SNB SWEDEN Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 Autko z konca 2001 z przelotem 230,000 km bo ciezko powiedziec ze to jazda byla, pod maska okolo 300HP wiec jest czym zbierac asfalt.Auto zaniedbane masakrycznie i faktycznie bylo wyzwaniem nawet dla mnie amatora, jak lewa strona auta nie robila problemow to prawa niestety tak kazda pasta sie rolowala i bylo ciezko. Sytuacja wyjsciowa bleee, ale nie bede smolil ze wyszlo jak igla oczywiscie jestem zadowolony ale lakier jednak byl tak zniszczony ze efekt koncowy jest bardzo dobry jak by nie patrzec.Wnetrze nie bylo niczym nadzwyczajnym wiec to pominiemy :lol: Kolka zdjete a bylo co myc Reklamy zostaly zdjete Wyglad lakieru po myciu i wysuszeniu I co mam Wam napisac? Widocznie nie kazdy lubi lsniacy lakier ale moc sie liczy :? Ze wzgledu na spora ilosc pracy nie ma juz czasu na zabawy w piekne zdjecia 50/50 obecnie jest tak ze mamy dodatkowych 2 ludzi i oni tylko przygotowuja auta pod korekte itd potem wchodzi lekarz i leczy :lol: .Moze jednak kilka takich zdjec pokaze jaki byl 93 przed i jaki jest po Prosze porownac blotnik z maska To juz woskowanie A tak to wyszlo Sprawca koncowego efektu jest ten pan Oraz kilka zdjec plenerowych 6vkb4UDRENk Mycie widomo co, korekta tez wiadomo tzn S17 z zoltym padem MS wykonczenie na 150 AClean Partner wosk jak wyzej.Prepraszam za ilosc zdjec ale Saab jest Saabem :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 Ojjojojoj, ta sylwetka i motor :) Raz miałem saaba 900 krokodyla. To specyficzna marka. Ale ten to kąseczek teraz, że aż strach. Daj mi go... :roll: Zapłacę cło i akcyzę :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejZ Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 Seba nie no ta linia oddzielajaca przed i po w foto 50/50 taka pofalowana.....amatorka na maxiora :lol: :shock: a tak poza tym to nuuuuuuuuuda znowu zajebiscie sie lejacy lakierek :P eeeeeeeeech ten amator ze Sweden Group :D niemozliwy jest :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arturo Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 Bardzo ładnie wyszło, lakierek wygląda po prostu super, aż szkoda go teraz na tą zimę wypuścić !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monika_ Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 Seba nie no ta linia oddzielajaca przed i po w foto 50/50 taka pofalowana.....amatorka na maxiora o tym samym pomyślałam :lol: :lol: Efekty pracy super oddaje czwarte zdjęcie od dołu - najbardziej mi się podoba. Świetna robota... jak na amatora ;) Wnetrze nie bylo niczym nadzwyczajnym wiec to pominiemy :lol:rozumiem, że brak było gnoju, piachu więc nie ma się czym chwalić... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 Bardzo ładny samochód. Seba robota jak zwykle super! Fajnie ten CG wygląda finalnie. Seba kurde skąd ty masz tyle pracy ? FCUUUUUUUUUUUUK :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 Seba, nie obraź się ale bardziej mi się auto podoba niż sama praca :) Az mnie naszło żeby sobie takie kupić :lol: Bardzo ładnie wyszło, nie ma co mówić nawet. Powiedz mi, czemu się tak działo z tą drugą stroną ? Nie była malowana czasem ? Widzę, że postępy zrobione - więcej fotek, fotki plenerowe, całościowe - super, tylko żeby były trochę większe :P Już nie narzekam, dobra robota :ugeek: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 Roboty nie skomentuję ;) , ale chyba pierwszy raz spojrzałem inaczej na Saaba. Sylwetkę ma taką drapieżno-przyczajoną, czuć drzemiącą moc. No i te fele pięknie dobrane do auta 8-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek_gti Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 Czekałem na kolejny twój projekt i nie zawiodłem się i tym razem. Jak zwykle przyzwyczaiłeś nas do pełnej profeski i nienangannego wyglądu autka PO. Widzę też że S17 to Twój ulubieniec, pozdro i czekam na kolejny projekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted December 2, 2010 Author Report Share Posted December 2, 2010 No tak Monia tym razem brak czasu na klejenie do 50/50 ciagle czas goni Nas :lol: , a wnetrze jak napisalas zero gnoju :D Kuba sam nie wiem skad ta robota ale chyba z ulicy do nas zajezdza :) Szynka auto nie bylo lakierowane wiec nie mam odp dlaczego pasta sie rolowala :( Tak Jacku S17 to moja ulubiona pasta i chyba opanowalem ja do perfekcji moge wile nia kabinowac w roznych zestawieniach z padami kiedys ci pokaze 8-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRUBEER Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 :shock: teraz to i mi się saab podoba ale raczej tylko ten konkretny "DOTKNIĘTY" przez Sebcia :P Don Professore Sebastiano jeszcze trochę i jakiś awans będzie co ?? Amator+ a nie taki zwykły "Amator" :twisted: :twisted: :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator nox Posted December 3, 2010 Administrator Report Share Posted December 3, 2010 no no pięknie kocham takie lakiery :) efekt naprawdę zacny :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar_1981 Posted December 3, 2010 Report Share Posted December 3, 2010 Już kiedyś mowiłem..ręce które leczą...taki Kaszpirowski w świecie Detailingu :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted December 3, 2010 Report Share Posted December 3, 2010 Mniam, Saabik wygląda naprawdę soczyście i smakowicie. Mocny czarny i zacny jeśli chodzi o mody pod maską. Zobaczyłbym jak to lata. 300KM, ciekawe jak z awaryjnością Saabów, jednostek napędowych i w ogóle całej reszty. Bo jest coś w nich nadzwyczaj interesującego.. 8-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator nox Posted December 3, 2010 Administrator Report Share Posted December 3, 2010 z tych silników okrutnie łatwo się krzesa dodatkowe konie i całkiem nieźle to z noszą gorzej z osprzętem który lubi się sypać niezależnie od modyfikacji . :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted December 3, 2010 Author Report Share Posted December 3, 2010 z tych silników okrutnie łatwo się krzesa dodatkowe konie i całkiem nieźle to z noszą gorzej z osprzętem który lubi się sypać niezależnie od modyfikacji . :)Fakt orginalne turbiny maja problemy ale da sie zyc, to auto smiga dobrze moge poreczyc :lol: tyle ze nie na zime, do nas wjechal na zimowych 16 wyszedl na letnich 18- kach byl problem z podniesieniem auta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar_1981 Posted December 3, 2010 Report Share Posted December 3, 2010 Podmieniłeś fele???Nie zauważył właściciel :lol: Szczerze sie przyznam że jak szybko stronę scrollem przeciągam to normalnie sylwetka podobna do naszego polskiego Ferrari Poldka :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 To ten co nie chciał odpalić. Fajowa praca, zniszczony był. Należało mu się trochę pielęgnacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted December 4, 2010 Author Report Share Posted December 4, 2010 To ten co nie chciał odpalić. Fajowa praca, zniszczony był. Należało mu się trochę pielęgnacji. Tak Slawku to ten ale po dolaniu paliwa silni zaciagnal i odpalil bez problemow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted March 5, 2011 Report Share Posted March 5, 2011 Ale mi się tan Saabik podoba....mmm @-) @-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.