shifty Opublikowano 23 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 auto widziałem na żywo, pod jakimś tam słoneczkiem również i robi robotę :) fajna relacja :) pielęgnacja podwozia masakruje :u tylko czemu nie ma tu zdjęcia z Krysią? ;) Auto widziałeś po 3 miesiącach od tej roboty ;) a foto z Krystyną zostawię na inną okazję na forum O:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miHoo79 Opublikowano 23 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Sprawdzaliście lakier innym miernikiem?? ostatnio się nabrałem - miernik w pracy zaniżał mi o 30 mikronów, prywatny skalibrowany pokazywał inne wartości, po przyłożeniu służbowego do płytek kalibracyjnych wartośći niższe o +- 30 uM Swoją drogą fajna praca ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 23 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Sprawdzaliście lakier innym miernikiem?? ostatnio się nabrałem - miernik w pracy zaniżał mi o 30 mikronów, prywatny skalibrowany pokazywał inne wartości, po przyłożeniu służbowego do płytek kalibracyjnych wartośći niższe o +- 30 uM Swoją drogą fajna praca ;) Tak mamy 2 mierniki i oba wskazywały podobnie, zawsze jak takie rzeczy wychodzą to trzeba je dobrze sprawdzić. :-! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geo Opublikowano 24 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Mam pytanie dotyczące aplikacji produktu Cquartz na czarny lakier typu uni. Z doświadczenia wiem jak trudno jest wykończyć tego typu "twór", próbowałem kilkanaście razy na Audi , Bmw i uczciwie nigdy, pomimo wielu starań nie udało mi się zakończyć pracy z zadowalającym rezultatem. Próby przeprowadzałem na rożnych produktach i kombinacjach, maszynach typu rotacja , DA Precyzując: usuniecie rys bajka, wykończenie... dla mnie niemożliwe. Smucąc dalej, na, w mojej ocenie słabo wykończony lakier próbowałem aplikować łatwe woski Dodo , sealanty w tym w mojej ocenie łatwy w aplikacji Werkstat Acrylic Jett, nie fajny w smarowaniu Wolfs BW i Cquartz (sklepowy czyli nie Finest). Rezultat od pierwszej pozycji do ostatniej i tu proszę o wyrozumiałość... to "jebany burdel" który zastałem po aplikacji. Moje pytanie: jak na tak miękki lakier nałożyć coś co trzeba spolerować/wypolerować fibrą/ręcznie z dosyć dużym naciskiem/dociskiem aby usunąć nadmiar i nie zostawić śladów na lakierze????? Z góry dziękuje za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 25 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Mam pytanie dotyczące aplikacji produktu Cquartz na czarny lakier typu uni. Z doświadczenia wiem jak trudno jest wykończyć tego typu "twór", próbowałem kilkanaście razy na Audi , Bmw i uczciwie nigdy, pomimo wielu starań nie udało mi się zakończyć pracy z zadowalającym rezultatem. Próby przeprowadzałem na rożnych produktach i kombinacjach, maszynach typu rotacja , DA Geo: Tutaj jest inny nasz projekt z Cquartzem standardowym http://detailingclub.pl/viewtopic.php?f=11&t=1396&hilit=maserati Co do Cquartza to jest on faktycznie trudniejszy w aplikacji na akryle niż na pozostałe lakiery, lecz nadal o wiele łatwiejszy niż Finest. Uni ma to do siebie że bardzo łatwo się rysuje i należy odpowiednio pracować z CQ aby tego uniknąć. Standardowa procedura to: Lakier po korekcie, umyty odtłuszczony, po IPA. Praca w temperaturze ok 18-20C. Zaciągasz na aplikator super cienką mikrofibrę, aplikujesz CQ i rozcierasz na aucie. Należy poczekać przy zwykłym 10-20 min w zależności od temperatury i delikatną mikrofibrą wypolerować. Jeżeli za bardzo stwardnieje to oznacza że musisz to zrobić wcześniej. My zazwyczaj nakładamy kilka warstw. W przypadku Finest sprawa jest o wiele trudniejsza, środek momentalnie reaguje i bardzo szybko twardnieje i tu już może pojawić się znacznie więcej kłopotów, ale do Finesta zrobimy oddzielny dział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geo Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Aplikowałem tak jak opisałeś plus płatek kosmetyczny. Za każdym razem po spolerowaniu produktu na lakierach uni pojawiały się smugi po fibrze. Tak więc ciągle nie wiem jak pracować Cquartzem na lakierach uni aby nie porobić smug. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 27 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Aplikowałem tak jak opisałeś plus płatek kosmetyczny. Za każdym razem po spolerowaniu produktu na lakierach uni pojawiały się smugi po fibrze. Tak więc ciągle nie wiem jak pracować Cquartzem na lakierach uni aby nie porobić smug. Smugi zostały w postaci śladów od nakładania czy po mf po wycieraniu. MF nie zostawia śladów co najwyżej produkt po wcieraniu. Przyczyny jakie mogą to powodować. Bardzo delikatny lakier, daj mu odpocząć po renowacji 24h. Nie nakładaj płatkiem kosmetycznym tylko tak Jeżeli lakier jest delikatny to nie czekaj aż tak długo z wytarciem. Spoleruj cq zaraz po nałożeniu. Przetestuj dla czasu 3, 5, 8, 12 min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 10 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Ja już nie raz mówiłem... Piękne auto i napewno kawał dobrej roboty :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Ile ten Dlux trzyma na plastikach? Ostatnio sprawdzałem i Dlux ma się całkiem dobrze :shock: , a minęło sporo czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 9 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Fajna praca. Moją uwagę przykuło podwozie, prawie w całości zabudowane. Pod tym względem producent się postarał ;) Mam jednak pewne pytanie do tego zdjęcia: Czy punkty podparcia podnośnika serwisowego to nie są te miejsca trochę bliżej środka auta (nieobudowane plastikami)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Czy punkty podparcia podnośnika serwisowego to nie są te miejsca trochę bliżej środka auta (nieobudowane plastikami Łukasz, auto jest podparte we właściwym miejscu :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 2 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Z racji, że auto dojechało do nas jeszcze na skorygowanie przedniej szyby to dodaliśmy do pełnej relacji jeszcze te 2 fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.