SzaKal Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Panowie to ja dodam swoje 5 groszy ;) Już miałem dawno zmienić koła na zimowe, ale ich wygląd na to nie pozwalał, pomyślałem że oddam je do renowacji, koszt 300 zł, hmm a może sam to zrobię ... piaskarka 60 zł, piasek 25 kg. 8 zł podkład antykorozyjny 20 zł, baza 50ml 14 zł, klar+utwardzacz 100ml 10 zł, plastyfikator 20ml dostałem za darmo ;) więc wyjdzie taniej, a jaka satysfakcja. Tak wyglądają wszystkie cztery felgi Tu po wstępnym czyszczeniu szczotką W miejscach trudno dostępnych piaskowałem Po piaskowaniu podkład epoksydowy, antykorozyjny Baza, tak myślałem na jaki kolor pomalować, wybór padł na czarną perłę z palety harley davidson Pierwsza warstwa Druga warstwa I trzecia warstwa Tak wygląda wysuszona baza, jeszcze bez klaru I teraz pora na klar, dodałem 20 % plastyfikatora do klaru, dzięki temu będzie on bardziej elastyczny i mniej podatny na odpryski itp. I tak to wyszło : Teraz felgi się suszą, jutro zabezpieczenie jakimś kwarcem i zakładamy. I jak tylko umyję auto pokaże jak to wygląda na nim ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubik Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Wszystko fajnie,ale sugerowałbym dokładniejsze obklejanie opony ja robię to tak,samą oponę obklejam milionem urywków taśmy nie dłuższe jak 3cm,a potem streczem oponę i wtedy folię do tej taśmy i mam spokój,odklejam taśmy i mogę zakładać na samochód,nawet kawałek nie będzie pomalowany :) Tak to wygląda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted December 10, 2013 Author Report Share Posted December 10, 2013 Spoko, ale opony i tak do wymiany ;) dlatego za bardzo się nie bawiłem w obklejanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubik Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 A to zmienia postać rzeczy :) A tak z ciekawości,mam kompresor mały,24l chyba,ma sens dokupienie do tego pistoletu do piaskowania? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Cholera takie ziarno na stalówkach, jest kozak :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtassss Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 Ziarno lepsze niż u mnie na aucie :D Właśnie jak już padło pytanie. Też mam taki kompresor jak kubik chyba z 24 l da się coś z tego sensownego zrobić, czy nawet nie zaczynać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted December 11, 2013 Author Report Share Posted December 11, 2013 Oczywiście że się da ;) ale warunek pistolet RP z dyszą 1.0 ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtassss Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 Do lakierowania to looz. Chodziło mi bardziej czy jest szansa piaskować z takiego malutkiego kompresora? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted December 12, 2013 Author Report Share Posted December 12, 2013 Raczej z 24l nie popiaskujesz ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 Arek rozumiem że dla zabawy sobie pomalowałeś ew. na próbę jakbyś miał komus póżniej zarobkowo robić Ale kolor gites Kubik Ty się nie popisuj bo z ciężarkiem pomalowałeś =))Panowie opony,wętyle,ciężarki trzeba wyp.......ć z felg i wtedy malować Korozja znajduje się też pod rantem od wewn strony Co do reszty się nie czepiam :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted December 13, 2013 Report Share Posted December 13, 2013 Fajnie Ci to wyszło :u Skoro opony do wymiany to nie lepiej było od razu zdjąć? I tak jak mówi Junior, wyciąć wentyl? Ja alusy do piaskowania rozebrałem do gołego. Ile czasu felgi schły? Wspomagałeś się czymś? Piasek kupiony w internecie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted December 13, 2013 Author Report Share Posted December 13, 2013 Jędrzej, opony do wymiany, ale jeszcze muszę parę dni, max tygodni na tym pojeździć, ile felgi schły, nie wiem, pomalowałem je o 17:00 a rano o 9 jak pojechałem do firmy to były suche, piasek kupiony w castoramie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted December 13, 2013 Author Report Share Posted December 13, 2013 kubik, nie widziałem że pytałeś, ale na Twoją odp. i tak już odpowiedziałem, mam jeszcze kompresor 50l i on nie nadąża nabijać powietrza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubik Posted December 13, 2013 Report Share Posted December 13, 2013 Eh,no to szkoda :(( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
100P Posted December 14, 2013 Report Share Posted December 14, 2013 wszytko wygląda ładnie ale, no właśnie jest małe ale. Osobiście zwaliłbym te opony przed zaczęciem pracy i zrobiłbym felgę również od wewnętrznej strony a szczególnie na jej rantach, które wystają poza oponę. one również podatne sa na korozję i mogą popsuć z czasem całą robotę ;) reszta ok ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubik Posted December 14, 2013 Report Share Posted December 14, 2013 Kubik Ty się nie popisuj bo z ciężarkiem pomalowałeś =)) Ja mówiłem tylko o niemalowaniu opony 8-} Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.