SZyBA Opublikowano 25 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Taki o to silniczek w miare brudny po zimie panowie i panie. Czym najlepiej umyć czy APC megsa da rade czy zastosować coś innego? Co z porkywą filtra plastik a strasznie szybko się brudzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 25 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Jeśli z mocniej czyszczących masz tylko apc to spokojnie da radę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Jeszcze mam autolandu do silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 25 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Jeszcze mam autolandu do silnika.Najczesciej uzywam Tg&R do komory radzi sobie bd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Soprano Opublikowano 26 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Szyba, ale z zewnątrz, czy z wnętrza? Bo jak z wnętrza, to najlepiej chyba estry metylowe. A jak z zewnątrz, to myślę, że mocne APC spokojnie da rade, ewentualnie jakiś Degreaser. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Szyba, ale z zewnątrz, czy z wnętrza? Bo jak z wnętrza, to najlepiej chyba estry metylowe. A jak z zewnątrz, to myślę, że mocne APC spokojnie da rade, ewentualnie jakiś Degreaser. Z Zewnątrz co by ładnie wyglądało po otworzeniu maski :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Soprano Opublikowano 26 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 No to APC w mocniejszym rozcięczeniu będzie ok. A na to jakiś dressing. A za docinke z wnętrzem, to sorry, ale u konkurencji był taki ony, co to potrafił silnik wyciągnąć, by całą komorę nawoskować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 26 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 A za docinke z wnętrzem, to sorry, ale u konkurencji był taki ony, co to potrafił silnik wyciągnąć, by całą komorę nawoskować.No ten watek przegapilem =)) =)) =)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 27 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 to nie jest śmieszne bo ja raz cały pas przedni zdjąłem i wszystko co dało się odkręcić prócz silnika i tak samo robiłem :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonnes Opublikowano 27 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Jeszcze mam autolandu do silnika.Robiłem tym silnik w tamtym roku - daje radę, nazywa się chyba SPEC, czy jakoś tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Soprano Opublikowano 27 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Sebba, a Thomasa od zielonego Punto kojarzysz? Damianesse, on właśnie też ściągał co pół roku zderzaki z auta, by umyć wszystko co pod nimi. I oczywiście nałożyć wosk w tamte miejsca. Za sprężynami z zawieszenia włącznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 to był mój pierwszy przeczytany temat w tematyce detailingu i bardzo mi się podobał :u :u :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 1 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Sebba, a Thomasa od zielonego Punto kojarzysz?miło mi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herusek14 Opublikowano 28 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 To może podłączę się pod temat aby nie zakładać nowego.. Punto II 2003r. Benzyna+LPG Taka oto komora.. Miał ktoś już styczność? Bo jakoś boję się tam buszować z ciśnieniówką i czy znacie już "delikatne" miejsca tej komory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 28 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Wszelka elektronika, styki, wtyki, alternatory, owijasz folią aluminiową. Myjką płuczesz na jak najszerszym strumieniu który jednocześnie staje się najsłabszym pod względem ciśnienia. Podobno benzynowe myć jest większy strach od diesli. Ja raz myłem silnik i więcej się do tego nie zabiorę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 28 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Jędrek nie strasz ludzi :D Panowie troszkę statystyk dla potomnych. Przez kilkanaście lat umyłem ca kilkaset "engine bay" Pamiętam dokładnie że zdarzył się JEDEN przypadek awarii. Passat 1.8 odpalił na drugi dzień. Było też KILKA benzyniaków które miewały "czkawkę" ale po ca godzinie wszystko w normie. Myjcie,suszcie i cieszcie się czystym motorem. Jak myć? To już temat na jakiś poradnik :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawPi Opublikowano 28 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Ja z tydzień temu użyłem takiego zestawu: SV Engine (mogę podesłać z 50ml ^_^), PA Engine Bath Motorreiniger (naprawdę rewelacja - doczyścił wszystko, czego w zeszłym roku BH nie mogłem usunąć), SV MotorShine (jako dressing - rewelacja!), pędzelki, mf, opryskiwacz ciśnieniowy. Egzamin zdały na piątkę.. Rezultat (foty tuż po nałożeniu, ciemno było [tylko halo], więc nie widać za dobrze): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 28 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Jak myć? To już temat na jakiś poradnik :D Piotrze, wiesz co masz zrobić? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faraon Opublikowano 28 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 APC, pedzelek, Marolex 12 litrow do plukania. Mycie na cieplym silniku(nie goracym) i jeszcze nigdy nic zlego zadnego silnika nie spotkalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 28 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Piotrze, wiesz co masz zrobić?OK zrozumiałem. Nie długo ;) APC, pedzelek,Czasem to za mało.... Dobra kończę topic i idę myśleć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 widzę Fiat Punto II i Panda :D myję odradzam :) zabezpiecz elektronikę, jak możesz to spryskaj przewody WN silikonem i inne połączenia i bierz się za mycie, silnik pamiętaj ,aby nie był gorący :) ja robię to w ten sposób,że spłukuję gorącą wodą cały silnik oczywiście nie pod ciśnieniem, następnie jakiś degreaser odczekać trochę i póżniej pędzelek i jazda :) spłukuje ponownie, znowu ciepłą wodą, co mogę wycieram szmatką , następnie na to APC w większym stężeniu,ale bez przesady ;) procedurę powtarzam jak w przypadku degreaser'a :) , na koniec bremse reiniger :) fajni odtłuszcza całość,zmywa pozostałości i momentalnie wszystko się robi suche :) ostatnio po tym etapie wymyłem resztę benzyną ekstrakcyjną,którą jeszcze wilgotną wycierałem czystą szmatką :) efekt super :) na to wszystko dałem lakier w sprayu do silnika :) wszystko przetrzymało zimę o wiele lepiej niż bez tego lakieru :) teraz czeka mnie tylko zmycie całości łącznie z lakierem ,aby wyczyścić i położyć nową warstwę :) ,ale soli na silniku przez to nie było :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samtive Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 @DawPi "SV Engine (mogę podesłać z 50ml ^_^)" aktualne ^^ ?:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior74 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Piotrek przetłumaczysz dziadkowi te znaki :lol: Ja z epoki gierka jestem i nie kumam :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samtive Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 a w czym Marcinie problem ? :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cptolgierd Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 JJ. - bez przesady, ile to razy jedziesz w deszczu i przez atrapę Ci leje się woda do środka, albo jak nie masz od dołu osłony na silnik to podobna zasada jest :) Ważne żeby komputer, alternator i akumulator szczelnie owniąć folią, a nic złego się nie stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.