fireman_marcin Posted May 28, 2014 Report Share Posted May 28, 2014 Test dzięki Mariuszowi z SCS, który udostępnił próbkę Taca. A zrobiony razem z Tomkiem z GreenWheels :) Na placu naszego boju stali dość różni zawodnicy (jak się bawić to się bawić)Nasz strudzone życiem Caddy posłuży jako obiekt testowy.Auto umyte mixem piany i mocnej zasady, żeby dobrze oczyścić powierzchnie.Oczywiście również użyliśmy tzw. iron’a z ValetPro. Następnie 2 przejazdy z cutting padem, 1 z polishingiem i 1 z finishem, całość odtłuszczona porządnie Gyeon PREP (świetny zapach).Szybki podgląd co gdzie wyląduje, od lewej tak jak patrzymy Sonax PNS, Gtechniq C1, TacSystem Quartz.Power i na końcu Gyeon MOHS. Warunki jak widać albo i nie, bardzo dobre, 26*C, słońce, sucho. Aplikacja C1 dość specyficzna, nie trzeba nakładać idealnie równo bo docieramy go mokrego i fibrą rozprowadzamy po całym panelu. Trudności nie sprawa, ale mistrzem łatwości też nie jest. Najlepiej z prezentowanej załogi kryje ryski. Z racji chodzących informacji, szukaliśmy w Tacu podobieństw do Cquartz’a. (podziękowania dla Mariusza z ShowCarShine za udostępnienie)Nakładanie bardzo przyjemne, dobrze się rozprowadza, ścieranie też żadnych problemów nie przysporzyło, ogólnie in plus wszystko, bliżej mu do Cquartz’a UK niż zwykłego, biorąc pod uwagę aplikacje. Trzecie miejsce pod względem krycia rys. Gyeon MOHS, Czy powłoki pachną? Każda jakoś, jedna lepiej, inna gorzej, z nami może nie wszystko ok, bo mohs pachnie świetnie, serio. Nakładanie i ścieranie to bajka, czysta przyjemność, jak z woskami. Jako ciekawostkę, tutaj oczywiście była jedna warstwa, ale przy nakładaniu drugiej idzie to jeszcze łatwiej. Drugie miejsce pod względem krycia rys. Sonax PNS Czarny koń zawodów i taki nasz wymysł, bo wiadomo sonax to ani kwarc ani ceramika żadna, a jedynie polimery, lecz potrafi namieszać i stwierdziliśmy czemu miałby się nie pojawić. Nakładanie najlepiej padem z mikrofibry i po chwili ścierać wtedy idzie to dość dobrze, trzeba trochę wprawy do niego bo na czarnych lakierach potrafi zostawić smugi. Sonax mało co maskuje. Aplikacja odbyła się 21.05 o 14:17 przy przebiegu 386 286km (jak Caddy nie zezłomują to będą aktualizacje)Na koniec C1 dostało C2, Tac dostał Q.MAX, a Mohs dostał Cure’a.W najbliższym czasie postaramy się wrzucić jak się zachowują powłoki na aucie, czytaj będzie lanie wody :) Więcej możecie przeczytać tutaj: http://detailingzpasja.wordpress.com/2014/05/27/test-powlok-zabezpieczajacych-2/#more-61 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator JJ. Posted June 1, 2014 Administrator Report Share Posted June 1, 2014 Fajne porównanie, będę śledził jak wypadną zawodnicy, ciekawi mnie w zasadzie każdy z uczestników. Szkoda, że zamiast (oprócz) PNS-a nie wystąpił kwarc z Sonaxa. No ale może przy następnej okazji :) Kiedy aktualizację? :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted June 1, 2014 Author Report Share Posted June 1, 2014 Sonaxowym kwarcem niestety nie dysponujemy :) Aktualizacja za tydzień, może dwa mam nadzieje :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carire1 Posted June 1, 2014 Report Share Posted June 1, 2014 czekamy na aktualizacje :ymapplause: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted June 5, 2014 Report Share Posted June 5, 2014 Też jestem ciekaw, szczególnie jak wypadnie Sonax w tym zestawieniu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted June 5, 2014 Report Share Posted June 5, 2014 Macie może nr.kat lub link tego kwarca sonaxa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted June 5, 2014 Report Share Posted June 5, 2014 Sonax PNS utrzymuje się od 3 do 6 miesięcy, a kwarc sonax-a nie jest nic wart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carire1 Posted June 8, 2014 Report Share Posted June 8, 2014 coś się dzieje :P? coś zdjęc nie widze... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted June 9, 2014 Report Share Posted June 9, 2014 coś zdjęc nie widze... Ktoś nie zapłacił =p~ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted June 9, 2014 Author Report Share Posted June 9, 2014 Oj tam nie zapłacił :D, w wolnym czasie zmienię hosting i wrzucę na nowo, spokojnie :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 Cześć Caddy ma już przelot 396tyś. Sonax jak narazie mocno ustawił konkurencje w kącie, odpychanie wody brudu itd, drugie miejsce C1 , później geyon mohs i to co się dzieje z TAC system to jest masakra ;/ .Ręszte opisze Marcin Pozdrawiam Tomasz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carire1 Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 czekamy, czekamy :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted June 16, 2014 Author Report Share Posted June 16, 2014 No to Caddy wróciło na chwile :)Dla przypomnienia:Aplikacja odbyła się 21.05 o 14:17 przy przebiegu 386 286km.Mycie odbyło się 11.06 przy przebiegu 393 588km. Dla przypomnienia od lewej Sonax PNS, Gtechniq C1, TacSystem.Quartz.Power i Gyeon Mohs.Tak auto prezentowało się przed myciem: Czas przejść do konkretów. Na początek zachowanie wody przed myciem i co Sonax się śmieje i mówi lej dalej, C1 trochę próbuje nadganiać, Mohs słabiej, a Tac widać, że "nabrał wody w usta". Na początek zachowanie wody przed myciem,Od lewej Sonax PNS, Gtechniq C1, TacSystem.Quartz.Power i Gyeon Mohs. No dobra czas im trochę pomóc więc w ruch poszła aktywna piana z neutralnym pH i Tac jakby trochę się obudził, krzycząc nie skreślajcie mnie: Po myciu szamponem oczywiście z neutralnym pH, powłoki wróciły do życia, oczywiście nadal wygrywa Sonax, następnie blisko depcze po piętach C1, natomiast Mohs próbuje nie być gorszym, a Tac ładnie odprowadza wodę kompletnie, lecz gorzej kropelkuje od rywali (spotkałem się już z opinią, że potrafi trochę szybciej się zapchać od konkurencji, zaznaczam zapchać bo on ciągle żyje: Wnioski? Filmy mówią wszystko. Jak na razie widać, że Sonax najtańszy, a potrafi namieszać, zobaczymy co będzie dalej. Oczywiście również tutaj: http://detailingzpasja.wordpress.com/2014/06/16/test-powlok-zabezpieczajacych-7302km-za-nami/#more-252 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Panowie bardzo fajnie przeprowadzacie ten test tyko wydaje mi się,żę nie na właściwym elemencie Nie wiem może się mylę ale pokrywa silnika nie jest tak bardzo narażona na tzw.film drogowy Z moich obserwacji wszystkie wynalazki,które producenci nam chcą wcisnąć umierają najszybciej pod listwami na drzwiach,tylnym zderzaku i błotnikach za kołami Nie czepiam się oczywiście i czekam na dalszy rozwój :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted June 17, 2014 Author Report Share Posted June 17, 2014 Wiadomo, że pod listwami wszystko szybko znika, ale podzielisz np. dół drzwi na pół i ktoś Ci zaraz powie, że to bliżej koła ma gorsze warunki niż ta druga połowa, a dwa, że na masce łatwiej porównać większą ilość produktów bo co by nie było rozmiarowo duża. Myślimy jeszcze o jakimś teście na jednym boku bo cała blacha jest za przednimi drzwiami, ale to na razie w fazie myśli :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carire1 Posted June 17, 2014 Report Share Posted June 17, 2014 czekam na więcej :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator JJ. Posted October 19, 2014 Administrator Report Share Posted October 19, 2014 Jakieś wnioski? Test umarł? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CCSPA Posted March 7, 2015 Report Share Posted March 7, 2015 Dokładnie, coś ucichło Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted March 7, 2015 Author Report Share Posted March 7, 2015 Niestety umarł, nie miałem takiego dostępu do auta, żeby kontrolować na bieżąco, ale ostatnie co się dowiedziałem to PNS i następny C1 prowadziły, a Mohs z Taciem na równi mniej więcej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.