shifty Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Cześć. Nie wiem czy to będzie właściwy dział bo wielki test to nie jest ale najwyżej moderator przeniesie gdzie indziej. Ostatnio Mariusz robił koła w Mondeo i padło pytanie na temat IronX. Jako, że mamy tego cały magazyn to postanowiłem na białym lakierze przetestować ten produkt i podzielić się opinią. Uwaga. Samochód to rajdówka w którym nie dbam o lakier wiec stwierdziłem że będzie to dobry przykład do testu. Biały, niepolerowany, uświniony. Kilka dni temu opryskałem go profilaktycznie DB Tar and Glue bo był zasyfiony asfaltem po szyby. Sporo się zmyło bez specjalnego wkładu pracy. Dziś do testu użyłem: Diamondbite TFR non caustic ( bezdotyk nieagresywny ) Potem mycie Car Pro IronX Soap Gel - minimalnie na gąbeczkę i jedziemy. Efekt już widać ale dość marnie. Potem glinkowanie z DB zimnym woskiem ( działa jak detailer ) Płukanie i Iron X normalny Ten już lepiej podziałał. Zestaw: By shiftys80s at 2011-04-10 Iron X Soap Gel, tyle wystarczy aby umyć 2 razy drzwi By shiftys80s at 2011-04-10 Po umyciu już coś się pojawia... ale szału nie ma. By shiftys80s at 2011-04-10 Mycie bezdotykowe, potem poprawiony gąbką z IX SG i glinkowanie. By shiftys80s at 2011-04-10 Teraz mamy umyty bezdotykiem i szamponem oraz zglinkowaną powierzchnię twardą glinką. Przed natryśnięciem Iron X wytarłem drzwi aby nie spłynął szybko i mógł dłużej podziałać. By shiftys80s at 2011-04-10 Widać że działa skuteczniej pomimo iż powierzchnia została glinkowana. By shiftys80s at 2011-04-10 Poleciałem trochę po felgach. By shiftys80s at 2011-04-10 Po 5-8 minutach spłukałem karcherem z ciepłą wodą. Widać wyraźną różnicę. By shiftys80s at 2011-04-10 Opryskałem maskę która nie była niczym wcześniej myta, czysta ciekawość czy zrobi się cała fioletowa, niestety nie zrobiła się, ale widać ze produkt działa na całej powierzchni. By shiftys80s at 2011-04-10 By shiftys80s at 2011-04-10 Tyle jeszcze zleciało z drzwi ( opryskałem je 2 razy w odstępach co 5min) By shiftys80s at 2011-04-10 Ponieważ moje felgi to jakaś masakra, wiec złapałem inne koła o które się już w miarę regularnie dba. Normalnie umyte a potem natryśnięty Iron X na 8 min. Widać że produkt zadziałał momentalnie. By shiftys80s at 2011-04-10 By shiftys80s at 2011-04-10 Zapomniałem zrobić zdjęcia po spłukaniu, ale felgi się domyły idealnie. Moja spostrzeżenia: Iron X Soap Gel zadziałał na aucie ale spodziewałem się mocniejszej reakcji jak na tak zapuszczony lakier. Jest niewątpliwie dobrym preparatem do regularnego mycia, ale stanowczo nie poradzi sobie jeżeli nie jest stosowany regularnie. Iron X doskonale czyści powierzchnie z osadów i wtrąceń metalicznych. Widać ze po glinkowaniu znajdzie jeszcze trochę miejsc w których podziała. Czyli. Teraz wszyscy czyścimy dokładnie auta, glinkujemy następnie Iron X a potem kto co woli :D Przy myciu auta regularnie myć z Iron X Soap Gel i powinno być ok ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Sławku brakowało mi takiej lekcji od kilku lat dzięki :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Super, może dostanę pochwałę :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Dzięki Sławek, tego mi było trzeba :u Powiem szczerze, że spodziewałem się czegoś więcej po Iron X Soap Gel. Jeśli przyjedzie do mnie na detailing naprawdę zapuszczone auto to chyba lepiej spryskać je po myciu i glinkowaniu Iron X aniżeli Soap Gelem. No i ciekawostka, że felga o którą dba się regularnie ma więcej "powodów" do "krwawienia" ;) Nie mniej jednak nowość na rynku i zdobywa coraz większą rzeszę zwolenników. W tym mnie :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monika_ Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Sławek, przeniosłam ;) W testach mamy testy długodystansowe danego produktu, a porówniania kilku w pozostałej części forum wg. kategorii danych produktów. Ciekawe te Cquartz'e. Fajny opis :u Zastanawiam się tylko czy lepiej użyć najpierw glinki później Iron X czy na odwrót. Ma to jakieś znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Dzięki Sławek, tego mi było trzeba :u Jeśli przyjedzie do mnie na detailing naprawdę zapuszczone auto to chyba lepiej spryskać je po myciu i glinkowaniu Iron X aniżeli Soap Gelem. Dokładnie robisz tak: Myjesz, glinkujes, płuczesz, iron Xujes ;-) możesz 2 razy natrysnąć lub oddzielną gąbką rozcierać płyn. Będzie ekonomiczniej ;) Są u nas dostępne małe samplery, jak ktoś będzie potrzebował. edit: Zastanawiam się tylko czy lepiej użyć najpierw glinki później Iron X czy na odwrót. Ma to jakieś znaczenie? Zdecydowanie najpierw zglinkuj auto. Resztę głęboko osadzonego syfu wyciągnie Iron X. Chyba polubiłem ten produkt :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Bardzo fajna prezentacja Sławek ! Zastanawia mnie jedna rzecz, mianowice - ciemne auto, myjemy, glinka, ironx - na ile go zostawić ? Bo na jasnych autach widać jak on działa natomiast na ciemnych może być ciężej to dostrzec. Nie ma jakieś limitu ile to może leżeć na lakierze ? Pytam bo jakoś nie pamiętam, żebym się na takie coś na necie natknął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Wreszcie i Slawek ze snu zimowego sie wyciagnal :) mily tescik :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Ja dlatego jestem bardzo zainteresowany tym środkiem z wiadomych powodów felgi ;) przeglądam codziennie DW i w praktycznie w każdym projekcie jest Iron X Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Bardzo fajna prezentacja Sławek ! Zastanawia mnie jedna rzecz, mianowice - ciemne auto, myjemy, glinka, ironx - na ile go zostawić ? Bo na jasnych autach widać jak on działa natomiast na ciemnych może być ciężej to dostrzec. Nie ma jakieś limitu ile to może leżeć na lakierze ? Instrukcja mówi, żeby poczekać 3 min. Ja osobiście czekałem dłużej i nic się nie stało. Zawsze zanim zaczniesz prace to wypróbuj każdy produkt na małej powierzchni. Co do ciemnych samochodów masz tutaj zdjęcie gdzie jest kolor ciemno grafitowy. Dość mocno pod światło zrobione zdjęcie. Jak wytężysz wzrok to da się dostrzec fioletowe stróżki na lakierze, zawsze można sprawdzić pod lampę. Polecam aby również delikatnie nasączoną gąbeczką się bawić daje to gwarancje lepszego usunięcia zanieczyszczeń. Auto na zdjęciach również było glinkowane przed użyciem Iron X. By shiftys80s at 2011-04-11 By shiftys80s at 2011-04-11 edit: Zapomniałem dodać. Pilnujcie aby produkt nie wysychał podczas pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 A czemu? Tak zapytam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Dzięki Sławek ! :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 A czemu? Tak zapytam...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zapomniałem dodać. Pilnujcie aby produkt nie wysychał podczas pracy. O to chodzi. Albo nie widzę albo nie wiem...czemu pilnować żeby nie wyschnął. Ciężko go usunąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Na opakowaniu jest napisane z "!" aby unikać wysychania. Mi osobiście nie wysechł całkowicie więc nie wiem czy się ciężko usuwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Oj każda złotówka wydana ten preparat warta :D http://img859.imageshack.us/g/dsc2622.jpg/ edit 27.04.2011.: dziś pryskałem Iron xem felge ciepłą jak zaschnie robi się taki gumowaty jak klej od odważników MF się do niego klei ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MetalMagnes Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Shifty, Sławek tak się zastanawiam nad kupnem Iron X do oczyszczenia lakieru. Planuję tak: 1.spłukać auto myjką ciśnieniową, po wyschnięciu Prickbort Mac 124, spłukanie/wyschnięcie, potem Iron X, spłukanie. 2.mycie na dwa wiadra, glinkowanie i koniec samego oczyszczania lakieru. Pierwsza część na myjni samoobsługowej, druga już na spokojnie/miejscówka. Warto zainwestować w Iron'a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Iron X użyj już jako ostatni etap. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.