shifty Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Już dość dawno zrobiliśmy ten projekt ale jakoś nie miałem czasu go umieścić. Jako ciekawostkę dodam iż ten konkretny model SLR jest ostatnim jaki zjechał z produkcji. Auto ma piękny srebrny kolor o bardzo intensywnej głębi. Odnośnie jazdy tą zabawką to powiem że jest ciężki i toporny, ma też duży promień skrętu. Trzeba uważać. Prawie każdy element jest wykonany z karbonu, bardzo fajnie jest skonstruowana klatka bezpieczeństwa wzięta z F1. Odnośnie naszej pracy to wykonaliśmy korektę lakieru przy pomocy 3M i Diamondbrite. Na lakier nałożyliśmy powłokę ochronną DB Dach został oczyszczony i zaimpregnowany. Wydechy przepolerowanie Mothers’em Koła odczyszczone Diamondbrite Alloy Wheel Trust i zabezpieczone alloy Wheel protektor by Diamondbrite i na koniec wykończone Rim Wax ze smatr Wax. Tapicerka skórzana Gliptone, Materiałowa Diamondbrite Lampy – Mothers headlight Praca zajęła 1,5 dnia. Z dumą prezentujemy jeden z bardziej niszowych projektów. Życzę miłego oglądania ;) By shiftys80 at 2010-11-18 By shiftys80 at 2010-11-18 By shiftys80 at 2010-11-18 By shiftys80 at 2010-11-18 By shiftys80 at 2010-11-18 By shiftys80 at 2010-11-18 By shiftys80 at 2010-11-18 By shiftys80 at 2010-11-18 By shiftys80 at 2010-11-18 By shiftys80 at 2010-11-18 By shiftys80 at 2010-11-18 By shiftys80 at 2010-11-18 By shiftys80 at 2010-11-18 By shiftys80 at 2010-11-18 By shiftys80 at 2010-11-18 By shiftys80 at 2010-11-18 I jeszcze filmik ;) http://www.youtube.com/watch?v=UdOmozDl3VU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly_marcin Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 O żesz :shock: Tak powinien prezentować się każdy SLR :) Kawał dobrej roboty Sławku ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Ale auto :shock: Może trochę danych technicznych? Szkoda, że nie ma filmiku pokazującego jak to gada.. Nie przepadam za srebrnym lakierem ale ten jest obłędny.. Nowa siedziba, czyż nie? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 A zapomniałem dodać. Auto miało ogromne ilości wżerów po owadach na przodzie. Proszę zwrócić uwagę na fakt iż te elementy są wyjątkowo trudne w obróbce w przypadku tego modelu. edit: Ale auto :shock: Może trochę danych technicznych? Szkoda, że nie ma filmiku pokazującego jak to gada.. Nie przepadam za srebrnym lakierem ale ten jest obłędny.. Nowa siedziba, czyż nie? ;) Wersja 722s była najmocniejsza i produkowali ją na koncu serii modelu. Jeżeli chodzi o gang silnika to nie ma tutaj szału, dzwięk jest cieżki bardziej nazwałbym to bulgoczący. Totalne przeciwieństwo SLS'a ( mi osobiście SLS bardziej się podoba akustycznie ) Do auta trzeba się przyzwyczaić, jest piekielnie szybki i bardzo podobają mi się hamulce skonfigurowane ze spoilerem. Hmmm teraz jako ciekawostkę powiem ze komputer pokazywał spalanie na poziomie 60L To dla mnie shock. W CL 65 AMG przy pałowaniu cały czas 200-300 spalanie było 35L, a to cięzki samochód z dwiema sprężarkami. Siedzibę mamy cały czas tą samą ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monika_ Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Może i zgrzeszę ;) ale podoba mi się to auto. Coś w sobie ma. Połączenie tego srebrnego lakieru z karbonem bardzo ciekawe. No i czysty jakiś taki :D ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Jak podeslesz projekt jakiegos starego Golfa, zapchlonego Peugeota, albo cus to bede sie podniecal,a tak no moze byc :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralph Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Hmmm teraz jako ciekawostkę powiem ze komputer pokazywał spalanie na poziomie 60L Drań nie samochód :shock: perfect projekt do muzeum z tym SLRem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 19 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Gratulacje Piękna Sztuka z tego SLR. Końcówka produkcji ale początek pięknego wyglądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Opublikowano 19 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Bardzo fajny projekt. Auto świetnie prezentuje się po zabiegu który domyślam się nie był prosty ze względu na skomplikowanie powierzchni. Nieprzeciętna konstrukcja podwozia - tam są plastikowe osłony czy sztywna konstrukcja? Elementy karbonowe są lakierowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman_marcin Opublikowano 19 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Piękne auto i piękna robota :D. Mega fajne te SLRy są :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Nieprzeciętna konstrukcja podwozia - tam są plastikowe osłony czy sztywna konstrukcja? Elementy karbonowe są lakierowane? Elementy z karbonu są lakierowane. Płyta od podłogi i elementy ramy w silniku są również karbonowe i nie lakierowane. Wszystko co tylko można zrobić do niego z karbonu jest wykonane z tego materiału ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 19 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Chciałbym na żywo takie auto obejrzeć znaczy nawet zobaczyć posłuchać silnika lub coś ze stajni Mercedesa AMG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Chciałbym na żywo takie auto obejrzeć znaczy nawet zobaczyć posłuchać silnika lub coś ze stajni Mercedesa AMG Hej nie ma problemu. Musisz czasem do mnie zadzwonić i się umówimy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 20 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Chciałbym na żywo takie auto obejrzeć znaczy nawet zobaczyć posłuchać silnika lub coś ze stajni Mercedesa AMG Hej nie ma problemu. Musisz czasem do mnie zadzwonić i się umówimy ;) No ja jestem za spoko można się któregoś dnia ustawić jak będe miał wolne i z chęcią z chęcią :) :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ekhangel Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 TO dopiero jest dowód, że "na srebrnym też się da". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 TO dopiero jest dowód, że "na srebrnym też się da". Rzeczywiście srebrny jest trudnym lakierem do prezentacji połysku i pokazywania efektów pracy. W tym przypadku udało się przedstawić to co chcieliśmy. Szkoda że nie mamy zdjęć z przed pracy. Pomimo iż auto nie było mocno zniszczone, to różnica w połysku jest ogromna. Bardzo jestem zadowolony z tego projektu i cieszę się, że wam się on również podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanar Opublikowano 25 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 srebrny chłopaki to jest najłatwiejszy do obróbki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Jest łatwy do obróbki, ale trudny do przedstawienia połysku na zdjęciach. Za każdym razem jak fobie foto srebrnego to nie widzę specjalnej różnicy :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.