sivy Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Cześci historii musanga juz znacie.Lakier ma 4 lata od momentu restauracji tego egzemplarza. niestety lakiernik mocno nie popisał sie w swojej sztuce. Wiele purchli, wiele dołków, mnóstwo wpadek i niedociągnięć.Zrobiłem co sie dało zeby poprawić mustanga ( efekty poniżej )pytania? - pytajcie :) [/url] [/url] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Kozak ! A oponki... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 niby kanciak ale wyobleń załamań- podziwiam ;) ładnie się wygrzewa w zimowym słoneczku;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtassss Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Robota wiadomo :ymapplause: Zdradź czym smarujesz oponki bo świetnie się prezentują Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivy Posted January 31, 2014 Author Report Share Posted January 31, 2014 oponki - autoland http://www.motointegrator.pl/produkty/238756-srodek-do-opon-autoland-blag-czernidlo-400-ml żartuje ;) Shiny garage back2black dziekuje za pozytywy robaczki :ympeace: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soll Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 No Sławek, REWELACYJNE auto, piękny kolor, świetny efekt :ymapplause: . 1. ile czasu zajęło ci dopieszczanie konika, 2. wnętrze też było grane? masz jakieś foty wnętrza (nawet brudnego?) 3. jakie pasty i pady szły w ruch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 1. ile czasu zajęło ci dopieszczanie konika, ;)) ;)) ;)) też jestem ciekaw :oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivy Posted January 31, 2014 Author Report Share Posted January 31, 2014 No Sławek, REWELACYJNE auto, piękny kolor, świetny efekt :ymapplause: . 1. ile czasu zajęło ci dopieszczanie konika, 2. wnętrze też było grane? masz jakieś foty wnętrza (nawet brudnego?) 3. jakie pasty i pady szły w ruch Dziekuje Radosławie :D 1. około 10 dni po 10-12 godzin dziennie 2. wnętrze nie było tykane . Plastiki były przemalowane szprajem z niebieskiego na czarny mat także sobie darowałem i odkurzyłem dywaniki i umyłem szyby :P zdjęcia nie sa mojego autorstwa :) 3. juz Wam mówie. a) cutting - biały pad menzerna 150mm + 3m fast cut, bordowy flexipads 100mm + fast cut z odrobina extrafiny B) po cięciu było juz naprawde całkiem nieźle ale potem uzyłem ipy :D wiec cięcie jeszcze raz jak wyzej i nadal minimlany dodatek extrafiny c) co miało sie wyciac sie juz wycielo wiec polishing. Pomarańczowe pady flexipads 125 i 150mm + PF i IP w zalezności od miejsca w którym potrzebowałem uzyc.(wiadomo widzimy ikiem jakiej pasty potrzebujemy :) ) mniejsze panele i trudno dostepne oraz przetłoczenia - Pad zółty felxipads 100mm + PF / IP d) finishing - zółty pad 3m + festool mpa 11000 + das 6 pro w niektórych miejscach wykańczałem na rotacji niebieskim 3m 80mm + SF 4,5 Ogólnie lakier na mustangu bardzo fajny do pracy - bezproblemowy. Po prostu trzeba było zrobic swoje - zaczac i skończyc, bez przygód Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soll Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 No to naprawdę sporo czasu, jak na korektę, ale efekt jest naprawdę świetny. Czy oprócz samej korekty robiłeś/wymieniałeń/naprawiałeś jeszcze jakieś elementy auta? Dzieki za wnętrze, chciałem sobie zobrazować jaki klimat w środku. Jak się czułeś wsiadając do niego, potem przekrecając kluczyk? :ymdaydream: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivy Posted January 31, 2014 Author Report Share Posted January 31, 2014 Gdybym sie spieszykl przy mustangu zrobiłym korekte w w 6 dni ale mi sie nie spieszyło wiec robiłem sobie powolii miałem czas na zdjęcia.oprócz korekty:1. naprawiłem obrysówki bo żadna nie swieciła, przy okazji jak widac polakierowałem (kolega) ramki w tylnych błotnikach2. naprawiłem zamek tylnej klapy, który był wklejony na sylikon i cały czas wypadał ;) dorobiłem pierścień od wewnętrznej strony taki no cięzko wytłumaczyć taka jakby podkłada od drugiej strony z dzyndzlem i teraz jest tak ze aby wymienic wkładke zamka trzeb ja po porstu najpierw odbezpieczyc a nie pociągnac mocniej kluczykiem ;)3. spręzyna od klapy bagaznika była xle ustawiona i klapa opadała w najmniej spodziewanym momencie chcac odciąc mi głowę :D ustawiłem jak trzeba;)4. Listwa chromowana na masce ma taki bolce które wchodza w maske a od drugiej strony sa nakrętki. niesety powłowa z nich juz przestała działać i nakretki były wklejone oczywiście na sylikon ;) Listwe zdjąłem pilniczek i zrobiłem w bolcach taki jakby gwint tak jak to powinno byc fabrycznie. wykorszystałe orginalne nakrętki z takimi blaszkami które w ten gwint sie wkrecały. Oczywiscie najpierw sylikon usunałem ;)5. jeszcze wyczysciłem i nasączyłem na nowo filtr powietrza K&N6. ramka tylnej szyby była równiez wklejona na chamski sylikon ;) tutaj za wiele nie zmieniłem bo usilowałem włozyc pomiedzy ramke a szybe tasme dwustronna ale nic to nie dało. pownienem zdjąc całła ramke i zrobic jak nalezy ale naprawde bałem sie ze ją połamie:/w srodku klimat amerykański ;) Jak się czułeś wsiadając do niego, potem przekrecając kluczyk? :ymdaydream: heh czułem sie normlanie :P Dźwięk silnika jest poteżny i warty słuchania. Fajne uczucie jest jak sie dodaje gazu i cały samochód sie buja na boki.nie wiem co jeszcze powiedzieć. Mustang jak Mustang :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Jest konkret :u 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brzozek Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 pikna ta besja :) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
booohal Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Robota cyc, lakier cyc, oponki cyc ;) Środek jakiś taki... :/ Jakoś mi nie przenosi klimatu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivy Posted January 31, 2014 Author Report Share Posted January 31, 2014 Robota cyc, lakier cyc, oponki cyc ;) Środek jakiś taki... :/ Jakoś mi nie przenosi klimatu... w środku bida co ?:D ale tutaj jest i tak lepiej niz w corvecie gdzie schowek po stronie pasażera to kawałek dermi zapinany na taki guzik typu klik ;) Ale z drugiej strony w corvecie była lepsza muza na płytce a w mustangu coś radio nie ogarnia ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
booohal Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 w środku bida co ? :D No :D Fotele ''profesjonalnie natłuszczone'' czy tak tylko wyglądają? Bo mi zajeżdżają Plakiem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 w środku bida co ? :D faktycznie bidnie ten środek wygląda, kierownica tez wygląda na jakaś nieoryginalna, ogólnie odnoszę wrażenie jakby po 1970 większość muscle carów gorzej wyglądała na zewnątrz i w środku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Piękny mustang i świetna robota, ale 10 dni przy jednym samochodzie to chyba bym nie wytrzymał ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivy Posted January 31, 2014 Author Report Share Posted January 31, 2014 No :D Fotele ''profesjonalnie natłuszczone'' czy tak tylko wyglądają? Bo mi zajeżdżają Plakiem... sądząc bo zestawie młodego detailer'a jaki znajdował sie w bagazniku mogło to byc czernidło do opon :D faktycznie bidnie ten środek wygląda, kierownica tez wygląda na jakaś nieoryginalna, ogólnie odnoszę wrażenie jakby po 1970 większość muscle carów gorzej wyglądała na zewnątrz i w środku nie wiem jak wyglada oryginalna kiera ale fakt ta wyglada jak ebay'owa ;) co do roczników najlepsze mustangi sa z lat 60tych ale o nich wkrótce ;) Piękny mustang i świetna robota, ale 10 dni przy jednym samochodzie to chyba bym nie wytrzymał ;) a co powiesz na to ze odbudowywałem w swojej karierze mercedesa w124 przez 9 miesiecy? :D 10 dni przy jednym aucie to dla mnie nic niezwykłego. Zdarzało sie ze robiłem auta dłużej :D np Kiedys miałem G klase która stała 5tygodni z tego 2 tygodnie u lakiernika bo trzeba było ruda zamalowac Tradycyjnie - dziekuje za słowa uznania :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiler07 Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 Pozazdrościć takiego wózka ;) Swoja drogą to ależ tam musiało pachnieć wokół takiego klasyka , już czuje te opary z tego benzynowego potwora ^_^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark_wolf Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 Jak robić to robić porządnie - i tak jest ;) Brawo ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivy Posted February 2, 2014 Author Report Share Posted February 2, 2014 Pozazdrościć takiego wózka ;) Swoja drogą to ależ tam musiało pachnieć wokół takiego klasyka , już czuje te opary z tego benzynowego potwora ^_^ ten potwór to nie taki potwór bo ma tylko 220 koni :) opary nie pachna tak jak we współczesnych autach. Te silniki chodza na benzynie ołowiowej a zapach jest hmmm no mi sie nie podoba. Za każdym odpaleniem musiałem wietrzyc. Jak robić to robić porządnie - i tak jest ;) Brawo ;) Dzięki ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted February 4, 2014 Report Share Posted February 4, 2014 d) finishing - zółty pad 3m + festool mpa 11000 + das 6 pro .... Czemu użyłeś zółtego 3m do finishu ? Nie lepiej było zrobić to typowym padem do finishu ? Czarny Lake country, czerwony Lake Country (jeżeli chciałeś twardszy), czy inny czarny ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivy Posted February 4, 2014 Author Report Share Posted February 4, 2014 czemu? z ciekawości czy wystarczy-wystarczyło wiec nie wskakiwałem juz na czarny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted February 4, 2014 Report Share Posted February 4, 2014 czemu? z ciekawości czy wystarczy-wystarczyło wiec nie wskakiwałem juz na czarny. Ale to po polishu coś zostało jeszcze że robiłeś tak czy po prostu "o ten mam pod ręka, dawaaaj" :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivy Posted February 4, 2014 Author Report Share Posted February 4, 2014 nie pamietam :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.