Ciamach Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Kilka dni temu przyjąłem na korektę BMW 335i. Samochód po kilku latach użytkowania i przejechaniu ponad 150 tyś km dorobił się klasycznego zestawu rys, zmatowień i przycierek. Auto w głównej mierze było myte w myjniach automatycznych oraz ręcznie, w przypadkowo wybranych myjniach i ASO. Jakie są standardy takiego mycia - każdy wie.Tak wyglądało auto w momencie przyjęcia, w niemal doskonałym słońcu:Umycie niewiele zmieniło, połysk mocno przygaszony, czerń jakoś mało czarna. No i ta siateczka na lakierze.Samochód przygotowałem pod korektę, którą preprowadziłem w oparciu o produkty Menzerny. Oto efekty.Mycie, dokładnie, ponowne odtłuszczenie oraz położenie sealanta z wygrzaniem i taki zastałem efekt:Po dobowym kurowaniu auto wytoczyłem na słońce celem zrobienia ostatnich zdjęć. Niestety słońce kaprysiło i nie każda fotka oddaje efekt, jaki widzą oczy.Dziękuję za obejrzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Widzę, że fury z mojego rejonu podbierasz ;) Ładnie wyszło, gratuluje. Bmka była strasznie zmęczona.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Fajny konfig :) Jak się pracowało? Bo swirli w cholerę ale jakiś grubaśnych rys chyba nie było dużo na szczęście :) Ciorny to jednak ciorny :) Gut dżob ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman_marcin Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Ładny macik, a i mirki już coś polerowały. Fajnie wyszło, detale dopieszczone, :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
episode Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Brawo. A tak na marginesie... zazdroszczę Ci garażu :) Miałem e91 w tym samym czarnym kolorze. lakier bardzo podatny wg. mnie na wszelkie ryski. P.S. Czego używasz w beemkach do kokpitu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Jest przyjemnie. Rurki dotrzeć i elegancko ;) To jest trudny lakier w obróbce więc szacuneczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciamach Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Nie było źle, ok, zmęczył mnie trochę ale horrorem jest dla mnie czarny uni BMW, tutaj było naprawdę OK w porównaniu. Zwykle do kokpitu używam Swissvax Protection lub Megsa Natural Shine - jedna dotarta warstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
episode Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Dziękuję. Za info. Zamawiam Megsaa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciamach Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Jestem w trakcie testów i zakupów do studio więc i ja chętnie posłucham propozycji :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kombajnistatipo Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Świetny efekt. Mucha nie siada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Jest dobrze Grzesiek ! Wosk się tylko troszkę spocił na klapie. Dobra robota :ymapplause: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciamach Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Nie kładłem wosku, tylko sealanta. Nie wiem, może tak Ci to na foto wygląda, ale w realu nic nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Nie kładłem wosku, tylko sealanta. Nie wiem, może tak Ci to na foto wygląda, ale w realu nic nie zauważyłem. sealant to przeciez wosk, tylko że syntetyczny, zgadza się ? ;) Tutaj tak to wygląda. Od punktu gdzie świeci słońce, kierunek północny-wschód są tak jakby ślady po wosku - ale ja oceniam prace poprzez zdjęcia więc jak wspomniałeś - "Nie wiem, może tak Ci to na foto wygląda, ale w realu nic nie zauważyłem." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciamach Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Dla mnie wosk to wosk naturalny, sealanta zaś nazywam sealantem, żeby była jasność i nikt mi potem np nie napisał, że mi się wosk spocił na klapie ;) Wolfgang się nie poci, a już na pewno nie po dwukrotnym dotarciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Spoko loko Ciamach :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciamach Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Kurna, na foto zaiste wygląda to jak mówisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Sealanty też się pocą. Nawet G1 się poci tylko inaczej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.