kiler07 Posted September 27, 2013 Report Share Posted September 27, 2013 Siemanko , chciałbym aby mnie ktoś z was oświecił w kwestii dotyczącej ilości pasty polerskiej do polerowania jednego samochodu wielkośći Peugeota 307, Forda Focusa itd.Na wiosne ruszam pełną parą z pracami i nasuwa sie pytanie , ile pasty ? Chodzi mi o Menzerne . Mozna kupic na alledrogo zestaw trzech rodzai past FG 500+PF 2500+SF 4000 . Każda z nich w buteleczkach po 250 ml. Czy wstarczy tyle pasty ? Jeśli tak to ile mniej więcej ? Lakier jest dosyć mocno porysowany . Pytam dlatego , ponieważ dotychczas polerowałem (a raczej rysowałem) G3 :D Zawsze w sklepie lakierniczym była taka gadka : Panie Władku , widzi Pan tamten samochód ? -No widze . -To poprosze na całego paste polerską . Po czym dostawalem jakies 300 ml cudownej pasty G3 i płaciłem 20 zł :D Jak juz zaczałem masować nią samochód to nie żałowałem jej . Taaaak ..... to były czasy :D Natomiast jesli chodzi o profesjonalne pasty to pomóżcie , bo jestem zielony :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soll Posted September 27, 2013 Report Share Posted September 27, 2013 Tej pasty powinno wystarczyć na kilka aut. Na pada dajesz kilka kropel, jak mały paznokieć - oczywiście po wypracowaniu, przeczyszczeniu pada i wymyciu resztek past dajesz od nowa na pada. Należy nałożyć i wypracować po jednym elemencie, nie na całe auto na raz, bo zasycha i jest więcej zachodu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiler07 Posted September 27, 2013 Author Report Share Posted September 27, 2013 Czyli mam pracować w następujący sposób . Najpierw jeden element FG500 , nastepnie myje pada i kontynuuje prace na pozostałych padach (które również myje ) i pastach . I tak element po elemencie . Dobrze myśle ? Jeśli nie to nie denerwujcie sie na mnie :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubik Posted September 27, 2013 Report Share Posted September 27, 2013 g3 jest ok,o ile nie zakończysz na niej pracy 8-} Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soll Posted September 27, 2013 Report Share Posted September 27, 2013 Co element prać/myć pada nie trzeba ale przeczyścić. Możesz je umyć, wytrzepać, odwirować na szybkich obrotach, ewentualnie szczoteczką przeczyścić (wygoogluj sobie jakiś filmik) Na auto i tak trzeba mieć po kilka podobnie działających padów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiler07 Posted September 27, 2013 Author Report Share Posted September 27, 2013 dzięki ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted September 28, 2013 Report Share Posted September 28, 2013 Czyli mam pracować w następujący sposób . Najpierw jeden element FG500 , nastepnie myje pada i kontynuuje prace na pozostałych padach (które również myje ) i pastach . I tak element po elemencie . Dobrze myśle ? Jeśli nie to nie denerwujcie sie na mnie :P Tzn. jak chcesz robić auto " na raty" czyli element w tygodniu to robisz 1 element na gotowo (FG500->PF2500->SF4000) a jak robisz całe to robisz całe FG500, potem PF2500 i SF4000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiler07 Posted September 28, 2013 Author Report Share Posted September 28, 2013 O, własnie o to mi chodziło Marcin . Na raty na pewno nie będe robił , bo to bez sensu . Albo wszystko albo nic :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivy Posted September 28, 2013 Report Share Posted September 28, 2013 "temat" tematu tak ciekawie sie zapowiadał a tu....no szkoda :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiler07 Posted October 15, 2013 Author Report Share Posted October 15, 2013 Nie bede zakładał nowego tematu bo szkoda . Zapytam tutaj . Jeśli lakier jest bardzo zmęczony zyciem i pady nie wystarczają , wówczas trzeba sięgnac po futro . Tylko nie wiem jakie . Czy moze jest to obojętne ? Podpowiedzcie cos :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 Nie bede zakładał nowego tematu bo szkoda . Zapytam tutaj . Jeśli lakier jest bardzo zmęczony zyciem i pady nie wystarczają , wówczas trzeba sięgnac po futro . Tylko nie wiem jakie . Czy moze jest to obojętne ? Podpowiedzcie cos :) Temat do poczytania: http://detailingclub.pl/topic/1217-wszystko-o-we%C5%82niakach/ Generalnie na początek powinno Ci wystarczyć np. Flexipads 130mm z krótkim włosiem (ok 20mm) no i wiadomo małe 80mm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.