Polit Opublikowano 12 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Witam, chciałbym zaprezentować jeden ze swoich ostatnich projektów. Robię to dobrowolnie, seba75 wcale nie groził mi śmiercią ;) Pacjent nie miał nawet jednej głębokiej rysy, za to małych - całe miliony. Lakier był niesamowicie matowy. Deox 2 (i miejscami Deox 1) z niebieską gąbką Scholla rozwiązały problem: Mat vs połysk: Całość po wykończeniu woskiem DoDo Juice BlueVelvet Pozdrawiam, Sebastian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 12 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Nie no robota zrobiona ;) Efekt widać z daleka i z bardzo bliska. A blachy trochę jest na aucie. Konkretna fura. Zawsze mi się podobał. Zwłaszcza klekot v10 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 12 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Auto chyba miało garaż w jednej z myjni automatycznych. Świetna robota, bardzo mi się podoba taki lakier. BTW, na opony kładziecie dressing przed polerką ?Kurde tego ich nie uczylem zeby dressingiem przed korekta, mysle ze opony mokre bo kolejne zdjecia ukazuja matowe opony, na marginesie robota wzgledna znam twoje mozliwosci i tyle :) np EvoX,Vw Golf GTI,BMW 7,Range Rover itd napisz co poszlo na koniec i jakos nam sie zdjecia rozjechaly :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polit Opublikowano 12 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Samochód ma kilka ciekawostek. Jedna z nich to bateria słoneczna w szyberdachu, która zasila klimatyzację pracującą przy zgaszonym silniku! W ten sposób, w aucie zawsze jest optymalna temperatura. Kosmos :shock: Na pierwszych zdjęciach opony są ciemne, bo auto jest świeżo po myciu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Soprano Opublikowano 12 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Zawsze mi się Phaeton podobał. Nawet zanim powstał, to mi się podobał. Pomnik na kołach. Polit, a można do Ciebie podjechać, klęknąć przed nim i złożyć mu modlitwę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polit Opublikowano 12 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Zawsze mi się Phaeton podobał. Nawet zanim powstał, to mi się podobał. Pomnik na kołach. Mnie również pod wieloma względami zaskoczył ten pojazd. Jest klasa. Polit, a można do Ciebie podjechać, klęknąć przed nim i złożyć mu modlitwę? Powyższy diesel był u mnie tylko raz, na zabiegu. Natomiast jeden ze stałych klientów przyjeżdża Phaetonem W12. Gotowy prezentował się tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Soprano Opublikowano 12 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Polit, proszę mi wybudować klęcznik u Ciebie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 13 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 a ja miałem przyjemność wozić się takim, poezja, to płynie po drodze, a jak sie wciśnie gaz to hmm...miodzio;) dobra robota wszystki fejtków jak i paska:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Fakt jest piękny, szczególnie po korekcie :) ale znajomy mechanik (z VW) powiedział, że niestety ten model jest dużo bardziej awaryjny niż A6 czy A8 :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smalec Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 zależy jaki silnik, ale generalnie bezawaryjne to one nie są. z drugiej strony w a6 i a8 też się diesle potrafią wysrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.