yoseph Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Chciałbym się ze wszystkimi przywitać. Jestem Adrian pochodzę z Tarnobrzega obecnie studiuję w Krakowie, jeżdżę fordem focusem st170. Autodetailingiem zainteresowałem się dosyć niedawno, z racji tego, że przydałoby się zadbać o lakier na moim samochodzie a potem utrzymywać go w idealnym stanie. Pozdrawiam Wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Czesc Adrian hmmm ST powiadasz :) piekne auto, milej lektury zycze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Cześć ;) często bywałem w Tarnobrzegu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoseph Opublikowano 21 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 szkoda, że już nie bywasz, może byś osobiście zobaczył i coś doradził :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonnes Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Cześć!!! A jaki kolor autka - niebieski??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoseph Opublikowano 21 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 a czemu akurat niebieski?:) Foka jest koloru grafitowego, dokładniej "magnum grey" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonnes Opublikowano 22 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Zasugerowałem się tym obrazkiem: Foka jest koloru grafitowego, dokładniej "magnum grey" Znaczy się taki??? :roll: :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...