SNB SWEDEN Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 Przepraszam, ze wstawiam kolejny projekt ale to auto kiedys bylo ach objektem moich westchnien :) Na dzien dzisiejszy znalezienie takiego modelu w dobrym stanie to raczej ciezka praca,ten model dosc dlugo parkowal pod chmurka i ma wiele zniszczen ale chcielismy go zachowac w orginalnym stanie tzn tyle ile sie dalo,przedi zderzak musi jednak byc lakierowany bo klar puszcza w wielu miejscach reszta ujdzie w tloku. Slupek Kant przy dachu Spojler Maska Reszta auta Jedziem z myciem Jednak po myciu nie wygladala duzo lepiej tylko troszke Spojler na boku Troszku 50/50 Maska tez pikna nie byla Blotnik Kolejne ujecie spojlera Klapa po demontazu spojlera Po kilku minutach wypocin ten lakier robil sie coraz piekniejszy :oops: Pod koniec to wygladalo mnie wiecej tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 Seba, projekty takich starych, na dodatek kultowych autek są dla mnie najprzyjemniejsze do oglądania ;) To jest to. I piękny kolor. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monika_ Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 Seba, jednego mi tu brakuje... zdjęcia auta w całej okazałości. A poza tym... co tu dużo gadać... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 Seba, ktoś już o tym pisał, ale powtórzę: kuźwa Ty masz naprawdę złote ręce :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted October 15, 2010 Author Report Share Posted October 15, 2010 Seba, jednego mi tu brakuje... zdjęcia auta w całej okazałości. A poza tym... co tu dużo gadać... ;) Monia mam tylko cus takiego Mnie interesi detal nie calosc ale jak kto lubi Fonnes dziekuje :oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 Seba są już aparaty cyfrowe. Ten na klisze odłóż. Tamte taniej robią zdjęcia i wtedy będziesz mógł trzaskać :lol: mi tez brakuje całości, w słońcu albo plenerze :lol: postaraj się chłopie, jedź do Norwegii na fiordy :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monika_ Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 Mnie interesi detal nie calosc ale jak kto lubinie często oglądam takie kultowe auta, stąd moja ciekawość Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 Soczysty kolor i naprawdę kultowe auto. Również proszę o zdjęcia całości :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 Turnarałt elegancki :geek: Seba, no właśnie - gdzie zdjęcia całości ! przed jest, 50/50 jest, ale po też ma być :P Auto kultowe i tymbardziej takie zdjęcia pasuje wkleić ;) Dobra robota! Pozdrawiam szynka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZyBA Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 Pikna supra :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRUBEER Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 Seba tak jak rozmawialiśmy przez fona :twisted: NUDAAAAA :twisted: ale już na poważnie to zdjęcia mimo wszystko nie oddały piękna tego kolorku :D no taki jakiś skurczybyk lejący że szok.... Kolejny fajny projekcik "GOLDEN BOYA" :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maly_marcin Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 Cud, miód i orzeszki :) No i w sumie do orzeszków jeszcze piwo :lol: Pięknie Seba, pozazdrościć pracy przy takim autku ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanar Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Dobra Supra, dobra robota, pokaże bratu. Jest fanem tego modelu, tylko on ma, starszą z 85 roku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 No rewelacja, uwielbiam takie projekty. Supra zawsze była moim słabym punktem wiele lat temu. Git robota! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 A turbo, czy bezturbo? Bo bezturbo były takie nijakie, a turbo to z jajem, tylko trza było uważać na doładowanie, bo to była jednoturbinowa maszyna z ogromną turbina, czyli nic się nie dzieje, aż tu nagle kop dwutonowym wykopem w jaja. Dobrze, ze montowali seryjnie wskażnik doładowania, to w deszczu zamiast na obrotomierz, to paczyło się na ony wskażnik i czasem nawet udawało sie nie zrywac przyczepności nawet na 3 biegu, gdy się zmieniało biegi poniżej poziomu rozpoczęcia doładowania. A następczyni już miała 2 turbiny, mniejsze, szybciej działające i nie było już takiego wykopa dwutonowyum wykopem w jaja, tylko tak delikatnie. Czesto ludzie wymieniali w nowych zespół dwuchj turbin na jedną starą, ale dużą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.