Administrator JJ. Posted December 18, 2013 Administrator Report Share Posted December 18, 2013 Cześć, Mazda odwiedziła mnie dwukrotnie, najpierw na czyszczenie wnętrza (bez prania podłogi), następnie na przygotowanie do zimy. Postanowiłem skleić z tego jedną relację, zapraszam do oglądania i komentowania :) Stan przed: Wnętrze po, za paprochy tradycyjnie przepraszam ;) Po jakimś czasie auto wróciło na zabezpieczenie zimowe, stan przed: Tutaj kilka osób pytało o siłę cięcia używanej przeze mnie kombinacji, mianowicie DA + S40 + zielony pad Honey Flexipads. Zarysowania przed: Zarysowania po: Auto przed wyjazdem z salonu było zabezpieczone Diamondbritem przez firmę z Lublina. Naklejka na tylnej szybie to nie jedyny ślad po niej... Nadkole świeżo spryskane impregnatem: I końcowe fotki.. Zabezpieczenie lakieru - Rejex :u Pozdrawiam :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubik Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 Jak zwykle dobra robota :-bd Nie wiem czy ostatnio nie widziałem na mieście,bo zgadzał się kolor i blask ;) Ile to ma przelotu,że już fotel się rozdarł...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator JJ. Posted December 18, 2013 Author Administrator Report Share Posted December 18, 2013 Przebiegu ma niewiele, fotel rozdarty ponieważ właściciel ma problemy z biodrem.. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 Efekty pracy bardzo smaczne :u Natomiast zastanawia mnie dokąd zmierzają producenci mazdy? Kia Ceed ma lepszej jakości plastiki,fotele,tapicerkę Szkoda na to dobrej jakości produktów bo po nałożeniu plastiki wyglądają tak ni jak JJ też masz takie wrażenie,że wygląda tandetnie jak po plaku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
minetoo Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 Te plastiki to się błyszczą gdy są pokryte nawet wodą destylowaną... JJ czysto! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator JJ. Posted December 18, 2013 Author Administrator Report Share Posted December 18, 2013 Junior, coś w tym jest. Ta sama odżywka która w BMW wywołuje prześliczny efekt, tutaj sprawia wrażenie przetłuszczonej (a efekt ma być matowy). Myślę, że kiepska jakość użytych materiałów bierze się z tego łączenia koncernów i ogólnej globalizacji - wstawiałem zdjęcie w relacji Mazdy 2 gdzie podłoga z bagażnika miała naklejkę z Forda.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 A na właśnie coraz więcej syfu 22min38sek w moim poście #1495 mówi samo za siebie "to se ne wrati" http://detailingclub.pl/topic/1052-pi%C4%99kno-motoryzacji/page-75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 a co to za moda z podwójnymi dywanikami gumowymi????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator JJ. Posted December 20, 2013 Author Administrator Report Share Posted December 20, 2013 Może szkoda oryginalnych gum? Tekstylnych dywaników nie było.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubik Posted December 20, 2013 Report Share Posted December 20, 2013 Zapewne właściciel wyszedł z założenia,że tam za niska burta,a co dwa dywaniki to nie jeden 8-} Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dudek_t Posted December 20, 2013 Report Share Posted December 20, 2013 Moim zdaniem z dywanikami w środku jest tak jak z alufelgami z zewnątrz: ujowe psują cały efekt :-w Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.