yoseph Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 Chciałbym się ze wszystkimi przywitać. Jestem Adrian pochodzę z Tarnobrzega obecnie studiuję w Krakowie, jeżdżę fordem focusem st170. Autodetailingiem zainteresowałem się dosyć niedawno, z racji tego, że przydałoby się zadbać o lakier na moim samochodzie a potem utrzymywać go w idealnym stanie. Pozdrawiam Wszystkich Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 Czesc Adrian hmmm ST powiadasz :) piekne auto, milej lektury zycze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 Cześć ;) często bywałem w Tarnobrzegu ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoseph Posted September 21, 2010 Author Report Share Posted September 21, 2010 szkoda, że już nie bywasz, może byś osobiście zobaczył i coś doradził :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 Cześć!!! A jaki kolor autka - niebieski??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoseph Posted September 21, 2010 Author Report Share Posted September 21, 2010 a czemu akurat niebieski?:) Foka jest koloru grafitowego, dokładniej "magnum grey" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 Zasugerowałem się tym obrazkiem: Foka jest koloru grafitowego, dokładniej "magnum grey" Znaczy się taki??? :roll: :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...