coobah81 Posted July 25, 2015 Report Share Posted July 25, 2015 W ubiegłym roku po wrzuceniu jednej z moich relacji odezwał się do mnie kolega S1mAQ z Peugeot Klubu.Wymieniliśmy jakieś PW odnośnie korekty lakieru na jego P407 i temat ucichł.Natomiast całkiem niedawno temat powrócił Ponownie wymieniliśmy parę PW i takim oto sposobem zawitał do mnie czarny Peugeot 407. A wyglądał tak:W słoneczku defekty prezentowały się następująco:Sygnety i inne pierścienie zostawiły ślad po sobie Pokrywa bagażnika:Na początek lecimy z "odsmoleniem" auta:Tenzi Prix również coś tam podziałał:Szykujemy się do glinkowania:Wylana chemia na auto przyniosła skutek. Po masce i prawym boku auta nie było tragedii na glince:Rzut oka pod lampami:Auto trzeba przygotować do korekty:Coś tam próbujemy działać:Lampy również oberwały przed:w trakcie:Coś tam się odbija:Było tak:Robi się tak:Działamy też przy klamkach:Lakier czeka na zabezpieczenie:Jako zabezpieczenie lakieru wybór padł na Optimum Gloss-Coat.Powłoka polimerowa bijąca pod względem trwałości wszelkie woski!Powłoka poszła na karoserię i felgi:Użyte środki:- mycie: szampon Tenzi Neutro, APC Nielsen, jakiś płyn do naczyń do wymycia past polerskich,- odsmolenie: Prickbort + nafta oświetleniowa, glinka ValetPro żółta,- korekta: Skil 9955MA, Menzerna 400, 500, 1000, 2500, Koch Chemie Hochglanz Antihologram, IPA- zabezpieczenie plastiki + opony: Tenzi Gum Extra,- zabezpieczenie lakieru (karoseria + felgi): powłoka Optimum Gloss-Coat- mikrofibry, aplikatory, pędzelek Dziękuję za uwagę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golden0282 Posted July 25, 2015 Report Share Posted July 25, 2015 Lakier wygląda super po robocie :ymapplause: . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.