.::SCR::. Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Witam wszystkich użytkowników ;) Z tej strony Mateusz, w sieci jako .::SCR::. . Jestem studentem z Krakowa, na co dzień związanym z klubem SouthSideJDM i Małopolskim Klubem Hondy. Detailingiem interesuję się już od przeszło 2 lat (pierwsze kosmetyki Meguiar's). Na forum trafiłem za sprawą Nox'a (wlepy w paczce) i sebba75. Pozdro :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Witamy i zapraszamy czekamy na jakies projekty moze Hondy? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Cześć, pamiętam ten nick ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Soprano Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Witamy w rodzinie. Niestety, ale sławna rodzina naszych przyjaciół, rodzina Meguiars'ów się powoli rozpada. Nasza natomiast rodzina Detailer'sów rośnie w siłę. Mam nadzieję, że dołożysz starań, by ta siła się dalej powiększałą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...