Skocz do zawartości

Toyota Supra 1992


SNB SWEDEN

Rekomendowane odpowiedzi

Przepraszam, ze wstawiam kolejny projekt ale to auto kiedys bylo ach objektem moich westchnien :) Na dzien dzisiejszy znalezienie takiego modelu w dobrym stanie to raczej ciezka praca,ten model dosc dlugo parkowal pod chmurka i ma wiele zniszczen ale chcielismy go zachowac w orginalnym stanie tzn tyle ile sie dalo,przedi zderzak musi jednak byc lakierowany bo klar puszcza w wielu miejscach reszta ujdzie w tloku.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Slupek

Dołączona grafika

Kant przy dachu

Dołączona grafika

Spojler

Dołączona grafika

Maska

Dołączona grafika

Reszta auta

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Jedziem z myciem

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Jednak po myciu nie wygladala duzo lepiej tylko troszke

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Spojler na boku

Dołączona grafika

Troszku 50/50

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Maska tez pikna nie byla

Dołączona grafika

Blotnik

Dołączona grafika

Kolejne ujecie spojlera

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Klapa po demontazu spojlera

Dołączona grafika

Po kilku minutach wypocin ten lakier robil sie coraz piekniejszy :oops:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Pod koniec to wygladalo mnie wiecej tak

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A turbo, czy bezturbo?

Bo bezturbo były takie nijakie, a turbo to z jajem, tylko trza było uważać na doładowanie, bo to była jednoturbinowa maszyna z ogromną turbina, czyli nic się nie dzieje, aż tu nagle kop dwutonowym wykopem w jaja.

Dobrze, ze montowali seryjnie wskażnik doładowania, to w deszczu zamiast na obrotomierz, to paczyło się na ony wskażnik i czasem nawet udawało sie nie zrywac przyczepności nawet na 3 biegu, gdy się zmieniało biegi poniżej poziomu rozpoczęcia doładowania.

A następczyni już miała 2 turbiny, mniejsze, szybciej działające i nie było już takiego wykopa dwutonowyum wykopem w jaja, tylko tak delikatnie.

Czesto ludzie wymieniali w nowych zespół dwuchj turbin na jedną starą, ale dużą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...