jacek_gti Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Cześć nie znalazłem podobnego tematu, pytam więc jak usunąć z wnętrza felgi nalepione grudy smoły tak by nie zniszczyć lakieru?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monika_ Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Ja gdy przygotowywałam felgi na zimę poradziłam sobie Nielsenem Tar & Glue Remover no i glinka po tym. W dziale pierwsza pomoc jest też coś o tym: viewtopic.php?f=32&t=593&hilit=tar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek_gti Posted March 26, 2011 Author Report Share Posted March 26, 2011 Ciekawe czy Tar&Glue Remover poradzi sobie z przylepionymi grudami smoły wielkości ziaren słonecznika i cut większymi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMagnes Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Uważam, że jednak rozpuszalnik nitro najlepszy. Barowałem się też benzyną ekstrakcyjną, Nielsenem. Glinka w końcowej fazie, jak już nie ma grud;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 PB spray and rinse + pędzelek. Nafta też. I glinka na koniec. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monika_ Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Ciekawe czy Tar&Glue Remover poradzi sobie z przylepionymi grudami smoły wielkości ziaren słonecznika i cut większymi...poradzi sobie, tylko być może trzeba będzie kilkakrotnie aplikować, aż do całkowitego usunięcia popróbuj ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jankos Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 A ja mam pytanie techniczne. Jak ma się T&G który z samej nazwy usuwa klej po starych ciężarkach i smołę do trwałości kleju tych ciężarków które są aktualnie na feldze? Czy może tak być że po prostu po użyciu go na feldze, osłabi klej i ciężarki odpadną w czasie jazdy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 Tg używa się raczej punktowo , fakt klej z pianką robi się ciut słabszy ale nie zauważyłem jakiegoś totalnego osłabienia żeby odważnik odpadł, i raczej nie powinno mieć to miejsca !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sprinter Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 Wydaje mi się, że ten klej przy ciężarkacj jest jakiś mocniejszy, bo same spryskanie i odczekanie aż odpadnie jest mało osiągalne i trzeba się wspomagać skrobaczkami, bynajmniej w moim przypadku tak było. Coś tam osłabiło, ale nie na tyle, żeby bez problemu stare zeszły. Nowe miałem przyklejone na sezon, w między czasie były ponownie czyszczone i się trzymały bez problemu do końca sezonu ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swoop Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 ja ciężarki a w zasadzie klej potraktowałem płynem do usuwania naklejek, etykiet AMBERSIL Label Remover w sprayu. Poszło gładko u mnie, ale na felgach żony już też trzeba było skrobać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jankos Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 A jak radzicie myć a raczej usuwać smołe przychniętą na felgach tak żęby T&G nie psikać po ciężarkach? Czyli punktowo, na fibrę czy aplikator z fibry trochę T&G i wcierać czy spryskać po całej feldze omijając ciężarki. Czy PrickBort usuwa też klej czy tylko (skutecznie) samą smołę? :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swoop Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 Jankos, ja ciężarki zdjąłem, bo i tak wyważam koło co sezon, więc dla mnie to bez znaczenia. Przez rok jeżdżenia wszystko może się zdarzyć, więc lepiej wyważać częściej niż żadziej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 Janek, przeczytaj sobie opis Mac'a :P Nazwa T&G to jest skrót od TAR&GLUE Remover -> TAR - smoła, GLUE - klej więc nie wiem po co tyle pytań :) Na felgę psikaj tak jak wolisz / jedni walą na całą i się nie przejmują / inni wcierają wacikami /fibrami/pędzelkami/aplikatorami etc. Powodzenia w pracach :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jankos Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 Tylko smołę wg. opisu. :D Muszę kupić sporo wacików w takim razie :) dziękuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miHoo79 Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Prickbort - zostawiam na kilkanaście minut i usuwam MF. Czasem oczywiście proces trzeba powtarzać. Klej z ciężarków usuwam krążkiem gumowym na wiertarce (takim do usuwania naklejek itp) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.