Skocz do zawartości

Zetaw środków na początek


AREK1976AP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy taki zestaw na początek zda egzamin

-POORBOY'S WORLD Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser,
-POORBOY'S WORLD Spray & Rinse Wheel Cleaner,-
-POORBOY'S WORLD Black Hole Show Glaze ,
-POORBOY'S WORLD Natural Look ,
-POORBOY'S WORLD Super Slick & Suds Concentrated Car Wash ,
-POORBOY'S World Nattys Paste Wax Red
, w sumie odradzono mi aktywną pianę i IRON X  .Do tego trzy rodzaje aplikatorów i ręczników z mikrofibry sztuk 3 .

Mam pytanie odnośnie tego środka ,-POORBOY'S WORLD Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser, Pan w sklepie powiedział nie muszę używać piany aktywnej jak spryskam tym właśnie środkiem , pytanie w jakim rozcięczeniu tego używać , nie zniszczy lakieru , ponadto wszystko tym niby wyczyszczę , proszę o porady co do stosowania tych środków .Generalnie jestem w temacie totalnie zielony icon_e_smile.gif
A kupiłem jeszcze piane tanzi , właśnie jak użyć tej piany :
-rozumiem że wlewam płyn do pianownicy , rozcieńczyć go z wodą czy nie (ponoć jest silny)



Kupiłem też tego karchera k5 i powiem że nie wiem jak tej pianownicy używać ? , wlać sam płyn do pojemnika 0,6 l , rozpuścić go z czymś czy co , woda przez karcher ma przepływać .?

 

Proszę o  ewentualne poprawki do składu ,czy używać cleanera albo IPA. I jaką kolejność zachować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach