Sucre Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 Witam Przedstawiam relacje z korekty lakieru BMW 323ti. Lakier dosyć zapuszczony ( co widać na zdjęciach ). Korekta robiona megsem 105 i 205. Pierwszy raz pracowałem tymi pastami i jestem bardzo zadowolony. Wrzucam zdjęcia z samej polerki, jutro wrzucę fotki po srp i colli 476. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 Drogi Adamie , wszystko pieknie slicznie, ale na tym forum panuja pewne zasady najpierw sie przedstawiamy dla calego grona szalencow a pozniej piszemy ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 lewy błotnik nie był malowany czasem? widać niedociągnięcia na przed-po i na 50/50, strasznie pyli ten megs :? bry nie ma co zakładać- chciałem do siebie kiedyś założyć ale się wyleczyłem z tego jak zobaczyłem lakier po brze jak się pracowało na lakierze bmw? bo w sumie dwie e36 czekają w kolejce i się zastanawiam- masz porównanie do VW? PS: Nasz emeryt ma rację- przywitaj się 8-} Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 Nie no ładnie poszło. :u Kolorek fajny. Damian, nie narzekaj :lol: Ja widzę porządną pracę. A też jestem ciekaw jak z twardością, bo męczy mnie siostra z mężem o bmw czarne, duże. Trochę się boję, że twardy, a blachy sporo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted April 9, 2011 Author Report Share Posted April 9, 2011 Nie chciałem go mocno ciachać dlatego cutting pada nie było...Lewy malowany akurat nie był ale za to cała prawa strona. 105 dosyć pyli, ale też dużo z taśmy oklejającej pyliło, kupiłem jakąś tanią i żałowałem. Co do twardości lakieru tragedii na E36 nie ma, kiedyś robiłem E39 i tam było ciężko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 Adamie, przeczytaj regulamin i załóż odpowiedni wątek w dziale do tego przeznaczonym ;) Pamiętam jak kiedyś na KA pytałeś mnie o wybór maszyny i past, fajnie, że zacząłeś polerować. Praca super, ten compact też niczego sobie. No ale stanik mógłby być lepiej dopasowany. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted April 10, 2011 Author Report Share Posted April 10, 2011 JJ. pytałem pytałem, wtedy jeszcze to wszystko była dla mnie czarna magia 8-) wciąż jeszcze masa nauki przede mną ale się nie poddaję. W najbliższym czasie postaram się jeszcze wrzucić kilka relacji z polerowań bo kilka samochodów mam w kolejce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monika_ Posted April 10, 2011 Report Share Posted April 10, 2011 Ładnie wyszło :u i jaką maszynę wybrałeś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted April 10, 2011 Author Report Share Posted April 10, 2011 Wybrałem Sima 180 ale zastanawiam się czy do składu nie dokupić Kestrela DA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Posted April 10, 2011 Report Share Posted April 10, 2011 Fajna praca jak na początek :u brawo weź ty stary wywal to badziewne BRA co leży jak świni siodło i te różowe rotory ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted April 10, 2011 Author Report Share Posted April 10, 2011 Autko nie moje, klienta. Bra na masce ponieważ nie jest ona zbyt dobrym stanie. Kolor rotorów-rzecz gustu. Fakt że na pewno się wyróżnia :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.