Marcinnelli Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Cześć Wszystkim! W końcu zmobilizowałem się do wrzucenia "czegoś" na forum i tym samym chciałbym zaprezentować szybki projekt - coś pomiędzy valetingiem a detailingiem ;) Największym wyzwaniem był czas jakim dysponowałem a na dodatek nie mogłem liczyć na Artura bo był akurat gdzieśtam na szkoleniu :roll: Auto było odstawione do salonu dzień wcześniej wieczorem, a dnia następnego o 15 już był potencjalny kupiec. Najwcześniej mogłem zacząć o 10 czyli miałem 5 godzin :roll: Wiedziałem że musi to być "one step correction" bo nie będzie czasu na zabawę z różnymi pastami i padami, zależało mi też na minimalnej ilości hologramów. Postawiłem na S17+ na czarnym waflu - to jest super kombinacja jak jest mało czasu, na finisz poszło S40 na super delikatnym niebieskim padzie. Na LSP poszedł niebieski Nattys. Wyglądało to tak: No to do pracy: W takim stanie VW czekał na potencjalnego klienta: I moja ulubiona fotka ;) Jak na mój gust wyszło "nawet, nawet" ale jakby było więcej czasu... O jakieś następne 5 godzin to było by lepiej. No i na szczęście miałem fotografa do dyspozycji bo inaczej nie miałbym czasu na pstryknięcie nawet jednej fotki :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Nie narzekaj. Jak na taki czas wyszło naprawdę super. :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monika_ Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Znowu sporo blachy, jak z Q7, super ;) I moja ulubiona fotka :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arturo Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Powiem Ci że nieźle się spiąłeś z tym autobusikiem ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Marcin naprawde w tak krotkim czasie patrzac na ilosc blachy to efekt doskonaly :u Jednak coraz bardziej Panowie z SNB Gdynia przekonuja mnie ze w PL jest duzo ludzi z ukrytym talentem a Marcina poznalem osobisci i trzeba przyznac ze mlody czlowiek ma talent w rekach tylko jeszcze kilka miesiecy i rozwinie skrzydla, no male wpadeczki sie trafiaja :D Teraz sami rozumiecie ze mozna spokojnie odejsc na emeryture a SNB z takimi ludzmi jak Arturo,Marcinelli i Bialy dadza sobie rade.Dzieki Panowie :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Ograniczenie czasowe naprawdę duże. Skupiałeś się na wyłącznie na lakierze? Możesz napisać jakich środków używałeś - szampon, glinka, etc. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcinnelli Posted March 20, 2011 Author Report Share Posted March 20, 2011 Tak, moim zadaniem była sama korekta lakieru. Autko zastałem czyste i suchutkie, umyte dzień wcześniej na myjni ręcznej więc nie musiałem do tego etapu wracać. Jednak lakier wymagał bezwzględnie glinkowania, użyłem Glinki Bilt Hamber regular oraz lubrykanta DJ. Po korekcie nie miałem czasu ani możliwości na jakiekolwiek mycie(ze względu na późniejsze osuszanie i cieknięcie z auta), resztki pasty i pył usuwałem ręcznie, pędzelkami i mf-kami. Potem karoserię przygotowałem IPĄ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek_gti Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Jesteście mistrzeami jeżeli chodzi o tempo Waszych prac, coś klientom w Gdyni mocno się śpieszy. Ogólnie wyszło bardzo fajnie, pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.