.::SCR::. Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Witam wszystkich użytkowników ;) Z tej strony Mateusz, w sieci jako .::SCR::. . Jestem studentem z Krakowa, na co dzień związanym z klubem SouthSideJDM i Małopolskim Klubem Hondy. Detailingiem interesuję się już od przeszło 2 lat (pierwsze kosmetyki Meguiar's). Na forum trafiłem za sprawą Nox'a (wlepy w paczce) i sebba75. Pozdro :!: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Witamy i zapraszamy czekamy na jakies projekty moze Hondy? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Cześć, pamiętam ten nick ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Witamy w rodzinie. Niestety, ale sławna rodzina naszych przyjaciół, rodzina Meguiars'ów się powoli rozpada. Nasza natomiast rodzina Detailer'sów rośnie w siłę. Mam nadzieję, że dołożysz starań, by ta siła się dalej powiększałą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.::SCR::. Posted August 15, 2010 Author Report Share Posted August 15, 2010 Moja Honda w kolorze Vogue Silver Metallic idzie na pierwszy ogień pod rotację, więc bardziej będzie traktowana jako poligon doświadczalny, na pewno wrzucę jakieś małe relacje. Później w kolejce czeka jeszcze Rover serii 400 w kolorze British Racing Green i parę innych wózków. Wszystko postaram się dokładnie opisać ;) W sumie brakuje tylko past i padów żeby zabrać się za lakier, no i może jakiś wosków z wyższej półki, bo Tech Wax 2.0 is not enough. Wczoraj udało się skończyć instalację elektryczną i oświetlenie w garażu także jest progress. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...