Jump to content

Mały ale czysty


SZyBA

Recommended Posts


Szyba, ale z zewnątrz, czy z wnętrza?

Bo jak z wnętrza, to najlepiej chyba estry metylowe.

A jak z zewnątrz, to myślę, że mocne APC spokojnie da rade, ewentualnie jakiś Degreaser.

Z Zewnątrz co by ładnie wyglądało po otworzeniu maski :u

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 8 months later...

To może podłączę się pod temat aby nie zakładać nowego..

Punto II 2003r. Benzyna+LPG

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Taka oto komora.. Miał ktoś już styczność? Bo jakoś boję się tam buszować z ciśnieniówką i czy znacie już "delikatne" miejsca tej komory?

Link to comment
Share on other sites

Wszelka elektronika, styki, wtyki, alternatory, owijasz folią aluminiową. Myjką płuczesz na jak najszerszym strumieniu który jednocześnie staje się najsłabszym pod względem ciśnienia. Podobno benzynowe myć jest większy strach od diesli. Ja raz myłem silnik i więcej się do tego nie zabiorę ;)

Link to comment
Share on other sites

Jędrek nie strasz ludzi :D

Panowie troszkę statystyk dla potomnych.

Przez kilkanaście lat umyłem ca kilkaset "engine bay"

Pamiętam dokładnie że zdarzył się JEDEN przypadek awarii.

Passat 1.8 odpalił na drugi dzień.

Było też KILKA benzyniaków które miewały "czkawkę" ale po ca godzinie wszystko w normie.

Myjcie,suszcie i cieszcie się czystym motorem.

Jak myć?

To już temat na jakiś poradnik :D

Link to comment
Share on other sites

Ja z tydzień temu użyłem takiego zestawu:

SV Engine (mogę podesłać z 50ml ^_^),

PA Engine Bath Motorreiniger (naprawdę rewelacja - doczyścił wszystko, czego w zeszłym roku BH nie mogłem usunąć),

SV MotorShine (jako dressing - rewelacja!),

pędzelki,

mf,

opryskiwacz ciśnieniowy.

Egzamin zdały na piątkę.. Rezultat (foty tuż po nałożeniu, ciemno było [tylko halo], więc nie widać za dobrze):

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

widzę Fiat Punto II i Panda :D

myję odradzam :) zabezpiecz elektronikę, jak możesz to spryskaj przewody WN silikonem i inne połączenia i bierz się za mycie, silnik pamiętaj ,aby nie był gorący :)

ja robię to w ten sposób,że spłukuję gorącą wodą cały silnik oczywiście nie pod ciśnieniem, następnie jakiś degreaser odczekać trochę i póżniej pędzelek i jazda :) spłukuje ponownie, znowu ciepłą wodą, co mogę wycieram szmatką , następnie na to APC w większym stężeniu,ale bez przesady ;) procedurę powtarzam jak w przypadku degreaser'a :) , na koniec bremse reiniger :) fajni odtłuszcza całość,zmywa pozostałości i momentalnie wszystko się robi suche :) ostatnio po tym etapie wymyłem resztę benzyną ekstrakcyjną,którą jeszcze wilgotną wycierałem czystą szmatką :) efekt super :)

na to wszystko dałem lakier w sprayu do silnika :) wszystko przetrzymało zimę o wiele lepiej niż bez tego lakieru :) teraz czeka mnie tylko zmycie całości łącznie z lakierem ,aby wyczyścić i położyć nową warstwę :) ,ale soli na silniku przez to nie było :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy · zDetailingowani.pl - blog o detailingu

×
×
  • Create New...