zostały umyte APC 1:2, Tenzi Specjal 1:10 i przetarte 2 razy IPĄ 1:1.

74cLrk.jpg
8kH1sL.jpg

APLIKACJA:

Jak na zdjęciach widać zderzaki straciły swój dawny kolor, w zamian pojawiły się obtarcie i przebarwienia od promieni słonecznych. Ale do dzieła. Tak prezentuje się czysty zderzak.

9c9XTH.jpg
108DML.jpg

Oklejamy do 50/50  :)

11.jpg
12dWrG.jpg

Ściereczka na aplikator, obowiązkowo w rękawiczkach.  :evil:

13xuDNt.jpg
14BYrF.jpg

I mamy pierwsze 50/50.  :shock:

15fDBkF.jpg
16npdNY.jpg
17.jpg
18eo5.jpg
19XY7U4.jpg

Pod tablicą zostawiłem kontrolny wycinek,  nie zabezpieczony.

20bmMcr.jpg
21.jpg
I lusterko.

22.jpg
23.jpg
24.jpg
25.jpg
26.jpg

Klamka od strony kierowcy.

27.jpg

Przedni zderzak, chyba w najgorszym stanie. Produkt dosyć dobrze maskuje drobne obtarcia i ryski.

28.jpg
29.jpg
f9quk3.jpg
msj152.jpg
5u3g2g.jpg

Lusterko pasażera.

egejy9.jpg
ziulqr.jpg
2qlsk8p.jpg

Klamka od strony pasażera.

mblm5k.jpg
hwift1.jpg
156cpxx.jpg
I 50/50 na wycieracze z tyłu.

5ml842.jpg
rh8z76.jpg


I tutaj zużycie produktu na wszystkie plastiki. Jest bardzo wydajny, a aplikowałem dużo bo tak jest napisnae w instrukcji i takie też dostałem dyspozycje.

2quhmhd.jpg
14j9c1j.jpg

I tak wygląda całokształt, po użyciu.
2qum4xs.jpg
2003cbc.jpg
2hqqh4y.jpg
2vvt735.jpg
5lyw4n.jpg

Żeby test był miarodajny, to wklejam stan licznika z dzisiaj.
kboadx.jpg

PODSUMOWANIE:
Bardzo fajny produkt. Początkowo miałem obawy o sposób aplikacji, ale okazały się zupełnie nie słuszne. Łatwo się rozprowadzał, nie zostawiał mazów, ani innych niespodzianek. Teraz pozostaje tylko czekać. Oczywiście przewiduje aktualizacje. Nie polewałem powłoki wodą, niech dobrze zwiąże. Mająć na uwadze to co deklaruje producent,  przez najbliższy rok powinienem zapomnieć co to dressing.  :mrgreen:

Jeżeli ktoś ma jakieś pytania, skargi, zażalenia to śmiało. Postaram się odpowiedzieć.  ;)

 :good:

 
Link to comment
Share on other sites


Start testu to: 23 lipiec :)

I UPDATE - 24 lipiec

To wrzucam. Odwiedziełem bezdotyk i jest szał. Woda się plastików nie ima. Na film trzeba chwilkę poczekać bo się wysyła.  :shock:

Ale dla fanów kropelek, zdjęcia: ;)


2585aw7.jpg
2yuwswh.jpg
2lnio15.jpg
20h2avs.jpg
34gsdjl.jpg
2cmngcx.jpg
sql4iv.jpg
2r614zo.jpg
jphnpk.jpg

 

Jest i film, polecam oglądać w Full HD. Może nie jest to super produkcja, ale brakuje mi trzeciej ręki. Może na spocie w Piątek podjedziemy to nakręci się coś lepszego.  :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

II UPDATE - 29 lipiec

Odświeżam. Tydzien od aplikacji, przebieg około 80 kilometrów. Grana była Magi z pianownicy i spłukanie ostatnim programem. Powłoka ma sie dobrze, zużycia nie widać. Nadal mocno czarna.

Coś tam się skręciło:



I jeszcze kropelki:
DSC04403.jpg
DSC04404.jpg
DSC04405.jpg
DSC04406.jpg
DSC04407.jpg
DSC04408.jpg
DSC04409.jpg
DSC04411.jpg
DSC04412.jpg
DSC04413.jpg


DSC04419.jpg
DSC04421.jpg

Idelane może nie są, ale dzisiaj w słońcu było prawie 45 stopni.  :thumbdown:

 

Link to comment
Share on other sites

III UPDATE - 11 sierpień

 

 

Nikt nic nie pisze, to pozwole sobię zaktualizować. Gyeon nie wygląda jak by się gdzieś wybierał. Grany był proszek i ostatni program. Osuszył się sam w drodze powrotnej. Wygląd ok, odpychanie wody też.



IMG_20130811_181510.jpg
IMG_20130811_181528.jpg
IMG_20130811_181550.jpg

Posmarowałem też uszczelki po tym jaki efekt dało to u innego z użytkowników.
Jak dla mnie super efekt, tak pewnie wyglądały w 2001 w Tychach.

IMG_20130811_181958.jpg
IMG_20130811_182015.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

VII UPDATE - 11 wrzesień

 

Pozwolę sobie odświeżyć. Jak pamiętacie ( albo i nie  :mrgreen: ) pod rejestracją zostawiłem wycinek nie zabezpieczony . Dzisiaj aby sprawdzić, zdemontowałem ramkę i tablicę. Jak widać 50/50 jest prawie takie jak na pierwszej stronie. Ktoś może powiedzieć, że pod tablicą to się nie liczy. Ja jestem trochę innego zdania, woda z pod kół napewno tam dociera ze względu na krótki zwis i brak chlapaczy.

DSC04677.jpg

Co do innych elementów na samochodzie, nie zauważyłem żadnych zmian. Zaryzykuję stwierdzenie, że jak w dniu aplikacji.

 

Link to comment
Share on other sites

XI UPDATE - 7 grudzień

 

Wypadało by zaktualizować test  :mrgreen:
Ale niestety  na razie nie mogę ze względu na pogodę.
Za co bardzo przepraszam.
Obiecuję poprawę i solidny update jeżeli tylko będzie troszkę cieplej.
Produkt jednak cały czas się trzyma, czerń robi wrażenie.
Ostatnie płukanie było 2 tygodnie temu i kropelki wyglądały jak dzień po nałożeniu.

Na potwierdzenie moich słów dodaje zdjęcie:  :mrgreen:
19bb439c5e9411e3afe50eeec555452c_80UKPw.

P.S Jedno jest pewne śniegu to On nie odpycha  :-]

 

Link to comment
Share on other sites

Piotrek, bardzo rzetelny test, dziękujemy bardzo :u

Wytrzymałość faktycznie zapowiada się ciekawie, powiedz, ile kosztuje ten produkt?

 

Tak jak kolega napisał, kosztuje 129,90. Produkt tańszy od konkurencji bo DLUX kosztuje 160 za tą samą pojemność. Test jeszcze się nie skończył i plan jest aby sprawdzić czy wytrzyma rok tak jak obiecuje producent. Zima da mu mocno w kość, bo samochód stoi cały czas pod chmurką a drogowcy w Warszawie nie żałują soli. :)

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Create New...