damianese Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 a cała seria SSR ? 1, 2, 2,5 i 3 to idzie też porównać do 3M? bo mam wlasnie zielony korek i jade na zielonym padzie i niebieski korek i jade na niebieskim, i nie jestem do konca zadowolony, niektore miejsca musiałe jechać 2 razy, do tego lekkie świry nie zeszły do końca jak i z hologramami mam problem, może to wina tego że dopiero zaczynam i jade na rotacji? sam nie wiem, bo mysle ze maszyne dobrze opanowałem ćwicząc na parapetach:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator JJ. Posted August 30, 2010 Administrator Report Share Posted August 30, 2010 Pracowałem z Menzerną, pracowałem z Schollem. Obydwie marki polecam. Szybkość i wygoda pracy wzorowa, łatwo się rozpracowują i wypracowują. Megs to jak powiedział Krzysiek - hobbistyczne gadżety :) Jeśli chodzi o gamę SSR to Przemek bardzo chwalił sobie SSR1 jako pastę wykończeniową, co do reszty - ciężko mi powiedzieć jak radzą sobie na maszynie. Na KA Carnauba z Krakowa robiła test tych past w zastosowaniu z maszyną i efekty wyszły zadowalające (nie mniej jednak nie tak samo dobre jak typowymi pastami do pracy maszyną). Co do futerek - odradzam Scholla ze względu na powtarzające się problemy z rzepem. Nie miałem w ręku MS, ale SNB zapowiada się obiecująco i myślę, że mógłbyś pójść w tym kierunku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanar Posted September 4, 2010 Report Share Posted September 4, 2010 a cała seria SSR ? 1, 2, 2,5 i 3 to idzie też porównać do 3M? bo mam wlasnie zielony korek i jade na zielonym padzie i niebieski korek i jade na niebieskim, i nie jestem do konca zadowolony, niektóre miejsca musiałe jechać 2 razy, do tego lekkie świry nie zeszły do końca jak i z hologramami mam problem, może to wina tego że dopiero zaczynam i jade na rotacji? sam nie wiem, bo mysle ze maszyne dobrze opanowałem ćwicząc na parapetach:D Trójka jest słabsza od zielonego korka ale zdarzył mi się lakier gdzie fast cut nie dawał rady a ssr 3 wyciągnęło wszytko. Po zielonym korku zostają hologramy i drobne ryski po padzie których nie zdejmiesz za pomocą ultrafiny (mniema że o ten produkt ci chodzi pisząc niebieski korek), jedyne ci to możesz je przykryć tą pastą i później po myciu wszystko wyjdzie. Pomiędzy tymi produktami trzeba użyć zółtego korka, jak się wprawisz na żółtym korku i żółtym padzie to ultrafine wyrzucisz do kosza a niebieski pad przyda się do nakładnia glazów ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted September 9, 2010 Author Report Share Posted September 9, 2010 dzięki wielkie, to dlaczego ultrafina firmowany jest jako antyholohgram? bo swirly delikatne to iwedzialem ze nie zejdą bez żółtego korka, ale holograamy myślałem że tak:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted September 9, 2010 Author Report Share Posted September 9, 2010 bez hologramów i rysek? i jak wyglądało po zielonym korku ? ile pracowałeś na lakierze? bo mam VW i twardy lakier:/ chociaż u Przemka testowaliśmy na masce ssry wszystkie plus scholle i cieżko było.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turzol Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Ja też po 3M FC+ jade zazwyczaj od razu 3M UF z pominięciem zółtego korka. Za to zauważyłem, że pracując małymi padami 75mm i zielonym padem wraz z FC+ to hologramy robią się potężne i wtedy musze sięgać po żółty korek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted September 9, 2010 Author Report Share Posted September 9, 2010 a jaki czas pracujecie na jednym panelu? dajmy na to klapie?? turzol masz podobne auto także ile czasowo ci zeszła korekta zielonym? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arturo Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 zdecydowałem się na Optimum a konkretnie na Optimum Polish II. Na własne potrzeby wystarczy mi tylko ta jedna pasta - jej agresywność zwiększa się lub mniejsza poprzez różne twardości pada. Porównywalna do Scholla S17 ??? Zgodnie z opisem producenta powinno być coś podobnego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arturo Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Nie mam pojęcia - Optimum dopiero kupię a Sholla nie używałem. Z tego co pamiętam to chyba Mariusz robił Civica pasatmi Optimum, co mi utkwiło w pamięci to że to "szybkie pasty"... Z tym że lakier na Civicu do twardych pewnie nie należal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator marctwain Posted September 10, 2010 Administrator Report Share Posted September 10, 2010 Robiłem. Szybko dają radę,a lakier jak lakier na Hondzie. Nic więcej nie trzeba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanar Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 Jak widać każdy ma inną technikę i przyzwyczajenia ;) Moje doświadczenia z UF były takie, że wypełniała i jakoś przyzwyczaiłem się do żółtego korka na wykończenie, teraz popróbuję trochę deoxa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.