Administrator WuWo Posted September 7, 2016 Administrator Report Share Posted September 7, 2016 Miałem akurat pod ręką samochód ze sporą ilością plam po twardej wodzie i postanowiłem zrobić szybki test. Maska oprócz sporej ilości plam, posiada dużo przebarwień, głębokich rys i odprysków, ale tym zajmiemy się już niedługo. Informacja o produkcie ze strony polskiego dystrybutora: Cytuj Spotless to pierwszy na rynku produkt przeznaczony do interwencyjnego usuwania plam i zacieków z twardej wody. Jego formuła powstała pod kątem aut i powierzchni zabezpieczonych powłokami kwarcowymi, jest więc w 100% bezpieczny dla samej powłoki. Podczas usuwania świeżych plam na jej powierzchni, nie narusza samej powłoki i nie zmniejsza jej całkowitej trwałości czy odporności. Istnieje też możliwość zastosowania na autach niezabezpieczonych. Zawodnik naszego testu i fibra od Gyeona do docierania Zbliżenie na stan maski i plam po twardej wodzie Zdjęć podczas nakładania i docierania nie robiłem, bardziej większość interesuje efekt końcowy i jak sobie radzi środek Podsumowanie Jeśli mamy plamy po wodzie z którymi nie radzi sobie zwykły QD, to warto w swoim arsenale posiadać CarPro Spotless lub inny środek do usuwania plam po twardej wodzie. Na pewno w moim arsenale pozostanie i będę miał szybki i bezpieczny sposób na usuwanie plam po twardej wodzie. Brakuje mu na pewno jakiegoś ładniejszego zapachu, ale dla efektów jakie uzyskamy można na to przymrużyć oko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 Co prawda nie miałem tego CarPro, ale za to mam Gyeona Water Spot który w działaniu powinien być podobny. Zauważyłem, że radził sobie średnio z mniejszymi lub świeżymi plamami, a w przypadku starszych zaschniętych zostawały "obwódki". Po jego użyciu zostawała mgiełka, która dopiero schodziła po przetarciu suchą fibrą. Szczerze mówiąc to oczekiwałem trochę więcej po takim produkcie. W przypadku tego CarPro są podobne objawy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator WuWo Posted October 2, 2016 Author Administrator Report Share Posted October 2, 2016 Akurat w przypadku testowanego auta, CarPro poleżał kilka sekund na lakierze zanim go dotarłem. Problemu z obwódkami po twardej wodzie sobie nie przypominam, ale sprawdzę to przy najbliższym myciu. Mgiełka również się pojawiała, która tak jak piszesz zeszłą po dotarciu suchą stroną fibry. Wyrobiłem sobie też w ostatnim czasie nawyk osuszania w pierwszej kolejności maski, dachu, tylnej klapy i szyb w celu zmniejsza do minimum powstawania water spotów, ponieważ zawsze na tych powierzchniach powstawało ich u mnie jak najwięcej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 Czyli wychodzi na to ze CarPro i Gyeon działają podobnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator WuWo Posted October 2, 2016 Author Administrator Report Share Posted October 2, 2016 Tommy, powiedzmy szczerze, że CarPro, Gyeon, Fireball czy TAC System to bliźniacze marki pod względem receptur ;). Różnice, które zauważamy to tylko i wyłącznie nasze subiektywne odczucia. Obecnie na korzyść CarPro przemawia dystrybutor na Polskę, który dość znacznie zszedł z cenami na produkty tej marki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.