jacek_gti Opublikowano 26 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Cześć nie znalazłem podobnego tematu, pytam więc jak usunąć z wnętrza felgi nalepione grudy smoły tak by nie zniszczyć lakieru?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monika_ Opublikowano 26 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Ja gdy przygotowywałam felgi na zimę poradziłam sobie Nielsenem Tar & Glue Remover no i glinka po tym. W dziale pierwsza pomoc jest też coś o tym: viewtopic.php?f=32&t=593&hilit=tar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_gti Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Ciekawe czy Tar&Glue Remover poradzi sobie z przylepionymi grudami smoły wielkości ziaren słonecznika i cut większymi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MetalMagnes Opublikowano 26 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Uważam, że jednak rozpuszalnik nitro najlepszy. Barowałem się też benzyną ekstrakcyjną, Nielsenem. Glinka w końcowej fazie, jak już nie ma grud;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 26 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 PB spray and rinse + pędzelek. Nafta też. I glinka na koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monika_ Opublikowano 26 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Ciekawe czy Tar&Glue Remover poradzi sobie z przylepionymi grudami smoły wielkości ziaren słonecznika i cut większymi...poradzi sobie, tylko być może trzeba będzie kilkakrotnie aplikować, aż do całkowitego usunięcia popróbuj ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 A ja mam pytanie techniczne. Jak ma się T&G który z samej nazwy usuwa klej po starych ciężarkach i smołę do trwałości kleju tych ciężarków które są aktualnie na feldze? Czy może tak być że po prostu po użyciu go na feldze, osłabi klej i ciężarki odpadną w czasie jazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Tg używa się raczej punktowo , fakt klej z pianką robi się ciut słabszy ale nie zauważyłem jakiegoś totalnego osłabienia żeby odważnik odpadł, i raczej nie powinno mieć to miejsca !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprinter Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Wydaje mi się, że ten klej przy ciężarkacj jest jakiś mocniejszy, bo same spryskanie i odczekanie aż odpadnie jest mało osiągalne i trzeba się wspomagać skrobaczkami, bynajmniej w moim przypadku tak było. Coś tam osłabiło, ale nie na tyle, żeby bez problemu stare zeszły. Nowe miałem przyklejone na sezon, w między czasie były ponownie czyszczone i się trzymały bez problemu do końca sezonu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 ja ciężarki a w zasadzie klej potraktowałem płynem do usuwania naklejek, etykiet AMBERSIL Label Remover w sprayu. Poszło gładko u mnie, ale na felgach żony już też trzeba było skrobać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 A jak radzicie myć a raczej usuwać smołe przychniętą na felgach tak żęby T&G nie psikać po ciężarkach? Czyli punktowo, na fibrę czy aplikator z fibry trochę T&G i wcierać czy spryskać po całej feldze omijając ciężarki. Czy PrickBort usuwa też klej czy tylko (skutecznie) samą smołę? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Jankos, ja ciężarki zdjąłem, bo i tak wyważam koło co sezon, więc dla mnie to bez znaczenia. Przez rok jeżdżenia wszystko może się zdarzyć, więc lepiej wyważać częściej niż żadziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Janek, przeczytaj sobie opis Mac'a :P Nazwa T&G to jest skrót od TAR&GLUE Remover -> TAR - smoła, GLUE - klej więc nie wiem po co tyle pytań :) Na felgę psikaj tak jak wolisz / jedni walą na całą i się nie przejmują / inni wcierają wacikami /fibrami/pędzelkami/aplikatorami etc. Powodzenia w pracach :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Tylko smołę wg. opisu. :D Muszę kupić sporo wacików w takim razie :) dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miHoo79 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Prickbort - zostawiam na kilkanaście minut i usuwam MF. Czasem oczywiście proces trzeba powtarzać. Klej z ciężarków usuwam krążkiem gumowym na wiertarce (takim do usuwania naklejek itp) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.