shifty Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 Cześć. Jako iż był to nasz pierwszy projekt ze srebrnym kolorem matowym to chcieliśmy się z wami podzielić nowym doświadczeniem. Robiliśmy już wcześniej kolory matowe, ale to były czarne i ciemny grafit. Ponieważ ten samochód to była testówka, którą jeździło milion ludzi nie za specjalnie dbających o niego. To idealnie pokazuje kulturę polskich kierowców jak dostaną w swoje ręce auto testowe :cry: Zwłaszcza że auto ma nastukane prawie 40k przelotu w tak krótkim czasie. Pierwszego dnia oczyściliśmy dokładnie cały lakier, wypolerowaliśmy wydechy, i odżywiliśmy tapicerkę. Zewnętrzna część felg ( nie mogliśmy ich zdjąć ) odczyszczona i zabezpieczona woskiem. Do lakieru mieliśmy kilka produktów, przetestowaliśmy różne woski i sealanty. Ponieważ nie było widać żadnej różnicy w przypadku tego lakieru to po konsultacji z naszym partnerem z Duabju, który ma duże doświadczenie z lakierami matowymi zdecydowaliśmy się na Diamonda. Lakier po woskach i po Diamondbrite robił się bardzo podobny. Zdecydowanie lepiej się prezentował, a ziarno było znacznie bardziej wyraźne. Prace oceńcie sami. Produkty użyte: Diamondbrite, Gliptone, SmartWax, Poorboys. By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 By shiftys80 at 2010-10-17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 No i jak mam rano wsiąść do mondka, co :?: :lol: Bajera. ;) 2,3, 4 od końca zdjęcia kosmiczne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arturo Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 partnerem z DuabjuDubaju miało być? Lakier na fotkach wygląda niesamowicie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maly_marcin Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 Świetna robota, piękne zdjęcia :) A co do samego auta a raczej jego lakieru to tak jak Kabul pisze, widziało by mi się ono z 'tradycyjną powłoką' a nie matem :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZyBA Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 Piękna robote piękne auto ogólnie super project. Ale dokładnie tak jest nie to żeby wypominać ale np ludzie którzy testują takie auta no mają taką pracę iż muszą wykonać dane czynności sprawdzić auto w różnych sytuacjach i ich zwykle nie interesuje czystość, tylko działania zadania wykonywanie dążenie do celu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 Piękny kolor ! Ale mnie i tak ten samochód zabija dźwiękiem jaki wydobywa się spod maski ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 No no, mi też się podoba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted October 18, 2010 Author Report Share Posted October 18, 2010 Mam pytanie odnośnie lakieru. Jak się przeprowadza korektę na takim lakierze? Ilu składnikowe są takie lakiery? Według specyfikacji technicznej jest napisane, że nie wolno polerować. Kiedyś miałem sytuacje jak klient przyprowadził vette z 72r. była mocno zniszczona, a właściwie cała matowa od rys i słońca. Zaczęliśmy ją polerować, rysy schodziły lakier delikatnie się zaczynał połyskiwać ale daleko mu było do połysku. Co się okazało ten kolor to był błękitny półmat, o czym nawet nie wiedział właściciel. Zupełnie nie mam pojęcie czy ten SLS by się zachował podobnie. Dla mnie te lakiery to porażka z całym szacunkiem dla wykonanej przez was pracy. Pomijając już to jak taki mat jest tragicznie nie praktyczny to wygląda jakby był strasznie tłusty w negatywnym tego słowa znaczeniu. Auto jest cudowne ale ten mat... :cry: Wiesz, ma początku miałem takie samo zdanie, ale po jakimś czasie ten mat zaczął mi się podobać, nawet powiem szczerze, że czarny mat jest nie praktyczny i zostają na nim po każdym dotknięciu ślady, ale ten srebrny naprawdę daje rade i robi niezłe wrażenie. Wszystko kwestia gustu, ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Dobra robota :!: , a ten srebrny mat inny w pozytywnym tego słowa znaczeniu i ciekawy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted October 19, 2010 Author Report Share Posted October 19, 2010 Treatment of the car's specialized paint means the owners must never polish or wax the vehicle, or enter an automatic car wash that uses hot wax. Nie wiem jak wygląda w BMW taki lakier, ale przypuszczam że jest on identyczny. Jeżeli tak jest to nie widzę przeszkód aby nakładać na niego ręcznie woski i sealanty. Ponadto ten lakier wygląda znacznie solidniej niż standardowy co potwierdzają chociażby odpryski od kamieni, których było niewiele jak na tak eksploatowany egzemplarz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 tylko po nałożeniu wosku w przypadku M3 wersji limitowanej matowej, traciło się gwarancję ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted October 20, 2010 Author Report Share Posted October 20, 2010 tylko po nałożeniu wosku w przypadku M3 wersji limitowanej matowej, traciło się gwarancję ;) Akurat wczoraj rozmawiałem z ludźmi z BMW i rozmawialiśmy o M3 w czarnym macie. Nic nie mówili o utracie gwarancji na lakier, zresztą woski nie ingerują w lakier wiec nie widzę problemu aby coś się mogło wydarzyć. Muszę dopytać jak to jest bo jestem ciekaw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 wiem że w ameryce była ta seria limitowana, ileś sztuk także nie mam pojęcia, tak pisali na wp.pl swego czasu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted October 20, 2010 Author Report Share Posted October 20, 2010 Dlatego ten temat mnie bardzo ciekawi. Postaram się dowiedzieć jak najwięcej i podzielić się z wami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 chodzi o ten konkretny limitowany model, na wp.pl kiedyś czytałem o tej gwarancji.. http://www.motorward.com/2010/06/limite ... -revealed/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted October 22, 2010 Author Report Share Posted October 22, 2010 Znalazł się jeszcze filmik ;) http://www.youtube.com/watch?v=LEFBi6ryxXw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanar Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 strefa maybacha w mercedesie, zrobilo sie tam pare aut ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
umberto Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 Autko bajka, Projekt marzenie, no i efekty też do pozazdroszczenia :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19Urban94 Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Super auto.! Dobra robota. Matowego, srebrnego lakieru jeszcze nie widziałem... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted October 27, 2010 Author Report Share Posted October 27, 2010 strefa maybacha w mercedesie, zrobilo sie tam pare aut ;) Chyba wszyscy detailerzy z Warszawy i okolic ją dobrze znają :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uri90 Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 co do lakieru matowego to na DW widziałem jak robili Focusa RS500 seria limitowana w czarnym macie, z tym ze z tego co kojarzę to to byla folia i zabezpieczyli to czyms z Swissvax. z tego co zaobserwowałem to lakier zrobił się taki żywy (jakby trochę tłusty, ale bez przesady) i może jestem jakiś nienowoczesny ale zastanawiam się jak sie otwiera drzwi?? pilotem? bo ta klamka na dole to rozumiem do zamykania hahahah ale raczej zeby otworzyc to bym sie nie schylał do niej :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted October 27, 2010 Author Report Share Posted October 27, 2010 i może jestem jakiś nienowoczesny ale zastanawiam się jak sie otwiera drzwi?? pilotem? bo ta klamka na dole to rozumiem do zamykania hahahah ale raczej zeby otworzyc to bym sie nie schylał do niej :lol: Co do klamek to po zamknięciu drzwi i ruszeniu rączka się chowa. Przy otwieraniu auta z kluczyka rączka sie wysuwa. Jednak się trzeba schylić ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uri90 Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Jednak się trzeba schylić ;) a podono wiekszosc wlascicieli takich aut to starsi panowie ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanar Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 zajebisice ciezko jest zamknac drzwi od zewnatrz bez dotykania lakieru, prog szeroki i tez ciezko wsiasc bez uszkadzania/zarysowania. Ten mat mega ciekawy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted October 28, 2010 Author Report Share Posted October 28, 2010 zajebisice ciezko jest zamknac drzwi od zewnatrz bez dotykania lakieru, prog szeroki i tez ciezko wsiasc bez uszkadzania/zarysowania. Ten mat mega ciekawy. Progi oklejamy folią, inaczej będą całe porysowane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.