Jump to content

Ford Mustang Coupe rocznik 1971


sivy
 Share

Recommended Posts

Cześci historii musanga juz znacie.

Lakier ma 4 lata od momentu restauracji tego egzemplarza. niestety lakiernik mocno nie popisał sie w swojej sztuce. Wiele purchli, wiele dołków, mnóstwo wpadek i niedociągnięć.

Zrobiłem co sie dało zeby poprawić mustanga ( efekty poniżej )

pytania? - pytajcie :)

 

 
w8jz.jpg
4q8c.jpg
dm36.jpg
vltu.jpg
9h91.jpg
d4x3.jpg
n8et.jpg
yn1j.jpg
8l59.jpg
4788.jpg
hfq0.jpg
0ofi.jpg
mu9k.jpg
mzy8.jpg
wzci.jpg
n3sy.jpg[/url]
dpgq.jpg
nh1f.jpg

 

lncr.jpg[/url]
9yjb.jpg

 

dmex.jpg
pgpz.jpg
nc9z.jpg
yjgg.jpg
2zgp.jpg
6ix4.jpg
arpm.jpg
yin4.jpg
k42vk.jpg
jgkx.jpg
doye.jpg
bh63.jpg
f7lk.jpg
ri6v.jpg
3ctt.jpg
42yf.jpg
0xq3.jpg
cuqm.jpg
um54.jpg
p1in.jpg
c74c.jpg
hybe.jpg
jj7z.jpg
1y9l.jpg
gn20.jpg
mi52.jpg
pddq.jpg
qq2h.jpg
vg5p.jpg
te6u.jpg
3kpm.jpg
ye7g.jpg
h358.jpg

2j3e.jpg

pya3.jpg
7e9g.jpg
oi18.jpg
dhz0.jpg
6ey5.jpg
7arv.jpg
67in.jpg
k5z6.jpg
8ngr.jpg
ujbj.jpg
8p45.jpg
lrsw.jpg
bde7.jpg
mw5p.jpg
tncp.jpg
z5c9.jpg
g8hz.jpg
rhwm.jpg
egfc.jpg
qlvg.jpg
qgq5.jpg
bnie.jpg
lej3.jpg
fof4.jpg
k4tn.jpg
pd65.jpg
22d4.jpg
6q1z.jpg
b98q.jpg
1fv6.jpg
76g0.jpg
i1sf.jpg
nc4t.jpg
d91c.jpg
ob0t.jpg
5s4o.jpg
oukj.jpg
lsgj.jpg
pkbt.jpg
1i1d.jpg
anzc.jpg
nd3l.jpg
8607.jpg
1ggh.jpg
tmdk.jpg
ruiu.jpg
fnx9.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

No Sławek, REWELACYJNE auto, piękny kolor, świetny efekt :ymapplause: .

1. ile czasu zajęło ci dopieszczanie konika,

2. wnętrze też było grane? masz jakieś foty wnętrza (nawet brudnego?)

3. jakie pasty i pady szły w ruch

Link to comment
Share on other sites

No Sławek, REWELACYJNE auto, piękny kolor, świetny efekt :ymapplause: .

1. ile czasu zajęło ci dopieszczanie konika,

2. wnętrze też było grane? masz jakieś foty wnętrza (nawet brudnego?)

3. jakie pasty i pady szły w ruch

Dziekuje Radosławie :D

1. około 10 dni po 10-12 godzin dziennie

2. wnętrze nie było tykane . Plastiki były przemalowane szprajem z niebieskiego na czarny mat także sobie darowałem i odkurzyłem dywaniki i umyłem szyby :P

zdjęcia nie sa mojego autorstwa :)

bu8c.jpg
aqy6.jpg
abfn.jpg

3. juz Wam mówie.

a) cutting - biały pad menzerna 150mm + 3m fast cut,  bordowy flexipads 100mm + fast cut z odrobina extrafiny

B) po cięciu było juz naprawde całkiem nieźle ale potem uzyłem ipy :D wiec cięcie jeszcze raz jak wyzej i nadal minimlany dodatek extrafiny

c) co miało sie wyciac sie juz wycielo wiec polishing. Pomarańczowe pady flexipads 125 i 150mm + PF i IP w zalezności od miejsca w którym potrzebowałem uzyc.(wiadomo widzimy ikiem jakiej pasty potrzebujemy :) )  mniejsze panele i trudno dostepne oraz przetłoczenia - Pad zółty felxipads 100mm + PF / IP

d) finishing - zółty pad 3m + festool mpa 11000 + das 6 pro w niektórych miejscach wykańczałem na rotacji niebieskim 3m 80mm + SF 4,5

Ogólnie lakier na mustangu bardzo fajny do pracy - bezproblemowy. Po prostu trzeba było zrobic swoje - zaczac i skończyc, bez przygód

Link to comment
Share on other sites

No to naprawdę sporo czasu, jak na korektę, ale efekt jest naprawdę świetny.

Czy oprócz samej korekty robiłeś/wymieniałeń/naprawiałeś jeszcze jakieś elementy auta?

Dzieki za wnętrze, chciałem sobie zobrazować jaki klimat w środku.

Jak się czułeś wsiadając do niego, potem przekrecając kluczyk? :ymdaydream:

 

Link to comment
Share on other sites

Gdybym sie spieszykl przy mustangu zrobiłym korekte w w 6 dni ale mi sie nie spieszyło wiec robiłem sobie powolii miałem czas na zdjęcia.

oprócz korekty:
1. naprawiłem obrysówki bo żadna nie swieciła, przy okazji jak widac polakierowałem (kolega) ramki w tylnych błotnikach
2. naprawiłem zamek tylnej klapy, który był wklejony na sylikon i cały czas wypadał ;) dorobiłem pierścień od wewnętrznej strony taki no cięzko wytłumaczyć taka jakby podkłada od drugiej strony z dzyndzlem i teraz jest tak ze aby wymienic wkładke zamka trzeb ja po porstu najpierw odbezpieczyc a nie pociągnac mocniej kluczykiem ;)
3. spręzyna od klapy bagaznika była xle ustawiona i klapa opadała w najmniej spodziewanym momencie chcac odciąc mi głowę :D ustawiłem jak trzeba;)
4. Listwa chromowana na masce ma taki bolce które wchodza w maske a od drugiej strony sa nakrętki. niesety powłowa z nich juz przestała działać i nakretki były wklejone oczywiście na sylikon ;) Listwe zdjąłem pilniczek i zrobiłem w bolcach taki jakby gwint tak jak to powinno byc fabrycznie. wykorszystałe orginalne nakrętki z takimi blaszkami które w ten gwint sie wkrecały. Oczywiscie najpierw sylikon usunałem ;)
5. jeszcze wyczysciłem  i nasączyłem na nowo filtr powietrza K&N
6. ramka tylnej szyby była równiez wklejona na chamski sylikon ;) tutaj za wiele nie zmieniłem bo usilowałem włozyc pomiedzy ramke a szybe tasme dwustronna ale nic to nie dało. pownienem zdjąc całła ramke i zrobic jak nalezy ale naprawde bałem sie ze ją połamie:/

w srodku klimat amerykański ;)

 

 

 

Jak się czułeś wsiadając do niego, potem przekrecając kluczyk? :ymdaydream:

heh czułem sie normlanie :P Dźwięk silnika jest poteżny i warty słuchania. Fajne uczucie jest jak sie dodaje gazu i cały samochód sie buja na boki.
nie wiem co jeszcze powiedzieć. Mustang jak Mustang :D

Link to comment
Share on other sites

Robota cyc, lakier cyc, oponki cyc ;)

Środek jakiś taki... :/ Jakoś mi nie przenosi klimatu...

w środku bida co ?:D

ale tutaj jest i tak lepiej niz w corvecie gdzie schowek po stronie pasażera to kawałek dermi zapinany na taki guzik typu klik ;) Ale z drugiej strony w corvecie była lepsza muza na płytce a w mustangu coś radio nie ogarnia ;)

Link to comment
Share on other sites

No :D

Fotele ''profesjonalnie natłuszczone'' czy tak tylko wyglądają? Bo mi zajeżdżają Plakiem...

sądząc bo zestawie młodego detailer'a jaki znajdował sie w bagazniku mogło to byc czernidło do opon :D

 

 

faktycznie bidnie ten środek wygląda, kierownica tez wygląda na jakaś nieoryginalna, ogólnie odnoszę wrażenie jakby po 1970 większość muscle carów gorzej wyglądała na zewnątrz i w środku

nie wiem jak wyglada oryginalna kiera ale fakt ta wyglada jak ebay'owa ;) co do roczników najlepsze mustangi sa z lat 60tych ale o nich wkrótce ;)

 

 

Piękny mustang i świetna robota, ale 10 dni przy jednym samochodzie to chyba bym nie wytrzymał ;)

a co powiesz na to ze odbudowywałem w swojej karierze mercedesa w124 przez 9 miesiecy? :D

10 dni przy jednym aucie to dla mnie nic niezwykłego. Zdarzało sie ze robiłem auta dłużej :D np Kiedys miałem G klase która stała 5tygodni z tego 2 tygodnie u lakiernika bo trzeba było ruda zamalowac

Tradycyjnie - dziekuje za słowa uznania :)

Link to comment
Share on other sites

Pozazdrościć takiego wózka ;) Swoja drogą to ależ tam musiało pachnieć wokół takiego klasyka , już czuje te opary z tego benzynowego potwora  ^_^

ten potwór to nie taki potwór bo ma tylko 220 koni :) opary nie pachna tak jak we współczesnych autach. Te silniki chodza na benzynie ołowiowej a zapach jest hmmm no mi sie nie podoba. Za każdym odpaleniem musiałem wietrzyc.

 

 

Jak robić to robić porządnie - i tak jest ;) Brawo ;)

Dzięki ;)

Link to comment
Share on other sites

d) finishing - zółty pad 3m + festool mpa 11000 + das 6 pro ....

 

 

Czemu użyłeś zółtego 3m do finishu ? Nie lepiej było zrobić to typowym padem do finishu ? Czarny Lake country, czerwony Lake Country (jeżeli chciałeś twardszy), czy inny czarny ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...