Jump to content

BMW e46 m3 Topas Blau


nox

Recommended Posts

  • Administrator

Auto jakie gościliśmy w naszym studio to BMW 3 generacji model e46 w topowej odmianie M3 z silnikiem 3.4 i mocy 343 KM.

Piękny lakier z palety BMW o nazwie Topas Blau naprawde sporo przeszedł i wymagał naprawde sporo pracy , cały proces zajął głównie jednej osobie 40 godzin pracy.

Podczas całego procesu użyliśmy

Mycie :

Stjarna Gloss Pre wash

Szampon Dodo Juice Born to be mild

Glinka Monster Shine Lite

Dodo Juice Born slippy lubryknat

Eurow Worm Mitt

Monster Shine Merino Mitt

Nielsen Cyclone APC

Felgi & opony

Nielsen Non Actidic cleaner

Nielsen cyclone APC

Monster shine szczotka

Monster Shine pędzelek

Osuszanie

Monster Shine Fluffy dryer

Monster Shine Azur wafle

Monster Shine APT

Proces renowacji lakieru

Scholl S03+

Scholl S03

Scholl S17

Scholl s40

Monster Shine Biała gąbka Cutting pad 150mm & 80mm

Monster Shine pomarańczowa gąbka polishing pad 150 & 80mm

Monster Shine żółta waflowa gąbka Lite polishing 150mm & 80mm

Monster Shine czarna gąbka finishing pad 150mm

Monster Shine naturalne futro polerskie 150mm

Odżywienie i zabezpieczenie lakieru

Dodo Juice Lime Prime

Collinite 845

Dodo Juice Purple Haze Pro

Maszyny :

Kestrel Das-6

Kestrel Sim 180

Festool FEQ 125

Lavor 160

Zaczynamy od inspekcji lakieru jak już wcześniej wspominałem stan był agonalny powierzchnia była porównywalna po obróbce papierem ściernym 5000

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Po myciu glinkowaniu i ponownym myciu podjąłem walkę z lakierem

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Końcówki wydechu zdecydowanie psuły efekt po wstępnym wyczyszczeniu APC prezentowało nadal nie najlepiej

Dołączona grafika

Następnie wnętrze końcówek zostało oczyszczone naszą Stalową wełną z niewielkim dodatkiem pasty do metalu Finish Kare.

Dołączona grafika

Po czym mechanicznie wypolerowane Pasta AutoSol na filcowym padzie.

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

Zdjęcia PO miażdżą suty :shock: :o Wielki szacunek, miałeś ogromne pole do popisu, lakier przed to niezła masakra. Właściciel zadowolony? Ich wielkie oczy i brak słów są bezcenne.. :D

BTW. Bardzo podoba mi się Twoje studio.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Napracowałeś się, ale efekt (patrząc na stan wyjściowy) powalający. ;) I kolorek mi się podoba. Co się tak uparliście na te beemki... :lol:

ps. jakiś gość z hh forum Cię wyczaił na forum stdrivers. Linki do naszych forumowych sklepów dawałem.

A jeszcze...co nałożyłeś na koniec? Czy sama 40?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Zdjęcia PO miażdżą suty :shock: :o Wielki szacunek, miałeś ogromne pole do popisu, lakier przed to niezła masakra. Właściciel zadowolony? Ich wielkie oczy i brak słów są bezcenne.. :D

BTW. Bardzo podoba mi się Twoje studio.. ;)

Dzięki dzięki : )

Myśle że to był jeden z bardziej zadowolonych klientów :)

Co do studia nie wiele go widać i straszy pralka wiem wiem ;) ale już niedługo jak dobrze pójdzie będę miał się czym pochwalić :D

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Napracowałeś się, ale efekt (patrząc na stan wyjściowy) powalający. ;) I kolorek mi się podoba. Co się tak uparliście na te beemki... :lol:

ps. jakiś gość z hh forum Cię wyczaił na forum stdrivers. Linki do naszych forumowych sklepów dawałem.

A jeszcze...co nałożyłeś na koniec? Czy sama 40?

HH fajne forum :D dzięki za pozytywną opinie :)

Na koniec po s40 poszło Lime prime po czym 845 po czym Purple Haze :)

Link to comment
Share on other sites

Ta pralka to oczywiście do prania tony ( w sensie wagowym oczywiście) padów i Mikrofibr.

Wogóle kolega nox otworzył ostatnio ułśuge prania mikrofibr i padów, wystarczy mu je wysłać on wypierze w magicznej pralce i odesle.

Ceny ustalane indywidualnie.

Maciek, auto po usłudze w Twoim Studio zapiera dech w piersiach.

Link to comment
Share on other sites

Pani Moniko, musiałaby Pani zobaczyc auto on line before i after, wtedy to by Pani ten dech zaparło, że trzeba by jak niemowlaka po akcie narodzin w tyłek klepnąć, by przypomniała sobie Pani o oddychaniu.

Mnie tak kolega nox z buta potraktował po tym, jak z braku tlenu po zaparciu tchu omal nie zzieleniałem.

A auto cudowne, a jak w nim nox błyszczał, wyglądał w nim tak, jak piekny naszyjnik na szyi przepięknej kobiety. No normalnie idelany zestaw to był na baby.

P.S., już wiem dlaczego pewna Pani nie pozwala mu na zakup takiego samochodu...

Nawet biedaczek mojego skromnego Spidera nie mógł na wieczór ode mnie pożyczyć...

Link to comment
Share on other sites

Maciek mega fajny projekt i kolorek też niczego sobie bym powiedział ale to co z nim zrobiłeś hmmm może napisze tak jak już ktoś wcześnie URYWA NIE tylko SUTKI :D :lol: :twisted: :twisted: :twisted:

Pięknie Panie Maćku ;)

P.S.

widzę że to jakaś mania sie robi na DC forum nie długo to same BM-ki będą :lol: nam też się klaruje projekt z tą marką :twisted: ale reszta w odpowiednim czasie...

Link to comment
Share on other sites

Efekt - brakuje słów, żeby opisać.

Ale jak spojżałem na swoje bełemwe to aż mi ........... się płakać zachciało :(

Widć na razie pozostaje lizanie lizka prze szybę (nie mylić z Szybą ;) ) bo do polerki szybko się nie dorobię (może za rok).

Link to comment
Share on other sites

Lehto, mam to samo co ty. Trzymajmy się mocno i solidarnie, machając ścierką kuchenną z Tempem. Zdjęcia 50/50 mnie powaliły, jak zobaczyłem stan zarysowania lakieru to pomyślałem "skądś ja to znam... a no tak, własny garaż". Gud dźab.

Nox, masz jakieś doświadczenia z twardością lakieru BMW w porównaniu z innymi markami? Podobno są wyjątkowo cut-o-odporne, co u mnie też się potwierdziło przy ręcznej aplikacji ScratchX'a, gdzie na maminnym aucie radził sobie całkiem całkiem, a u mnie już nie. Widzę, że trochę tych Scholli poszło na 3-kę.

Aha, i dzisiaj też podszedłem do próby spolerowania mojego wydechu - wyglądał tak samo, jak u ciebie. Moim orężem była kuchenna stalowa wełna i papier ścierny. Niestety, do tego metalicznego połysku to ja się nie dobiłem... Po 14 latach chyba pierwszy raz ktokolwiek tykał owej rury, tak była zasyfiona. Bez mechanicznej szlifierki się niestety nie obędzie.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Z lakierami BMW różnie bywa ten konkretny TopasBlau był okrutnie twardy , inne są nieco mniej oporne ale generalnie zaliczył bym lakiery od BMW do twardych . :) Zato efekty są bardzo przyjemne no i nie są tak hologramogenne jak miękkie lakiery . Dziś zakończyłem projekt civica 2007 r. niby fajnie bo lakier wycinał się błyskawicznie ale nawet na delikatymzestawieniu można było zostawić całkiem spore holgramy . Zdecydowanie wole te twardsze powłoki :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy · zDetailingowani.pl - blog o detailingu

×
×
  • Create New...