kiler07 Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Siemanko , chciałbym aby mnie ktoś z was oświecił w kwestii dotyczącej ilości pasty polerskiej do polerowania jednego samochodu wielkośći Peugeota 307, Forda Focusa itd.Na wiosne ruszam pełną parą z pracami i nasuwa sie pytanie , ile pasty ? Chodzi mi o Menzerne . Mozna kupic na alledrogo zestaw trzech rodzai past FG 500+PF 2500+SF 4000 . Każda z nich w buteleczkach po 250 ml. Czy wstarczy tyle pasty ? Jeśli tak to ile mniej więcej ? Lakier jest dosyć mocno porysowany . Pytam dlatego , ponieważ dotychczas polerowałem (a raczej rysowałem) G3 :D Zawsze w sklepie lakierniczym była taka gadka : Panie Władku , widzi Pan tamten samochód ? -No widze . -To poprosze na całego paste polerską . Po czym dostawalem jakies 300 ml cudownej pasty G3 i płaciłem 20 zł :D Jak juz zaczałem masować nią samochód to nie żałowałem jej . Taaaak ..... to były czasy :D Natomiast jesli chodzi o profesjonalne pasty to pomóżcie , bo jestem zielony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soll Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Tej pasty powinno wystarczyć na kilka aut. Na pada dajesz kilka kropel, jak mały paznokieć - oczywiście po wypracowaniu, przeczyszczeniu pada i wymyciu resztek past dajesz od nowa na pada. Należy nałożyć i wypracować po jednym elemencie, nie na całe auto na raz, bo zasycha i jest więcej zachodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler07 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Czyli mam pracować w następujący sposób . Najpierw jeden element FG500 , nastepnie myje pada i kontynuuje prace na pozostałych padach (które również myje ) i pastach . I tak element po elemencie . Dobrze myśle ? Jeśli nie to nie denerwujcie sie na mnie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 g3 jest ok,o ile nie zakończysz na niej pracy 8-} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soll Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Co element prać/myć pada nie trzeba ale przeczyścić. Możesz je umyć, wytrzepać, odwirować na szybkich obrotach, ewentualnie szczoteczką przeczyścić (wygoogluj sobie jakiś filmik) Na auto i tak trzeba mieć po kilka podobnie działających padów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler07 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 dzięki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 28 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Czyli mam pracować w następujący sposób . Najpierw jeden element FG500 , nastepnie myje pada i kontynuuje prace na pozostałych padach (które również myje ) i pastach . I tak element po elemencie . Dobrze myśle ? Jeśli nie to nie denerwujcie sie na mnie :P Tzn. jak chcesz robić auto " na raty" czyli element w tygodniu to robisz 1 element na gotowo (FG500->PF2500->SF4000) a jak robisz całe to robisz całe FG500, potem PF2500 i SF4000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler07 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 O, własnie o to mi chodziło Marcin . Na raty na pewno nie będe robił , bo to bez sensu . Albo wszystko albo nic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sivy Opublikowano 28 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 "temat" tematu tak ciekawie sie zapowiadał a tu....no szkoda :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler07 Opublikowano 15 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Nie bede zakładał nowego tematu bo szkoda . Zapytam tutaj . Jeśli lakier jest bardzo zmęczony zyciem i pady nie wystarczają , wówczas trzeba sięgnac po futro . Tylko nie wiem jakie . Czy moze jest to obojętne ? Podpowiedzcie cos :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Nie bede zakładał nowego tematu bo szkoda . Zapytam tutaj . Jeśli lakier jest bardzo zmęczony zyciem i pady nie wystarczają , wówczas trzeba sięgnac po futro . Tylko nie wiem jakie . Czy moze jest to obojętne ? Podpowiedzcie cos :) Temat do poczytania: http://detailingclub.pl/topic/1217-wszystko-o-we%C5%82niakach/ Generalnie na początek powinno Ci wystarczyć np. Flexipads 130mm z krótkim włosiem (ok 20mm) no i wiadomo małe 80mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.