iron man Opublikowano 4 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 jak to jest czy wosk trzeba wygrzać ?Ja z zawodu jestem lakiernikiem i dobrze wykonuję swoją profesję ale od momętu zakupu nowej polerki Festool Shinex150 i przetestowania zymola, myślę że tego najtańszego, =p~ kolega dał mi spróbować i mówi do mnie, wiesz ja to nie na wszystkie auta kładę @-) no to ja w internet i od tego się zaczeło cały czas czytam i pacze :huh: I SŁYSZE ŻE ŻONA SIE GAPI,no i narazie nie wszystko rozumiem.Pytania same mi się nasówają tylko kogo mam pytać?Możę ktoś by się znalazł kto ma chwilę wolnego i może poduczyć mniej doświadczonego koleszkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzozek Opublikowano 4 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Wg mnie to nie wszystkie woski trzeba wygrzewać, z Zymolem nie obcowałem ( jeszcze ) ale z tego co widziałem / czytałem to on lubi się spocić, więc wygrzanie dobrze mu robi i tu niech koledzy detailerzy mnie poprawią. Pytaj, czytaj nie każdy od razu wiedział wszystko :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman_marcin Opublikowano 4 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Generalnie to woski lubią być wygrzane bo raz lepiej trzymają, a dwa minimalizujemy późniejsze wypacanie. Jedne pocą się bardziej inne mniej, a niektóre wcale. W przypadku zymola, który poci się jak "świnia" jak masz możliwość to wygrzej, dotrzyj i gotowy, a jak nie to niech postoi w ciepłym, albo w słońcu niech się wypoci trochę za nim do klienta trafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...