Zając Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Niestety brak zdjec przed zabiegiem.Pogoda nie pozwoliła (-10 i padający śnieg) a w garażu niestety już sie tego aż tak nie dało wyłapac.Czasu na zdjęcia też nie było ale coś tam na szybkości zrobione Użyta cała gama deoxów, wosk chg, opony Cartec Glinka 50/50 końcowy efekt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar_1981 Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 No i pięknie :u Plastiki na zewnątrz czym obleciałeś? P.S. Wreszcie ktoś inny niż Seba :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek_gti Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Tak powinno wyglądać każde auto, dobra robota, pozdro :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zając Posted February 22, 2011 Author Report Share Posted February 22, 2011 No i pięknie :u Plastiki na zewnątrz czym obleciałeś? P.S. Wreszcie ktoś inny niż Seba :p Opony i plastiki vinylem Carteca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Super zdjecia 50/50 dooooobra robota :u Jakimi Deoxami leciales i jak Ci sie nimi smigalo maszyna rotacja rozumiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Michał, tylko pogratulować :u :u jedyny słuszny motor w 5. :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uri90 Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 rewelacja :u takie lusterko w lakierze powala :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 No i pięknie :u Plastiki na zewnątrz czym obleciałeś? P.S. Wreszcie ktoś inny niż Seba :p A Ty se uwazaj bede przez Bydgoszcz smigal w Niedziele wiec pamietam twoja Alfe i gwozdzia mam w kieszeni =)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zając Posted February 22, 2011 Author Report Share Posted February 22, 2011 3.0D to elegancki silniczek.Problem tylko w tym,że to nie moje auto :)) :)) :)) Mój Garb stał za rogiem i na zdjęcie się nie załapał :( No jasne,że ma się rozumieć:) Rozdziewiczyłem nową maszynkę :D Kombinacja była różna.Używałem 1,2 no i oczywiście 3 :) Pracuje mi się dobrze tymi pastami tylko temperatura robi krecią robote bo zanim panel sie wygrzeje to już pasta jest przepracowana a niestety mój loch jest zimny i cięzko go dogrzać tak jak bym chciał. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maly_marcin Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Jakimi Deoxami leciales I ja się zastanawiam, tak więc prosimy o odpowiedź :mrgreen: Super praca :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monika_ Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 świetne foty 50/50 super praca :u Kiedy ja w końcu wypróbuję deoxa :(( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arturo Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 Pracuje mi się dobrze tymi pastami tylko temperatura robi krecią robote bo zanim panel sie wygrzeje to już pasta jest przepracowana a niestety mój loch jest zimny i cięzko go dogrzać tak jak bym chciał. A wiesz może jaka była temperatura w garażu??? Jak raz próbowałem Deoxem przy 6st. i już stwierdziłem że chyba nie ma sensu i wziąłem Scholla który dał radę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator nox Posted February 23, 2011 Administrator Report Share Posted February 23, 2011 No no no piękna praca :) Uzywałęs jakiegoś cleanera przed woskiem i który dokładnie wosk nałożyłeś ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zając Posted February 23, 2011 Author Report Share Posted February 23, 2011 Loch nie jest ogrzewany stale.Po wejsciu pewnie było jakieś -1 lub 2.Godzinne rozgrzewanie przed pracą dawało już dodatnią temperature ale dopiero po 2-3 godzinach robiło się cieplutko.Myśle,że nie przekroczyłem tem. 15'C więc blacha nie miała szansy na wygrzanie.Scholla akurat nie mam ale planuje zakup bo ciekawy jestem róznicy w pracy. Clinera niestety nie używałem.Do wyczyszczenia użyłem czystej mikrofibry która usuneła nadmiar Deoxa a wosk to CHG Pure 3x Hard Core Miło słyszeć pozytywne komentarze mimo tego,że pracowałem dopiero 2 raz z tymi srodkami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator nox Posted February 24, 2011 Administrator Report Share Posted February 24, 2011 wyszło elegancko :) Pamiętaj aby w przyszłosci oczyścić powierzchnie lakieru po pastach a szczególnie po Deoxach te pasty mają wysoką zawartość olejów mineralnych które osadzają się w mikrorysach jak i na całej powierzchni lakieru , dobrze jest lakier przeciągnąć IPA lub/i Cleaner na to wtedy będziesz miał pewność że wosk będzie dobrze przylegał do lakieru :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Zając, ja pracuję Deoxem 2 i uważam, iż jest to bardzo miła pasta w pracy. U mnie w garażu mam stałe 18,5 - 19,5 stopnia, więc praca przebiega trochę inaczej niż w takim ogrzewanym czasowo. Aha, tak jak napisał powyżej Nox, IPA przy Deoxie to podstawa. Sam się kilka razy na tym przejechałem. Ale też praca Deoxem z racji zawartości olejków może byc znacznie wydłużona. Oczywiście, co do Sim... to jak używam prędkości około 1500 obr przy pracy Deoxem 2. Co do Das6, to od razu po przejeżdzie rozprowadzającym, nie leje się żurem, ino wchodza na predkość 6, zapalam cygaro i element tak długo upalam, aż mi się małe cygaro nie wypali. Bo zawartość olejków pozwala na tak długa pracę na małych elementach (typu do 400mm x do 600mm). Co do efektu, to miło patrzec na takie pieknie zrobione auta. I żal mi dupe sciska, że sie tak mazgaje z moimi projektami, ale przyznam się Wam szczerzę, że aż tak mi się nie śpieszy, do kwietnia mam czas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Ekstra, nie mam więcej pytań :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zając Posted February 24, 2011 Author Report Share Posted February 24, 2011 Nox Tony dzieki za rade.Napewno się przyda.Jestem początkujący wiec mogłem coś przegapić jesli chodzi o clenar :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Ślicznie autko wyszło, świetnie widać kontrast ze śniegiem. Trzeba było złapać jeszcze trochę fotek z odbiciem śniegu ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Super projekcik. Pierwsze zdjęcie "po" (pokazujące całość) to :shock: :shock: :-bd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zając Posted February 26, 2011 Author Report Share Posted February 26, 2011 Śnieg zaczynał powoli padać więc nie było zbytnio możliwości na zabawę z aparatem a zależało mi aby auto przy odbiorze wyglądało idealnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.