SNB SWEDEN Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Przepraszam, ze wstawiam kolejny projekt ale to auto kiedys bylo ach objektem moich westchnien :) Na dzien dzisiejszy znalezienie takiego modelu w dobrym stanie to raczej ciezka praca,ten model dosc dlugo parkowal pod chmurka i ma wiele zniszczen ale chcielismy go zachowac w orginalnym stanie tzn tyle ile sie dalo,przedi zderzak musi jednak byc lakierowany bo klar puszcza w wielu miejscach reszta ujdzie w tloku. Slupek Kant przy dachu Spojler Maska Reszta auta Jedziem z myciem Jednak po myciu nie wygladala duzo lepiej tylko troszke Spojler na boku Troszku 50/50 Maska tez pikna nie byla Blotnik Kolejne ujecie spojlera Klapa po demontazu spojlera Po kilku minutach wypocin ten lakier robil sie coraz piekniejszy :oops: Pod koniec to wygladalo mnie wiecej tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Seba, projekty takich starych, na dodatek kultowych autek są dla mnie najprzyjemniejsze do oglądania ;) To jest to. I piękny kolor. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monika_ Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Seba, jednego mi tu brakuje... zdjęcia auta w całej okazałości. A poza tym... co tu dużo gadać... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonnes Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Seba, ktoś już o tym pisał, ale powtórzę: kuźwa Ty masz naprawdę złote ręce :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 15 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Seba, jednego mi tu brakuje... zdjęcia auta w całej okazałości. A poza tym... co tu dużo gadać... ;) Monia mam tylko cus takiego Mnie interesi detal nie calosc ale jak kto lubi Fonnes dziekuje :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Seba są już aparaty cyfrowe. Ten na klisze odłóż. Tamte taniej robią zdjęcia i wtedy będziesz mógł trzaskać :lol: mi tez brakuje całości, w słońcu albo plenerze :lol: postaraj się chłopie, jedź do Norwegii na fiordy :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monika_ Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Mnie interesi detal nie calosc ale jak kto lubinie często oglądam takie kultowe auta, stąd moja ciekawość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Soczysty kolor i naprawdę kultowe auto. Również proszę o zdjęcia całości :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Turnarałt elegancki :geek: Seba, no właśnie - gdzie zdjęcia całości ! przed jest, 50/50 jest, ale po też ma być :P Auto kultowe i tymbardziej takie zdjęcia pasuje wkleić ;) Dobra robota! Pozdrawiam szynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Pikna supra :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRUBEER Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Seba tak jak rozmawialiśmy przez fona :twisted: NUDAAAAA :twisted: ale już na poważnie to zdjęcia mimo wszystko nie oddały piękna tego kolorku :D no taki jakiś skurczybyk lejący że szok.... Kolejny fajny projekcik "GOLDEN BOYA" :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly_marcin Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Cud, miód i orzeszki :) No i w sumie do orzeszków jeszcze piwo :lol: Pięknie Seba, pozazdrościć pracy przy takim autku ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanar Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Dobra Supra, dobra robota, pokaże bratu. Jest fanem tego modelu, tylko on ma, starszą z 85 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 No rewelacja, uwielbiam takie projekty. Supra zawsze była moim słabym punktem wiele lat temu. Git robota! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Soprano Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 A turbo, czy bezturbo? Bo bezturbo były takie nijakie, a turbo to z jajem, tylko trza było uważać na doładowanie, bo to była jednoturbinowa maszyna z ogromną turbina, czyli nic się nie dzieje, aż tu nagle kop dwutonowym wykopem w jaja. Dobrze, ze montowali seryjnie wskażnik doładowania, to w deszczu zamiast na obrotomierz, to paczyło się na ony wskażnik i czasem nawet udawało sie nie zrywac przyczepności nawet na 3 biegu, gdy się zmieniało biegi poniżej poziomu rozpoczęcia doładowania. A następczyni już miała 2 turbiny, mniejsze, szybciej działające i nie było już takiego wykopa dwutonowyum wykopem w jaja, tylko tak delikatnie. Czesto ludzie wymieniali w nowych zespół dwuchj turbin na jedną starą, ale dużą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.