golden0282 Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Witam, kilka tygodni miałem przyjemność popracować na tym niewątpliwie rzadkim na tutejszych drogach autem . Samochód jest w rękach właściciela od kilku lat . Pomimo że sam lakieruje i poleruje przyprowadził je do mnie skarżąc się na brak czasu . Auto było całe lakierowane jakiś czas temu przez właściciela , gdyż zaraz po zakupie też nie miał czasu samemu popracować i oddał je na polerowanie komuś , dla kogo zabrakło farby na rantach :D . Oddając auto w czyjeś ręce kolejny raz wykazywał niewątpliwy brak zaufania ;) Mycie / dekontaminacja Szampon -Presta Suds / ADBL Pro Piana -Zeus Unique Deironizer - Vampir ADBL 1:1 Tar Remover - ADBL tar remover Środek do opon - Truck Uniqe 1:10 Glinka- BH Medium APC - ADBL Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier Rotacja 1. Koch HC / biały NAT / zielony 3m, 2. Żółty NAT /S17 3.Czerwony NAT Menzerna 4000 Silicone remover Koch IPA 1:1/ Tac intensive oil cleaner Gyeon Prime /Cure Dresingi : Plastiki - Gtechinq t1 Opony - Gtechniq t2 Felgi Sonax wheel sealant Szyby Tlenek ceru / Ipa Gtechniq G5 Wydech : Gtechinq M1 Wnętrze APC - Dionysus Unique 1:20 Dressingi - Hestia Szyby - Polytop Pranie - Nielsen Extra Nap / Nielsen Low foam Auto po przyjeździe Czas na mycie i takie tam :) Po dokładniejszych oględzinach umytego już auta, byłem już praktycznie pewny jego historii , właściciel prze polerował je po lakierowaniu G3 , w rozmowie telefonicznej potwierdził i stwierdził , że on tak wszystkie auta robi i jest dobrze :D W takich przypadkach jak ten żałuję, że przestałem używać IPY do inspekcji :D , Na niektórych panelach po 4-5 agresywnych przejazdów cutingiem i tak nie wszystko zeszło , wiele nie zostało ,ale niestety czasowo nie mogłem pozwolić sobie na więcej. Fotki 50/50 na czerwonym lakierze niestety moim aparatem wychodzą beznadziejnie :thumbdown: Na polerowanie zeszło mi około 22-25 godz, można zabrać się za kolejne etapy , szyby wyczyszczone tlenkiem ceru na tricolorze , silnik jedynie ogarnięty na szybko parowniczką Czas przejść do następnych etapów , mycie ,plastiki i wnętrze . Plastiki niewątpliwie wymagały indywidualnego podejścia , sam dressing nie byłby wystarczający . dlatego w ruch poszła opalarka a jako dressing aphrodite , od tego momentu auto stało u mnie jeszcze 3 dni więc każdego dnia plastiki dostawały porcję aphrodite Wnętrze : Czas na efekt finalny , auto umyte , co prawda wnętrze było jeszcze nie skończone , ale korzystając z okazji, że akurat pojawiło się slońce można było zrobić kolejna inspekcje Williams na siedzenia ,Gyeon prime na lakier i takie inne pierdoły Praca zajęła mi ogólnie około 40-45 godzin . Dziękuję za uwagę . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaV Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Mega relacja! wszystko ładnie pokazane z szczegółami :ymapplause: Tlenek ceru aplikowany ręcznie dał zadowalające rezultaty? Fajny patent z folią aluminiową na wygrzewanie plastików opalarką :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golden0282 Posted April 9, 2016 Author Report Share Posted April 9, 2016 Mega relacja! wszystko ładnie pokazane z szczegółami :ymapplause: Tlenek ceru aplikowany ręcznie dał zadowalające rezultaty? Fajny patent z folią aluminiową na wygrzewanie plastików opalarką :) Dzięki :), Tlenek ceru użyty ręcznie do dogłębnego doczyszczenia sprawdza się znakomicie, moim zdaniem dużo lepiej niż CGP AG , oczywiście użycie go ręcznie w celu innym niż doczyszczenie mija się z celem . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaV Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 moim zdaniem dużo lepiej niż CGP AG Zaciekawiło mnie to :P Cenowo też wypada sporo lepiej tlenek ceru. Sezon się zbliża trzeba kupić, potestować :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 Kawał fajnej pracy, no i czerwony lakier, który doprowadzony, po prostu gniecie :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WojtAs Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 Nadeles mu życia kozak relacja .Powiedz odnośnie tlenku , opuscilem boczna szybę izapewne ziarnka piasku były miedzy listwa a szyba i zostały widoczne rysy długie na 10 cm to juz mechanicznie trzeba usunąć? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golden0282 Posted April 10, 2016 Author Report Share Posted April 10, 2016 WojtAs , w moim poprzednim aucie miałem zmasakrowane boczne szyby właśnie od piachu czy czegoś, przez 3 godziny polerowałem 1 szybe tlenkiem ceru na filcu na rotacji , jedynie te najmniejsze ryski delikatnie się zmniejszyły albo tylko tak mi się wydawało . Jeżeli rysy są wyczuwalne pod paznokciem , a chcesz się ich pozbyć to rozważałbym wymianę szyby :) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaV Posted April 11, 2016 Report Share Posted April 11, 2016 przez 3 godziny polerowałem 1 szybe tlenkiem ceru na filcu na rotacji , jedynie te najmniejsze ryski delikatnie się zmniejszyły albo tylko tak mi się wydawało . To już się odechciewa automatycznie :D Faktycznie boczne szyby to lepiej wymienić zwłaszcza, że samemu można to zrobić w przeciwieństwie do przedniej. Btw co tam pod maską siedzi g40? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golden0282 Posted April 11, 2016 Author Report Share Posted April 11, 2016 To już się odechciewa automatycznie :D Faktycznie boczne szyby to lepiej wymienić zwłaszcza, że samemu można to zrobić w przeciwieństwie do przedniej. Btw co tam pod maską siedzi g40? Silnik to 1.3 ale więcej szczegółów nie znam . Osoby , które nim jeździły stwierdziły jednoznacznie , mały ale wariat :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.