Ciamach Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 Czołem,Dawno mnie nie było. Za to ostatnio w końcu było trochę czasu na chociaż szczątkową relację z pracy. Oto granatowy Civic, wyciągnięty z morza rys, zmatowienia i potwornego zabrudzenia.Pracy było sporo, ale było warto. Niech zdjęcia przemówią.http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/Ufo%20nowe/IMG_8145_zps592f8f98.jpg[/img]Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 Po pierwszych zdjęciach ciężko było stwierdzić, że to granatowy :D Szkoda, że słońce nie wyszło, bo pewnie pokazał by pazur ten lakier :) Ładnie mat wyciągnięty :u Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 Lakiery Hondy jakie są każdy wie x_x Projekcik super, teraz tylko utrzymać taki stan jak najdłużej. Tak z grubsza, czym robiłeś??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 Ładny lakier, wiesz może jak się nazywa? Opisz proszę środki użyte do pracy oraz swoje odczucia po korekcie ów egzemplarza :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciamach Posted July 7, 2014 Author Report Share Posted July 7, 2014 Sorrki za laga, natłok przeróżnych zajęć wyłączył mnie z aktywności netowej. Ale obiecuję poprawę i relacje z detailingu paru kilkusetkonnych aut :) Co do Civica zaś, to niestety widać, że nigdy nie był właściwie pielęgnowany. Oksydacja i zasyfienie lakieru niesamowite, glinka brązowiała od samego dotknięcia. Na dole tyle smoły, że można spokojnie parę ulic załatać. Co do rys to poza typową orką po myjniach automatycznych było też parę głębszych perełek. Pracowało się dobrze, bo przewidywalnie. Jak ustaliłem kombinację korekty ma masce, tak reszta auta również na nią reagowała. Jechałem na Menzernie, FG400, potem FF3000 - to wystarczyło. Niestety nie kojarzę kodu koloru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted July 7, 2014 Report Share Posted July 7, 2014 A jakie pady? Rotacja czy DA? Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted July 7, 2014 Report Share Posted July 7, 2014 A jakie pady? Rotacja czy DA? :shock: Nadkola,tarcze(czy bębny) nie robisz przy odświeżaniu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted July 7, 2014 Report Share Posted July 7, 2014 Co się dziwisz junior? Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted July 7, 2014 Report Share Posted July 7, 2014 Hondy nigdy nie robiłeś? Taka ciekawość po prostu =)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 Oj chłopie.. :roll: Pytam czego używał bo jeśli futra i rotacji to sam finisz nie wystarczył moim zdaniem. Rusz głową a nie szydzisz ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciamach Posted July 8, 2014 Author Report Share Posted July 8, 2014 Futro nie było grane. Nie używam go często. Pady 3M, jak zawsze. Nadkola,tarcze(czy bębny) nie robisz przy odświeżaniu? Robię to, na co umiawiam się z klientem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 Jasne Grzesiek Nie szydze Jędrzej ale wiesz jak ktoś pisze poradniki to by sie wstydził zadawać takie pytania ;) Odpowiedz mówi sama za siebie Czasami trzeba wyciągnąć wnioski z krytyki(z mojej strony pół żartem,pół serio jakby coś żeby nie było) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 Przytoczenie argumentu dot. pisania poradników nt. czyszczenia plastików przy pytaniu o korektę lakieru to z lekka nietrafiony pomysł biorąc pod uwagę skomplikowanie tych dwóch czynności. Pytanie do Grześka padło gdyż wiem z autopsji, że na czarnym japońcu na rotacji i średniej gąbce mogą powstać półkola, nie mówiąc o twardym padzie. Nie wiem junior ile korekt w miesiącu robisz ale powinieneś wiedzieć, że nie ma uniwersalnej recepty na polerowanie i przy każdym aucie trzeba na początku trochę pokombinować żeby wyszło dobrze. A, że zrozumiałeś moje pytanie jak od nowicjusza który zamierza wkrótce wykonać swoją pierwszą polerkę a nie jako pytanie techniczne to nie mój kłopot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciamach Posted July 8, 2014 Author Report Share Posted July 8, 2014 W uzupełnieniu, często sam od siebie robię coś przy aucie klienta dodatkowo, a to wspomniane nadkola, a to tapicerkę. W tej konkretnej sytuacji na robotę była dość mało czasu. Co do korekty to oczywiście hologramy po FG400 były ale FF3000 na niebieskim gofrze skasował je modelowo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 Śledzę dość intensywnie forum jak widzisz i chyba sobie żartujesz,że wziąłem twoje pytanie jako od nowicjusza.Zastanów się :(( Kłopot to masz Ty skoro nie wiesz jak się do Civica zabrać(tak pisząc)bo ja osobiście w to nie wierzę.Za dużo aut już zrobiłeś Masz rację co do recept i właśnie na tym polega indywidualność tej pracy.Ja lubię jak sam znajdę taką receptę i ją dopracuje. Ja takie recepty mam i nikomu ich nie zdradzę Korekt robię 5x więcej od Ciebie gdzieś, tak myślę PS Będziesz miał przyjemność jak skopiujesz Grześka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 Przyjemność będę miał jak wykonam dobrze robotę, nie ważne czy to sposób Grześka czy Cześka. Klienta to też nie obchodzi, nie gratuluje mi indywidualności. W tej konkretnej sytuacji wątpliwa wydawała się dla mnie skuteczność zastosowanej mieszanki, dlatego też zadałem banalne z Twojego punktu widzenia pytanie. Rozumiesz? (Grzesiek, dla Twojej wiadomości, nie chodziło mi o hologramy tylko o koliste rysy których sam finisz by nie ściągnął). Skończyłem z Tobą polemikę junior, dobrze wiedzieć na przyszłość, że o poradę nie ma co Cię prosić. Gdy do mnie ktoś dzwoni, nie mam problemu z pomocą. A jeśli chodzi o domniemaną ilość korekt to podziwiam i zazdroszczę. Komentować więcej nie będę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 OK. Dodam Ci jeszcze na koniec,że tak wyśmiewane szczotki którymi myję auta na mojej myjni przez Ciebie w którymś tam poście szukałem 2 lata po fachowcach którzy takie rzeczy robią.I mam jedyne w Polsce robione tylko dla mnie takie jak chcę(długość,jakość ,gęstość włosa profil rączki) Rozumiesz? Wszystkie rękawice mogą się schować(próbowałem że by nie było) A Ty tak po prostu jakim padem robiłeś się pytasz? Wysil się to będziesz wielki w branży Cześć Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRoN Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 panowie, może przenieście swoją prywatę na PW? to forum jest bezpośrednią konkurencją dla KA, sądziłem, że obędzie się tu bez bicia takiej piany jak Wy bijecie. detailing to pasja w dążeniu do perfekcyjnego wyglądu pojazdu. nie psujcie tego wizerunku ludzi, którzy pośrednio dbają o swój wizerunek dbając nad wymiar (tak, to w tym kraju jest po prostu nad wymiar) o swój samochód. ja sam w życiu naoglądałem się tej pracy sporo, zwracam uwagę na totalne pierdoły w samochodzie choć w życiu wypolerowałem jedną maskę i klapę na jedno bazowym lakierze. i chciałbym, przy moim starcie uzyskać konstruktywne zdanie od jednego i drugiego bardziej doświadczonego użytkownika, bez bicia piany. a dla mnie np. dobieranie, testowanie padów to ciemna magia w obecnym czasie, bo jest ich tyle, past jest tyle, ze kombinacji spokojnie powstaje około 150. Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 To forum nie ma konkurencji,Dlaczego nas obrażasz porównując da KA? Takie sprzeczki się zdarzają i można z nich wyciągnąć wnioski Nie jeden się dużo nauczył a nawet studio otworzył Ale i tak musisz znależć ten odpowiednią kombinację ze 150 Rozumiesz? Nikt CI na tacy nie poda gotowego przepisu na litość boską Mam się uczyć 10 lat wydawać 10-tki tyś zł na materiały a potem położyć CI na tacy No Kolego przepraszam ale NIE Jakaś drobna porada to OK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciamach Posted July 9, 2014 Author Report Share Posted July 9, 2014 Sorry, że się wtrącę ale pytanie JJ nie zbulwersowało mnie w żaden sposób. Po prostu zapytał czym robiłem. Nie dopisałem sobie między wierszami, że pewnie chce wykraść moją metodę, albo że sam nie wie jak robić. Nie ma to dla mnie znaczenia, dzielę się wiedzą, którą mam i nabywam swoją między innymi zadając pytania. Pytanie na zasadzie ciekawości zawodowej jest jak najbardziej na miejscu i nie widzę w nim problemu, poza tym moje sposoby nie są wiedzą tajemną i nie oszukujmy się, ameryki moimi metodami nie odkrywam. Kiedyś na zagranicznym forum detailingbliss spotkałem gościa, który poddaje detailingowi najwspanialsze egzotyki jak Koenigseggi czy Zondy. Zaskoczyła mnie jego otwartość, odpowiadał na każde pytanie i nie patronizował mnie, małego żuczka z PL. Biorę z niego przykład najlepiej jak potrafię, klient i tak jak będzie chcial mojej usługi, to się do mnie zgłosi, nie skopiuje jej poprzez zadanie paru pytań - to tak nie działa. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRoN Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 To forum nie ma konkurencji,Dlaczego nas obrażasz porównując da KA? Takie sprzeczki się zdarzają i można z nich wyciągnąć wnioski Nie jeden się dużo nauczył a nawet studio otworzył Ale i tak musisz znależć ten odpowiednią kombinację ze 150 Rozumiesz? Nikt CI na tacy nie poda gotowego przepisu na litość boską Mam się uczyć 10 lat wydawać 10-tki tyś zł na materiały a potem położyć CI na tacy No Kolego przepraszam ale NIE Jakaś drobna porada to OK Kolego wrzuć na luz. Spinasz się jakby to forum było dla Ciebie całym Twoim życiem. Obrażam Was? Kogo w szczególności? Jeśli nie rozumiesz pojęcia konkurencja to proszę nie zabieraj się w tym temacie. I wybacz, ale po Waszej dyskusji jedynym wnioskiem jaki wyciągnąłem to to, że jesteś guru polerujący milion aut, podczas kiedy JJ poleruje jedno na tydzień - to tak w dużym telegraficznym skrócie. I czy ja prosiłem Cię w mojej wypowiedzi o gotową receptę? Napisałem gdzieś: NIE WIEM, pomocy bo nie umiem? Ludzie wydają grubsze pieniądze na pakowanie gratów w samochody. Dużo grubsze. I jakoś nie mają problemów dzielić się tą wiedzą, ale to może inny target. I naprawdę życzę Ci więcej życzliwości i uprzejmości do ludzi, zwłaszcza w świecie wirtualnym. I poćwicz jeszcze do tego interpunkcję. Podstawowa netykieta pozwala w łatwiejszy sposób przekazać i odebrać informacje. Naprawdę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 Prowadzisz działalność gospodarczą? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 Dosyć tego. Grzesiek już doskonale powiedział o co chodziło, jego postu nie skomentowałeś natomiast następną osobę (która też dobrze gada) wciągasz w chorą dyskusję. Swoje problemy rozwiązuj na PW. Chciałem do Ciebie pisać ale się powstrzymałem bo to bez sensu - próbujesz wyważać otwarte drzwi i nic do Ciebie nie dociera. To kolejny raz kiedy robisz na forum szum. Nie wspominając o OT. W ciszy zastanów się nad swoim zachowaniem bo temat zamykam do końca tygodnia. Do tego czasu oczyszczę go ze spamu (sorry Grzegorz). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts