_Shadow Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 Witam. Mam takie pytanie, bo szukam w sumie zestawu dobrego i ekonomicznego ;) na poczatku myslałem o 3M ale kompletny zestaw past + po jednym padzie do kazdego korka to wychodziło cos ok 420 zł Pozniej upatrzyłem UC i SX megsa, a do tego potrzebny były tylko dwa pady, i komplet wychodził ok 170 zł z tym ze opakowania 0,5 a 3M 1L No i teraz czytam ze sporo osob pracuje na shollu jaki ch past i padów 3M bym musiał uzyc zeby miec pasne na mocniejsze zarysowania, i na wykonczenie tego na lustro ?? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 Witam. Mam takie pytanie, bo szukam w sumie zestawu dobrego i ekonomicznego ;) na poczatku myslałem o 3M ale kompletny zestaw past + po jednym padzie do kazdego korka to wychodziło cos ok 420 zł Pozniej upatrzyłem UC i SX megsa, a do tego potrzebny były tylko dwa pady, i komplet wychodził ok 170 zł z tym ze opakowania 0,5 a 3M 1L No i teraz czytam ze sporo osob pracuje na shollu jaki ch past i padów 3M bym musiał uzyc zeby miec pasne na mocniejsze zarysowania, i na wykonczenie tego na lustro ?? ;) A masz juz jakies pady 3M? Najszybsze i najlatwiejsze to futro i S17 ta pasta dziala wlasciwie na kazdych padach nie testowalem na mikkiech waflowych ale na reszcie i owszem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Shadow Posted August 28, 2010 Author Report Share Posted August 28, 2010 no własnie byłem pewien ze sie wypowiesz :) nie, jeszcze nie kupowałem, narazie zbieram opinie, bo narazie chcialbym zajac sie amatorsko detailingiem, a moze w niedługim czasie myjnia+detailing widziałem ze pracujesz duzo sholem wiec mam pare pytan ;) 1.futro+S17 wystarczy ?? a czym pozniej czym wykonczyc na "lustro" zeby wszystkie rysy zniwelowac i wszystkie swirly i ewentualne hologramy ? 2.no i wazna rzecz, jak trwałe jest takie futro..na ile aut starcza :) 3. Widziałem tabelke sholla z ich zaleceniami padow do konkretnych kosmetyków, i wyszło ze mozna pojechac na zółtym, niebieskim, i czarnym. czy to oznacza ze zóltyym zbierze wieksze ryski, niebieskim srednie a czarnym wykonczy na lustro ?? ;)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 Scholl jest gites, ale jak chcesz poćwiczyć to może kup też samplery Poor Boy's SSR1, 2, 3 czy też SRR2,5 Są dostępne tu: http://www.autodetailingshop.pl/Probki- ... fault.html albo tu: http://www.mrcleaner.pl/index.php?podkat=3697&site_no=4 a czym pozniej czym wykończyć na "lustro"No na przykład Scholl S40 na czarnym wafolwym padzie. no i ważna rzecz, jak trwałe jest takie futro..na ile aut starczaTan na logikę, trwałość zależy raczej od czasu pracy (wielkość auta) i raczej trudno ją przeliczyć "na sztuki". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.::SCR::. Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 Stałem przed tym samym wyborem i postawiłem na 3M. Komplet: Fast Cut Plus, Extra Fine, Ultrafina SE + zielony, żółty, niebieski pad 150mm wyszedł mnie 376zł ;) Może kiedyś wypróbuje też Scholla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Shadow Posted August 29, 2010 Author Report Share Posted August 29, 2010 no kazdy proponuje najczesciej 3M komplet, albo megsa UC +SX a ja chyba zakupie S17+Swirlix i bedzie gitara ;) i komplet padów narazie bez wełniaka i zobaczymy, sa 3 auta wiec bedzie na czym cwiczyc ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanar Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 Dla mnie porównanie zestawu 3M do UC+swirl x to jak porównanie Ferrari do Forda Focusa (za przeproszeniem dla posiadaczy). To zupełnie inna bajki pasty #m to profesjonalne produkty a uc i sx to zabawki dla hobbystów. Co do scholla to u Mirka o ile się nie mylę coś tam próbowałem i byłem zadowolony ale muszę całą gamę przećwiczyć ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aro_77 Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 A jak wypada S03? Pytam o stara serie bez plusa. Jak z moca i pyleniem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 A jak wypada S03? Pytam o stara serie bez plusa. Jak z moca i pyleniem?Niestety ale pyli dosc mocno, moze nie dokladnie pyli ale pojawiaja sie takie bardzo male kuleczki zamiast pylu co jest irytujace Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 Mi S03 pylił dość mocno, ale może powodem była zbyt duża prędkość maszyny (brak stabilizacji) i szybkie nagrzewanie się lakieru (przez co wysychała). Jak będę miał możliwość to potestuje jej zachowanie w połączeniu z QD :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vangelion Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 Mnie S03 też pyliła. Zauważyłem na forum u jednego z kolegów pastę S03+ (lub S17+) Rozumiem że to jakaś nowa wersja, jakie są różnice? czy już jest normalnie dostępna? Ja mam jeszcze S03 ze starą naklejką, później wprowadzili nowe, a teraz widzę kolejna modyfikacja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monika_ Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 czy już jest normalnie dostępna?z tego co widzę S17+ jest dostępna w sklepach forumowych jakie są różnice to już wypowiedzą się oblatani Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariost Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 Podepnę się tutaj pod temat, aby nie śmiecić niepotrzebnie. Mój zestaw do korekty to: rotacja, S17+, S40 i wełniaki. Teraz pytania : 1. Jakimi prędkościami pracować na poszczególnych pastach w przypadku wełniaka i w jakiej kolejności ? 2. Czy do finishu S40 też mogę użyć wełniaka, czy muszę nabyć odpowiedni pad ? 3. Mam jeszcze na stanie UC i cleaner Diamondbrite, może w jakiś sposób tego jeszcze mogę użyć ? Jeśli nie, to rozumiem, że po umyciu samochodu bezpośrednio na to wosk? W tym przypadku Lusso Oro... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 1. Niech się Seba wypowie 2. Nie, do S40 trzeba pada 3. S40 służy jako cleaner od razu, więc może być S17 ->S40 -> mycie -> IPA -> wosk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejZ Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 1. Jakimi prędkościami pracować na poszczególnych pastach w przypadku wełniaka i w jakiej kolejności ?Na S17+ najpierw zobacz jak zbiera na srednim padzie predkosc zalezy na jakim elemencie pracujesz na plaskich z daleka od rantow mozesz i na 2000-2500rpm jechac aczkolwiek nie wydaje mi sie zeby byla to komfortowa praca Generalnie rzadko kiedy rozkrecam flexa na 2,5 biegu w kwestii welniaka tu juz stosujemy sporo nizsze predkosci jak dla mnie wystarcza 1600-1800 ale welna to juz taka ostatecznosc jesli na padzie nie daje rady Gotowej recepty na predkosci obrotowe tez nie ma i nikt Ci takiej nie poda,wszystko zalezy na jakim elemencie na jakim lakierze i z jakim doswiadczeniem pracujesz,dochodzi tez kwestia wyczucia z jaka predkoscia praca jest najbardziej skuteczna. S40 to pasta finish tak jak JJ Ci napisal dokup sobie czarny wykonczeniowy pad gladki badz wafel rzecz gustu na czym komu sie lepiej pracuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Mariusz, wkleje tabelkę Scholla Producent podaje żeby pracować na obrotach w przedziale 1500-2000. S17 pracowałbym dokładnie w takim przedziale. Co do S40 to pracowałbym na obrotach ok 1200-1500. Jeżeli miałbyś jakieś hologramy po S17 to zaleca się usunięcie ich w tym przypadku S40 na padzie średnim. Ale tak jak Andrzej pisze - najlepiej to sam próbuj i zobaczysz jak Ci się lepiej pracuje ;) Powodzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Shadow Posted June 22, 2011 Author Report Share Posted June 22, 2011 ja pracuje na pastach scholla no i mniej wiecej wygląda to tak ze 80% prac wykonuje na pradkościach do 1300/ 15% na 1500 a tylko 5% na 1800 i to jest max, to 1800 to jade tylko na S40 bo np na moim lakierze przy mniejszych prędkościach nie zbierał hologramów ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariost Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Mam futra więc zacznę delikatnie od tego, z S17+, ponieważ lakier ma mnóstwo rys i swirl-ów, a do S40 dokupie prawdopodobnie czarnego wafla...Czy on ściągnie ewentualne hologramy po S17+ ? Jeśli nie to kupię też średniaka. ...szynka dzięki za wklejenie tabelki, żeby nie było ze nie czytałem wcześniej to już ją wynalazłem u nas na forum, lecz wolę zapytać doświadczonych jeszcze dodatkowo. Dzięki panowie za podpowiedzi, wiele mi wyjaśniają. To bedzie moje pierwsze podejście i nie chce tego za bardzo na moim STku spartolić ;;) tym bardziej,że zaczynam od rotacji i futra :shock: ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Kup jakiś pad średni - żółty, pomarańczowy. Jakie to auto. Czemu od razu futro ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariost Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Kup jakiś pad średni - żółty, pomarańczowy. Jakie to auto. Czemu od razu futro ? Auto jest w naszych projektach (ST170)...a teraz także w dziale felg i opon coś sie pojawiło... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Auto jest w naszych projektach (ST170)...a teraz także w dziale felg i opon coś sie pojawiło... ;)Futro bym odłożył na półeczkę i zaczął padem średnim z S17+. Potem S40 też może być na średnim lub na wykończeniowym i powinno być dobrze. Zrób test spota i zobaczysz jak idzie no i daj znać :) Powodzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Fordy chyba nie mają jakiś bardzo twardych lakierów więc lepiej delikatnie zaczynaj, a nie od razu z grubej czyli z futrzanej rury :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Fordy chyba nie mają jakiś bardzo twardych lakierów więc lepiej delikatnie zaczynaj, a nie od razu z grubej czyli z futrzanej rury :)Raczej mietkawe lakiery :D a auto kolegi raczej na zadbane wyglada wiec proponuje jazde na zoltym z s17+ i wykonczenie na wafelku czarnym z S40 i domyslam sie ze bedzie calkiem zacnie :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.