Ciamach Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 Kilka dni temu przyjąłem na korektę BMW 335i. Samochód po kilku latach użytkowania i przejechaniu ponad 150 tyś km dorobił się klasycznego zestawu rys, zmatowień i przycierek. Auto w głównej mierze było myte w myjniach automatycznych oraz ręcznie, w przypadkowo wybranych myjniach i ASO. Jakie są standardy takiego mycia - każdy wie.Tak wyglądało auto w momencie przyjęcia, w niemal doskonałym słońcu:Umycie niewiele zmieniło, połysk mocno przygaszony, czerń jakoś mało czarna. No i ta siateczka na lakierze.Samochód przygotowałem pod korektę, którą preprowadziłem w oparciu o produkty Menzerny. Oto efekty.Mycie, dokładnie, ponowne odtłuszczenie oraz położenie sealanta z wygrzaniem i taki zastałem efekt:Po dobowym kurowaniu auto wytoczyłem na słońce celem zrobienia ostatnich zdjęć. Niestety słońce kaprysiło i nie każda fotka oddaje efekt, jaki widzą oczy.Dziękuję za obejrzenie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 Widzę, że fury z mojego rejonu podbierasz ;) Ładnie wyszło, gratuluje. Bmka była strasznie zmęczona.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
booohal Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 Fajny konfig :) Jak się pracowało? Bo swirli w cholerę ale jakiś grubaśnych rys chyba nie było dużo na szczęście :) Ciorny to jednak ciorny :) Gut dżob ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 Ładny macik, a i mirki już coś polerowały. Fajnie wyszło, detale dopieszczone, :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
episode Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 Brawo. A tak na marginesie... zazdroszczę Ci garażu :) Miałem e91 w tym samym czarnym kolorze. lakier bardzo podatny wg. mnie na wszelkie ryski. P.S. Czego używasz w beemkach do kokpitu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
minetoo Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 Jest przyjemnie. Rurki dotrzeć i elegancko ;) To jest trudny lakier w obróbce więc szacuneczek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciamach Posted April 15, 2015 Author Report Share Posted April 15, 2015 Nie było źle, ok, zmęczył mnie trochę ale horrorem jest dla mnie czarny uni BMW, tutaj było naprawdę OK w porównaniu. Zwykle do kokpitu używam Swissvax Protection lub Megsa Natural Shine - jedna dotarta warstwa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
episode Posted April 16, 2015 Report Share Posted April 16, 2015 Dziękuję. Za info. Zamawiam Megsaa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciamach Posted April 16, 2015 Author Report Share Posted April 16, 2015 Jestem w trakcie testów i zakupów do studio więc i ja chętnie posłucham propozycji :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kombajnistatipo Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Świetny efekt. Mucha nie siada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Jest dobrze Grzesiek ! Wosk się tylko troszkę spocił na klapie. Dobra robota :ymapplause: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciamach Posted April 29, 2015 Author Report Share Posted April 29, 2015 Nie kładłem wosku, tylko sealanta. Nie wiem, może tak Ci to na foto wygląda, ale w realu nic nie zauważyłem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Nie kładłem wosku, tylko sealanta. Nie wiem, może tak Ci to na foto wygląda, ale w realu nic nie zauważyłem. sealant to przeciez wosk, tylko że syntetyczny, zgadza się ? ;) Tutaj tak to wygląda. Od punktu gdzie świeci słońce, kierunek północny-wschód są tak jakby ślady po wosku - ale ja oceniam prace poprzez zdjęcia więc jak wspomniałeś - "Nie wiem, może tak Ci to na foto wygląda, ale w realu nic nie zauważyłem." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciamach Posted April 29, 2015 Author Report Share Posted April 29, 2015 Dla mnie wosk to wosk naturalny, sealanta zaś nazywam sealantem, żeby była jasność i nikt mi potem np nie napisał, że mi się wosk spocił na klapie ;) Wolfgang się nie poci, a już na pewno nie po dwukrotnym dotarciu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Spoko loko Ciamach :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciamach Posted April 29, 2015 Author Report Share Posted April 29, 2015 Kurna, na foto zaiste wygląda to jak mówisz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
minetoo Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Sealanty też się pocą. Nawet G1 się poci tylko inaczej ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.