golden0282 Opublikowano 12 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Witam , jakiś czas temu odwiedził mnie seat exeo z 2011 roku , znajomy namówił właściciela seata z naciskiem na namówił aby pomimo 30 km podróży w jedną stronę jednak to do mnie go przyprowadził. W sumie właściciel do samego końca wierzył , że jego świeży nabytek jest w stanie co najmniej bardzo dobrym , dopiero jak nasz wspólny znajomy zaczął wymachiwać brinkmannem po lakierze coś do nie go dotarło ,że może faktycznie auto nie jest jak nowe :D . Finalnie po wytłumaczeniu zakresu pracy ciągle z lekką niepewnością właściciel zgodził się na 3 dni pracy . Użyte środki : Mycie / dekontaminacja Szampon -Presta Suds / ADBL Pro Piana -Zeus Unique Deironizer - Tuga Tar Remover -Vasco prewash / ADBL tar remover Środek do opon - Truck Uniqe 1:10 Glinka- Soft 99 APC - ADBL Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier Menzerna 400 / biały NAT , Antihologram / Czerwony NAT Silicone remover Koch IPA 1:1/ Tac intensive oil cleaner UNCr , Silk Max Protect Dresingi : Plastiki - Gtechinq t1 Opony - Gtechniq t2 Felgi Sonax wheel sealant Szyby Gtechniq G5 Wydech : Gtechinq M1 Wnętrze APC - Dionysus Unique 1:20 Dressingi - Natural look Szyby - ADBL Glass cleaner Skóry - zestaw colourlock strong Pranie - Nielsen Extra Nap / Nielsen Low foam Auto po przyjeździe Mycie/ dekontaminacja . Auto przed myciem spryskałem najpierw tar removerem ADBL , po kilkunastu minutach Vasco prewash , po około godzinie zabrałem się za mycie , piana itd .Pomimo sporego brudu na lakierze smoła rozpuściła się praktycznie do zera , zostało zaledwie kilka minimalnych kropek, które zebrała glinka , glinkowanie z Tugą jako lubrykantem ;) . Po myciu i dekontaminacji oklejanie i :ad: Ogólnie bardzo przyjemnie wspominam tą pracę , na większości paneli 2 przejazdy cutingiem ściągały 90 % rys , na niektórych musiałem zrobić 3 lub 4 przejazdy . Po cutingu zostawał jedynie niewielki bałagan , który bez większego wysiłku ogarnąłem antihologramem,pasty przemywałem po każdym przejeździe , na koniec mycie czyli Zeus unique + Apc adbl następnie mycie rękawicą szamponem ADBL pro. Wnętrze nie było tak zaniedbane jak zewnątrz auta, colourlock bez najmniejszego problemu oczyścił skóry , podłoga i wycieraczki wymagały jedynie delikatnego prania , całość ogarnąłem w nie więcej niż 6 godzin . Przyszedł czas na powłokę , dressingi itd. Przed powłoką lakier przetarłem 2 x kochem, raz Tac oil , a na koniec Ipą . Efekt końcowy Dziękuję za uwagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.