Jump to content

Siema !

.::SCR::.

Recommended Posts

Witam wszystkich użytkowników ;)

Z tej strony Mateusz, w sieci jako .::SCR::. . Jestem studentem z Krakowa, na co dzień związanym z klubem SouthSideJDM i Małopolskim Klubem Hondy. Detailingiem interesuję się już od przeszło 2 lat (pierwsze kosmetyki Meguiar's). Na forum trafiłem za sprawą Nox'a (wlepy w paczce) i sebba75.

Pozdro :!:

Moja Honda w kolorze Vogue Silver Metallic idzie na pierwszy ogień pod rotację, więc bardziej będzie traktowana jako poligon doświadczalny, na pewno wrzucę jakieś małe relacje. Później w kolejce czeka jeszcze Rover serii 400 w kolorze British Racing Green i parę innych wózków. Wszystko postaram się dokładnie opisać ;) W sumie brakuje tylko past i padów żeby zabrać się za lakier, no i może jakiś wosków z wyższej półki, bo Tech Wax 2.0 is not enough. Wczoraj udało się skończyć instalację elektryczną i oświetlenie w garażu także jest progress.

Moja Honda w kolorze Vogue Silver Metallic idzie na pierwszy ogień pod rotację, więc bardziej będzie traktowana jako poligon doświadczalny, na pewno wrzucę jakieś małe relacje. Później w kolejce czeka jeszcze Rover serii 400 w kolorze British Racing Green i parę innych wózków. Wszystko postaram się dokładnie opisać ;) W sumie brakuje tylko past i padów żeby zabrać się za lakier, no i może jakiś wosków z wyższej półki, bo Tech Wax 2.0 is not enough. Wczoraj udało się skończyć instalację elektryczną i oświetlenie w garażu także jest progress.

Cos mi ta zielen mowi :mrgreen:

Dołączona grafika

Zaczyna się mały OT, ale ciągnąc temat dalej...