Jump to content

BMW e60


Zając

Recommended Posts

Niestety brak zdjec przed zabiegiem.Pogoda nie pozwoliła (-10 i padający śnieg) a w garażu niestety już sie tego aż tak nie dało wyłapac.Czasu na zdjęcia też nie było ale coś tam na szybkości zrobione

Użyta cała gama deoxów, wosk chg, opony Cartec

Glinka

Dołączona grafika

50/50

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

końcowy efekt

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites


3.0D to elegancki silniczek.Problem tylko w tym,że to nie moje auto :)) :)) :))

Mój Garb stał za rogiem i na zdjęcie się nie załapał :(

No jasne,że ma się rozumieć:) Rozdziewiczyłem nową maszynkę :D Kombinacja była różna.Używałem 1,2 no i oczywiście 3 :) Pracuje mi się dobrze tymi pastami tylko temperatura robi krecią robote bo zanim panel sie wygrzeje to już pasta jest przepracowana a niestety mój loch jest zimny i cięzko go dogrzać tak jak bym chciał.

Link to comment
Share on other sites

Pracuje mi się dobrze tymi pastami tylko temperatura robi krecią robote bo zanim panel sie wygrzeje to już pasta jest przepracowana a niestety mój loch jest zimny i cięzko go dogrzać tak jak bym chciał.

A wiesz może jaka była temperatura w garażu???

Jak raz próbowałem Deoxem przy 6st. i już stwierdziłem że chyba nie ma sensu i wziąłem Scholla który dał radę.

Link to comment
Share on other sites

Loch nie jest ogrzewany stale.Po wejsciu pewnie było jakieś -1 lub 2.Godzinne rozgrzewanie przed pracą dawało już dodatnią temperature ale dopiero po 2-3 godzinach robiło się cieplutko.Myśle,że nie przekroczyłem tem. 15'C więc blacha nie miała szansy na wygrzanie.Scholla akurat nie mam ale planuje zakup bo ciekawy jestem róznicy w pracy.

Clinera niestety nie używałem.Do wyczyszczenia użyłem czystej mikrofibry która usuneła nadmiar Deoxa a wosk to CHG Pure 3x Hard Core

Miło słyszeć pozytywne komentarze mimo tego,że pracowałem dopiero 2 raz z tymi srodkami.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

wyszło elegancko :)

Pamiętaj aby w przyszłosci oczyścić powierzchnie lakieru po pastach a szczególnie po Deoxach te pasty mają wysoką zawartość olejów mineralnych które osadzają się w mikrorysach jak i na całej powierzchni lakieru , dobrze jest lakier przeciągnąć IPA lub/i Cleaner na to wtedy będziesz miał pewność że wosk będzie dobrze przylegał do lakieru :)

Link to comment
Share on other sites

Zając, ja pracuję Deoxem 2 i uważam, iż jest to bardzo miła pasta w pracy.

U mnie w garażu mam stałe 18,5 - 19,5 stopnia, więc praca przebiega trochę inaczej niż w takim ogrzewanym czasowo.

Aha, tak jak napisał powyżej Nox, IPA przy Deoxie to podstawa. Sam się kilka razy na tym przejechałem. Ale też praca Deoxem z racji zawartości olejków może byc znacznie wydłużona.

Oczywiście, co do Sim... to jak używam prędkości około 1500 obr przy pracy Deoxem 2.

Co do Das6, to od razu po przejeżdzie rozprowadzającym, nie leje się żurem, ino wchodza na predkość 6, zapalam cygaro i element tak długo upalam, aż mi się małe cygaro nie wypali.

Bo zawartość olejków pozwala na tak długa pracę na małych elementach (typu do 400mm x do 600mm).

Co do efektu, to miło patrzec na takie pieknie zrobione auta.

I żal mi dupe sciska, że sie tak mazgaje z moimi projektami, ale przyznam się Wam szczerzę, że aż tak mi się nie śpieszy, do kwietnia mam czas.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Create New...