shifty Posted September 21, 2012 Report Share Posted September 21, 2012 Witajcie.Ostatnio trochę zaniedbałem forum z powodu braku czasu, ale szybko postaram się to nadrobić :fProjekt zrobiony już jakiś czas temu, ale do łatwych nie należał a to za sprawą bardzo cienkiej warstwy lakieru. Nie dość że czarny akryl to miał tylko 40-60 mikronów :shock: i był wcześniej pielęgnowany przez ASO Porsche :-?Efekty oceńcie sami, czekamy na słowa krytyki :uZa całe zamieszanie odpowiedzialne są takie zabawki ( chyba nie wszystkie się zmieściły )Lakier: mycie, oczyszczenie, renowacja, ochronaDiamondbrite Hi Foam ShampooDiamondbrite TRF EconomyDiamondbrite APC Hard Surface CleanerDiamondbrite Tar and Glue removerCar Pro - trixCar Pro - Tar XCar Pro - GlinkaDOL - Pady polerskie3M - żółty, czarny i granatowy korekCar Pro FixerDOL - IPACquartz Finest + Diamondbrite Paint protection DB05 ( taka hybryda, daje super efekt wykończenia )Wnętrze: czyszczenie, odżywienie, impregnacjaGliptone GT15,11Diamondbrite Fabric Protector AerosolDamondbrite Interior CleanerDiamondbrite Upholstery CleanerCar Pro DeluxCar Pro Fog FightKoła, zawieszenie, podwozie, silnik, wydechy, szyby, uszczelki, plastikiCar Pro Iron XDiamondbrite Alloy wheel protector ( od zewnątrz )Diamondbrite Alloy wheel gelPoorboys wheel sealant ( od wewnątrz i na zaciski )Diamondbrite ReplenishDiamondbrite Engine cleanerMothers Billet metal polishDiamondbrite RainscreenCar Pro DluxAuto przed przystąpieniem do prac wyglądało tak:A finalnie tak:Zaczynamy:Auto delikatnie zasyfione ;)Oczyszczanie lakieru:Przed renowacjąMasakra, takich miejsc jest więcej :oZaczynamy zabawę od małych i trudno dostępnych miejsc.Polerowanie wnęk w drzwiach:Sprawdzamy lakier po korekcie:Zaczynami bawić się z kołami:Trochę zabawy z płytą podwozia:Co do białych punkcików na niektórych elementach to jest specjalny kod którego nie da się usunąć.Czyszczenie wnętrz uszczelek od szybUzbierało się tego więcej Cquartz Dlux naprawdę długo trzyma :PPodszybie zabezpieczone DuluxTeraz czas zająć się wnętrzem.Skóra bardzo delikatna i trochę wybłyszczona.Detale, detale, detailing.... :ymhug:Przedni spoiler wymagał poprawy...Już po może być, no nie :-?:Tak wygląda po hybrydzie ;-)Tutaj mamy przykład jak kiedyś ktoś zapragnął mieć 911 i zerwał ostrym narzędziem znaczek :evil: :evil: pozostawiając głębokie uszkodzenia.Na koniec jeszcze zdecydowaliśmy aby okleić spojler folią karbonową, to chyba była trafna decyzja :twisted:Dziękujemy za uwagę i cieszymy się jeżeli są tacy co wytrwali do końca postu :D :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted September 21, 2012 Report Share Posted September 21, 2012 Świetna praca, piękne auto, gratuluje :u Ile ten Dlux trzyma na plastikach? Dressing na podwozie, powariowali.. 8-} Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lehto Posted September 21, 2012 Report Share Posted September 21, 2012 ale podwozie - czad, tylko lakier i lakier a tu proszę ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.martino Posted September 21, 2012 Report Share Posted September 21, 2012 Nice Job :u Bardzo mi sie podoba jak to przedstawiacie, a praca super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark_wolf Posted September 21, 2012 Report Share Posted September 21, 2012 Same konkrety, a bardzo miło się oglądało, sporo informacji mimo to :) Bardzo mi się podoba i auto, i praca, i relacja. Wykończenie ciekawe... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
booohal Posted September 21, 2012 Report Share Posted September 21, 2012 No lakieru za dużo nie było :) Mierzyliście ile zostało po korekcie? Bardzo miła praca :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted September 21, 2012 Report Share Posted September 21, 2012 Praca na prawdę konkretna, zdjęcia "po" w słoneczku miażdzą... Mam pytanie co do finest, dużo rózni się od pierwszych wersji cquartza?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted September 21, 2012 Report Share Posted September 21, 2012 Praca na prawdę konkretna, zdjęcia "po" w słoneczku miażdzą... Mam pytanie co do finest, dużo rózni się od pierwszych wersji cquartza?? Finest jet tylko dla profi i trza miec autoryzacje Carpro czy cos tam a roznie sie tym ze jest i juz :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted September 21, 2012 Report Share Posted September 21, 2012 Pierwsza liga :u :ymapplause: Ja robię w trzeciej ;) Jestem ciekaw czy właściciel wiedział co chce zrobić z autem czy musieliście mu wszystko na tacy położyć? W Krakowie jakoś sobie takiej usługi nie wyobrażam. Sąsiad Ty siedzisz w tych grubych,mają pieniądze na takie usługi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted September 22, 2012 Author Report Share Posted September 22, 2012 Świetna praca, piękne auto, gratuluje :u Ile ten Dlux trzyma na plastikach? Muszę przyznać że jest dobry, trzyma się długo chyba już ponad 2 mies. 911 jest cały czas pod naszą obserwacją. 8-) Same konkrety, a bardzo miło się oglądało, sporo informacji mimo to :) Bardzo mi się podoba i auto, i praca, i relacja. Wykończenie ciekawe... :) Nice Job :u Bardzo mi sie podoba jak to przedstawiacie, a praca super ;) ;) ;) Notatka moderatora Proszę używać opcji "Edytuj" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 Czyste zboczenie detailingowe z podłogą w dressingu :twisted: Świetna praca :u , i 911 piękna :ymdaydream: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted September 22, 2012 Author Report Share Posted September 22, 2012 No lakieru za dużo nie było :) Mierzyliście ile zostało po korekcie? Bardzo miła praca :u Staraliśmy się być delikatni bo pani Carrerka mogłaby by nie znieść mocnego darcia :D :D :D W miejscach gdzie lakieru było więcej to jechaliśmy na 100% ale tam gdzie go ewidentnie brakowało to praca szła wolno i mozolnie. Jak dobrze pamiętam to max do 3-5 mikronów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
minetoo Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 Sławku gratuluję jaj do korekty takiego cieniasa... Dużo pozostawało tego co "my" widzimy? Rewelacyjna praca :u Sąsiad Ty siedzisz w tych grubych,mają pieniądze na takie usługi?Mają ale na tych co mają działa magia "wielkiego" studio ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 Mają ale na tych co mają działa magia "wielkiego" studioRobiłem i robię po tych "wielkich"pewnie o tych samych myślimy i powiem Ci,że wielki to Ty jesteś.(nie słodzę Ci) :u Dlatego moje pytanie czy ci ludzie wiedzą co chcą ?bo z moich obserwacji to robią ich normalnie w Trąbę delikatnie mówiąc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sprinter Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 To się nazywa wejście z buta, bo jednak kolega rzadko bywał ostatnio :u :u :u Wnetrze z tymi przeszyciami i wstawkami czerwonymi wygląda kozacko :-j Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted September 22, 2012 Author Report Share Posted September 22, 2012 Sławku gratuluję jaj do korekty takiego cieniasa... Dużo pozostawało tego co "my" widzimy? Rewelacyjna praca :u Sąsiad Ty siedzisz w tych grubych,mają pieniądze na takie usługi?Mają ale na tych co mają działa magia "wielkiego" studio ;) "Tego co my widzimy" prawie nie zostało. Miejsca gdzie było 45 mikronów lizaliśmy długo i namiętnie aż prawie nic nie było widać :lol: :lol: :lol: tak że pomimo mojej świadomości że gdzieś coś jest to musiałem chwilkę poszukać aby znaleźć. Co do magii studia to często jest ona złudna. Najlepsi są klienci którzy przyjadą Ferrari i co drugie słowo to cena, cena :ymsick: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.martino Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 Najlepsi są klienci którzy przyjadą Ferrari i co drugie słowo to cena, cena :ymsick: I dletego maja cash :lol: Wedlug starj zasady: jak poznac bogatego klieta? bo o rabatu wymaga, i czym ma wiecej tym bardziej pyta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
minetoo Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 "Tego co my widzimy" prawie nie zostało. Miejsca gdzie było 45 mikronów lizaliśmy długo i namiętnie aż prawie nic nie było widaćGratuluę slow cut'u :u Co do magii studia to często jest ona złudna. Najlepsi są klienci którzy przyjadą Ferrari i co drugie słowo to cena, cenaPozdrawiam z trudnego terenu ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkinss Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 No, podoba mi się :u a wybredny jestem ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 przyjadą Ferrari i co drugie słowo to cena, cenaCzyli nie mają i wszystko jasne.A jak pytają tzn.że gdzieś zobaczył "detailing" i musi mieć. Lepiej zrobić dwa szczurki niz jedno Ferrari. Dziekuje za wyjaśnienie. :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted September 23, 2012 Author Report Share Posted September 23, 2012 przyjadą Ferrari i co drugie słowo to cena, cenaCzyli nie mają i wszystko jasne.A jak pytają tzn.że gdzieś zobaczył "detailing" i musi mieć. Lepiej zrobić dwa szczurki niz jedno Ferrari. Dziekuje za wyjaśnienie. :u Szczerze to my bardziej cieszymy się z normalnych samochodów niż z drogich fur z mega dusigroszami, którzy najchętniej sami by Ci powiedzieli co i jak masz zrobić. :evil: :evil: :evil: A najlepsze jest już to jak odwalisz kawał dobrej roboty na aucie które wyglądało fatalnie i jest drastyczna różnica, a gość mówi to takie droższe mycie auta.... :evil: Po czym wali na automaty i potem ma pretensje, a nam szkoda naszej pracy. PS. Oczywiście był edukowany zasadach detailingu, ale zaraz po wyjechaniu na ulice o wszystkim zapomina :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Posted September 23, 2012 Report Share Posted September 23, 2012 Sławku moje zdanie znasz :u szacunek i auto pokazane w pełnym słońcu a nie jak w większości relacji ściany i podłoga :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted September 23, 2012 Report Share Posted September 23, 2012 Sławek kwasimy barszcza identycznie :u Ci ludzie tak mają oni nie rozumieją że można 2 godz czuścić uszczelkę szyby od srodka lub cyferki na lewarku itp. Szkoda,ale na szczęście jest wielu normalnych a gość mówi to takie droższe mycie auta....Albo "co to inny samochód niz ten obok i pokazuje na Opla astre" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted September 23, 2012 Author Report Share Posted September 23, 2012 szacunek i auto pokazane w pełnym słońcu a nie jak w większości relacji ściany i podłoga :lol: Ja od zawsze starałem się pokazywać nasze prace w pełnym słońcu. Robienie fotek na długim nastawie oraz w garażu przy świetle odbijającym się od ściany to każde auto wyjdzie ładnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M4ciek Posted September 23, 2012 Report Share Posted September 23, 2012 auto widziałem na żywo, pod jakimś tam słoneczkiem również i robi robotę :) fajna relacja :) pielęgnacja podwozia masakruje :u tylko czemu nie ma tu zdjęcia z Krysią? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.