Dimmu Posted April 6, 2016 Report Share Posted April 6, 2016 Cześć, jakiś czas temu dostałem do odświeżenia rzadko już widywaną na ulicach Toyotę Corolle. Auto przyjechało na kołach z Włoch. Właściciel postanowił ją nieco odświeżyć. Auto tuż po przyjeździe wyglądało tak: image hosting Mycie wstępne i zasadnicze Na wstępie użyta została piana Active Foam od Blink, nastepnie szampon PRO i dalej APC PRO oraz Tire Cleaner do wyczyszczenia detali, gum, plastików, uszczelek itp. Do dekontaminacji użyłem Prickborta, Aresa od Unique i Glinki od Bilt Hamber. W użyciu była też rękawica Clay Mitt od Liquids Elements ale do niej nie mogę się przekonać, więc szybko ją odpuściłem. Korekta lakieru Samochód pokry tradycyjnie gęstą siatką swirli, kila obcierek do blachy z którymi nie walczyłem, bo nie takie było zadanie. Oprócz przodu, tj błotników i maski reszta w oryginalnym lakierze o grubości 60-80 um. Z jednej strony mało, z drugiej zaś nie ma dramatu :). Nie walczymy o 100%, usuwamy tyle ile się da bez zbędnego ryzyka. Takie było założenie. Na wspomnianej masce i przednich błotnikach spora morka, to chciałem usunąć bo kompletnie nie pasowało do reszty samochodu. Czego użyłem? Dużo kombinacji past i padów. Pasty to Koch 8.2, Meguiars 105, Menzerna 2000, 3000, 4000 Pady głównie Nat, pojedyńcze szt. Lake Country czy flexi. Oprócz past i padów papier app 2000 i krążki abralon 2000, 3000, 4000 i trizact 6000 Maszyny to Makita i DA Lare 9mm Samochód po korekcie został zabezpieczony Nano Glaze od Wolf's Chemicals. Pierwszy raz tego używałem, uczucia mam mieszane. Myślę ze to raczej produkt na zadbane lakiery, ale te zaraz po korekcie ;) Gumy i plastiki na zewnątrz to Shiny Garage Back To Black. W moim odczuciu świetny produkt. Po skończeniu karoserii, wnętrze również zostało ogarnięte. Dywany i fotele wyprane ekstrakcyjnie za pomocą Georga, prespraya i płukanki od tersusa. Plastiki wyczyszczone za pomoca APC od ADBL'a Nie pamiętam co położyłem na plastiki we wnętrzu :o Finalnie samochód w dniu wydania prezentował się tak : Dzięki jeśli ktoś tu dotarł, jeśli nie, to też dzięki :) Krytykę biorę z otwartymi ramionami :) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WojtAs Posted April 7, 2016 Report Share Posted April 7, 2016 Oldtimer;) fajna relacja sporo zdjęć są 50/50 chodź lakier jest mało wyrazisty i na jednym zdjęciu tak naprawdę dobrze widać różnicę ale to kwestia lakieru i kąta padania światła. Fajnie ze są ludzie którzy jescze walczą o takie rzadko juz spotykane cacka ;) ile walczyles z korekta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimmu Posted April 7, 2016 Author Report Share Posted April 7, 2016 No własnie fotografem jestem żadnym :) Auto było robione z doskoku, stało u mnie ok 4 tygodni. Trudno mi oszacować ilość godzin. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaV Posted April 7, 2016 Report Share Posted April 7, 2016 Bardzo fajna relacja :) Uwielbiam takie projekty, już trochę znudziło mi się patrzenie na detailing prawie nowych aut. Oldtimer No nie wiem ja bym to raczej nazwał youngtimerem :P Oldtimer dla mnie to auto co najmniej z lat 60. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WojtAs Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 ZGADZA się youngtimer ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golden0282 Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Super praca , widać że auto trafiło w odpowiednie ręce :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camus Posted May 6, 2016 Report Share Posted May 6, 2016 Witaj. Mi równiez sie podoba praca w którą włożyłeś sporo wysiłku (tak mi sie wydaje). Gratulacje! Mam nadzieje że z czasem i ja dojdę do takiej perfekcji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimmu Posted May 6, 2016 Author Report Share Posted May 6, 2016 UUooo :) camus, perfekcji to szukam. I wciąż mało i malo:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camus Posted January 25, 2017 Report Share Posted January 25, 2017 Wiem ze odgrzebie temat, ale wciąż nie moge sie napatrzec na Twoje efekty pracy. Powiedz mi czym usuwałeś niechciane naklejki. W swoim arsenale posiadam Valet Pro Tar and Glue Remover Citrus i nie wiem czy da radę, a nie mam na czym spróbować. Może cos doradzisz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator WuWo Posted January 25, 2017 Administrator Report Share Posted January 25, 2017 Osobiście ze swojej strony polecam Vasco Prewash Tixotrop do usuwania naprawdę starego kleju, smoły itd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimmu Posted January 25, 2017 Author Report Share Posted January 25, 2017 3 godziny temu, camus napisał: Wiem ze odgrzebie temat, ale wciąż nie moge sie napatrzec na Twoje efekty pracy. Powiedz mi czym usuwałeś niechciane naklejki. W swoim arsenale posiadam Valet Pro Tar and Glue Remover Citrus i nie wiem czy da radę, a nie mam na czym spróbować. Może cos doradzisz. Generalnie przy naklejkach mój zestaw to opalarka/parownica(ze wskazaniem na tą pierwszą)plastikowa szpachelka/nożyk, tar&glue (jakikolwiek), nitro. Od pojedynczych naklejek do całych aut ten zestaw się sprawdza jak dotąd,choć dużo się tego nie robi, rzekłbym wręcz, ze mało 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Funky Witch Posted February 5, 2017 Report Share Posted February 5, 2017 Super praca. Jak napisał DaV zdecydowanie bardziej wolę takie prace niż dmuchanie i chuchanie na nowe samochody. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.