golden0282 Posted March 12, 2016 Report Share Posted March 12, 2016 Witam , jakiś czas temu odwiedził mnie seat exeo z 2011 roku , znajomy namówił właściciela seata z naciskiem na namówił aby pomimo 30 km podróży w jedną stronę jednak to do mnie go przyprowadził. W sumie właściciel do samego końca wierzył , że jego świeży nabytek jest w stanie co najmniej bardzo dobrym , dopiero jak nasz wspólny znajomy zaczął wymachiwać brinkmannem po lakierze coś do nie go dotarło ,że może faktycznie auto nie jest jak nowe :D . Finalnie po wytłumaczeniu zakresu pracy ciągle z lekką niepewnością właściciel zgodził się na 3 dni pracy . Użyte środki : Mycie / dekontaminacja Szampon -Presta Suds / ADBL Pro Piana -Zeus Unique Deironizer - Tuga Tar Remover -Vasco prewash / ADBL tar remover Środek do opon - Truck Uniqe 1:10 Glinka- Soft 99 APC - ADBL Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier Menzerna 400 / biały NAT , Antihologram / Czerwony NAT Silicone remover Koch IPA 1:1/ Tac intensive oil cleaner UNCr , Silk Max Protect Dresingi : Plastiki - Gtechinq t1 Opony - Gtechniq t2 Felgi Sonax wheel sealant Szyby Gtechniq G5 Wydech : Gtechinq M1 Wnętrze APC - Dionysus Unique 1:20 Dressingi - Natural look Szyby - ADBL Glass cleaner Skóry - zestaw colourlock strong Pranie - Nielsen Extra Nap / Nielsen Low foam Auto po przyjeździe Mycie/ dekontaminacja . Auto przed myciem spryskałem najpierw tar removerem ADBL , po kilkunastu minutach Vasco prewash , po około godzinie zabrałem się za mycie , piana itd .Pomimo sporego brudu na lakierze smoła rozpuściła się praktycznie do zera , zostało zaledwie kilka minimalnych kropek, które zebrała glinka , glinkowanie z Tugą jako lubrykantem ;) . Po myciu i dekontaminacji oklejanie i :ad: Ogólnie bardzo przyjemnie wspominam tą pracę , na większości paneli 2 przejazdy cutingiem ściągały 90 % rys , na niektórych musiałem zrobić 3 lub 4 przejazdy . Po cutingu zostawał jedynie niewielki bałagan , który bez większego wysiłku ogarnąłem antihologramem,pasty przemywałem po każdym przejeździe , na koniec mycie czyli Zeus unique + Apc adbl następnie mycie rękawicą szamponem ADBL pro. Wnętrze nie było tak zaniedbane jak zewnątrz auta, colourlock bez najmniejszego problemu oczyścił skóry , podłoga i wycieraczki wymagały jedynie delikatnego prania , całość ogarnąłem w nie więcej niż 6 godzin . Przyszedł czas na powłokę , dressingi itd. Przed powłoką lakier przetarłem 2 x kochem, raz Tac oil , a na koniec Ipą . Efekt końcowy Dziękuję za uwagę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.