shifty Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Cześć. Jako iż był to nasz pierwszy projekt ze srebrnym kolorem matowym to chcieliśmy się z wami podzielić nowym doświadczeniem. Robiliśmy już wcześniej kolory matowe, ale to były czarne i ciemny grafit. Ponieważ ten samochód to była testówka, którą jeździło milion ludzi nie za specjalnie dbających o niego. To idealnie pokazuje kulturę polskich kierowców jak dostaną w swoje ręce auto testowe :cry: Zwłaszcza że auto ma nastukane prawie 40k przelotu w tak krótkim czasie. Pierwszego dnia oczyściliśmy dokładnie cały lakier, wypolerowaliśmy wydechy, i odżywiliśmy tapicerkę. Zewnętrzna część felg ( nie mogliśmy ich zdjąć ) odczyszczona i zabezpieczona woskiem. Do lakieru mieliśmy kilka produktów, przetestowaliśmy różne woski i sealanty. Ponieważ nie było widać żadnej różnicy w przypadku tego lakieru to po konsultacji z naszym partnerem z Duabju, który ma duże doświadczenie z lakierami matowymi zdecydowaliśmy się na Diamonda. Lakier po woskach i po Diamondbrite robił się bardzo podobny. Zdecydowanie lepiej się prezentował, a ziarno było znacznie bardziej wyraźne. Prace oceńcie sami. Produkty użyte: Diamondbrite, Gliptone, SmartWax, Poorboys. By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 No i jak mam rano wsiąść do mondka, co :?: :lol: Bajera. ;) 2,3, 4 od końca zdjęcia kosmiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturo Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 partnerem z DuabjuDubaju miało być? Lakier na fotkach wygląda niesamowicie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly_marcin Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Świetna robota, piękne zdjęcia :) A co do samego auta a raczej jego lakieru to tak jak Kabul pisze, widziało by mi się ono z 'tradycyjną powłoką' a nie matem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Piękna robote piękne auto ogólnie super project. Ale dokładnie tak jest nie to żeby wypominać ale np ludzie którzy testują takie auta no mają taką pracę iż muszą wykonać dane czynności sprawdzić auto w różnych sytuacjach i ich zwykle nie interesuje czystość, tylko działania zadania wykonywanie dążenie do celu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Piękny kolor ! Ale mnie i tak ten samochód zabija dźwiękiem jaki wydobywa się spod maski ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Soprano Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 No no, mi też się podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 18 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Mam pytanie odnośnie lakieru. Jak się przeprowadza korektę na takim lakierze? Ilu składnikowe są takie lakiery? Według specyfikacji technicznej jest napisane, że nie wolno polerować. Kiedyś miałem sytuacje jak klient przyprowadził vette z 72r. była mocno zniszczona, a właściwie cała matowa od rys i słońca. Zaczęliśmy ją polerować, rysy schodziły lakier delikatnie się zaczynał połyskiwać ale daleko mu było do połysku. Co się okazało ten kolor to był błękitny półmat, o czym nawet nie wiedział właściciel. Zupełnie nie mam pojęcie czy ten SLS by się zachował podobnie. Dla mnie te lakiery to porażka z całym szacunkiem dla wykonanej przez was pracy. Pomijając już to jak taki mat jest tragicznie nie praktyczny to wygląda jakby był strasznie tłusty w negatywnym tego słowa znaczeniu. Auto jest cudowne ale ten mat... :cry: Wiesz, ma początku miałem takie samo zdanie, ale po jakimś czasie ten mat zaczął mi się podobać, nawet powiem szczerze, że czarny mat jest nie praktyczny i zostają na nim po każdym dotknięciu ślady, ale ten srebrny naprawdę daje rade i robi niezłe wrażenie. Wszystko kwestia gustu, ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman_marcin Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Dobra robota :!: , a ten srebrny mat inny w pozytywnym tego słowa znaczeniu i ciekawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 19 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Treatment of the car's specialized paint means the owners must never polish or wax the vehicle, or enter an automatic car wash that uses hot wax. Nie wiem jak wygląda w BMW taki lakier, ale przypuszczam że jest on identyczny. Jeżeli tak jest to nie widzę przeszkód aby nakładać na niego ręcznie woski i sealanty. Ponadto ten lakier wygląda znacznie solidniej niż standardowy co potwierdzają chociażby odpryski od kamieni, których było niewiele jak na tak eksploatowany egzemplarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 20 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 tylko po nałożeniu wosku w przypadku M3 wersji limitowanej matowej, traciło się gwarancję ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 20 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 tylko po nałożeniu wosku w przypadku M3 wersji limitowanej matowej, traciło się gwarancję ;) Akurat wczoraj rozmawiałem z ludźmi z BMW i rozmawialiśmy o M3 w czarnym macie. Nic nie mówili o utracie gwarancji na lakier, zresztą woski nie ingerują w lakier wiec nie widzę problemu aby coś się mogło wydarzyć. Muszę dopytać jak to jest bo jestem ciekaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 20 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 wiem że w ameryce była ta seria limitowana, ileś sztuk także nie mam pojęcia, tak pisali na wp.pl swego czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 20 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Dlatego ten temat mnie bardzo ciekawi. Postaram się dowiedzieć jak najwięcej i podzielić się z wami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 20 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 chodzi o ten konkretny limitowany model, na wp.pl kiedyś czytałem o tej gwarancji.. http://www.motorward.com/2010/06/limite ... -revealed/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 22 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Znalazł się jeszcze filmik ;) http://www.youtube.com/watch?v=LEFBi6ryxXw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanar Opublikowano 24 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 strefa maybacha w mercedesie, zrobilo sie tam pare aut ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umberto Opublikowano 25 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Autko bajka, Projekt marzenie, no i efekty też do pozazdroszczenia :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19Urban94 Opublikowano 27 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Super auto.! Dobra robota. Matowego, srebrnego lakieru jeszcze nie widziałem... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 27 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 strefa maybacha w mercedesie, zrobilo sie tam pare aut ;) Chyba wszyscy detailerzy z Warszawy i okolic ją dobrze znają :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uri90 Opublikowano 27 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 co do lakieru matowego to na DW widziałem jak robili Focusa RS500 seria limitowana w czarnym macie, z tym ze z tego co kojarzę to to byla folia i zabezpieczyli to czyms z Swissvax. z tego co zaobserwowałem to lakier zrobił się taki żywy (jakby trochę tłusty, ale bez przesady) i może jestem jakiś nienowoczesny ale zastanawiam się jak sie otwiera drzwi?? pilotem? bo ta klamka na dole to rozumiem do zamykania hahahah ale raczej zeby otworzyc to bym sie nie schylał do niej :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 27 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 i może jestem jakiś nienowoczesny ale zastanawiam się jak sie otwiera drzwi?? pilotem? bo ta klamka na dole to rozumiem do zamykania hahahah ale raczej zeby otworzyc to bym sie nie schylał do niej :lol: Co do klamek to po zamknięciu drzwi i ruszeniu rączka się chowa. Przy otwieraniu auta z kluczyka rączka sie wysuwa. Jednak się trzeba schylić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uri90 Opublikowano 27 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Jednak się trzeba schylić ;) a podono wiekszosc wlascicieli takich aut to starsi panowie ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanar Opublikowano 28 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 zajebisice ciezko jest zamknac drzwi od zewnatrz bez dotykania lakieru, prog szeroki i tez ciezko wsiasc bez uszkadzania/zarysowania. Ten mat mega ciekawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 28 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 zajebisice ciezko jest zamknac drzwi od zewnatrz bez dotykania lakieru, prog szeroki i tez ciezko wsiasc bez uszkadzania/zarysowania. Ten mat mega ciekawy. Progi oklejamy folią, inaczej będą całe porysowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.