Skocz do zawartości

Mój pierwszy raz :)


kiler07

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko , chciałbym aby mnie ktoś z was oświecił w kwestii dotyczącej ilości pasty polerskiej do polerowania jednego samochodu wielkośći Peugeota 307, Forda Focusa itd.Na wiosne ruszam pełną parą z pracami i nasuwa sie pytanie , ile pasty ? Chodzi mi o Menzerne . Mozna kupic na alledrogo zestaw trzech rodzai past FG 500+PF 2500+SF 4000 . Każda z nich w buteleczkach po 250 ml. Czy wstarczy tyle pasty ? Jeśli tak to ile mniej więcej ? Lakier jest dosyć mocno porysowany . 

Pytam dlatego , ponieważ dotychczas polerowałem  (a raczej rysowałem) G3 :D Zawsze w sklepie lakierniczym była taka gadka : Panie Władku , widzi Pan tamten samochód ? -No widze . -To poprosze na całego paste polerską . Po czym dostawalem jakies 300 ml cudownej pasty G3 i płaciłem 20 zł :D Jak juz zaczałem masować nią samochód to nie żałowałem jej . Taaaak ..... to były czasy :D

Natomiast jesli chodzi o profesjonalne pasty to pomóżcie , bo jestem zielony :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tej pasty powinno wystarczyć na kilka aut.

Na pada dajesz kilka kropel, jak mały paznokieć - oczywiście po wypracowaniu, przeczyszczeniu pada i wymyciu resztek past dajesz od nowa  na pada.

Należy nałożyć i wypracować po jednym elemencie, nie na całe auto na raz, bo zasycha i jest więcej zachodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mam pracować w następujący sposób . Najpierw jeden element FG500 , nastepnie myje pada i kontynuuje prace na pozostałych padach (które również myje ) i pastach . I tak element po elemencie . Dobrze myśle ? 

Jeśli nie to nie denerwujcie sie na mnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co element prać/myć pada nie trzeba ale przeczyścić.

Możesz je umyć, wytrzepać, odwirować na szybkich obrotach, ewentualnie szczoteczką przeczyścić (wygoogluj sobie jakiś filmik)

Na auto i tak trzeba mieć po kilka podobnie działających padów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mam pracować w następujący sposób . Najpierw jeden element FG500 , nastepnie myje pada i kontynuuje prace na pozostałych padach (które również myje ) i pastach . I tak element po elemencie . Dobrze myśle ? 

Jeśli nie to nie denerwujcie sie na mnie :P

Tzn. jak chcesz robić auto " na raty" czyli element w tygodniu to robisz 1 element na gotowo (FG500->PF2500->SF4000) a jak robisz całe to robisz całe FG500, potem PF2500 i SF4000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie bede zakładał nowego tematu bo szkoda . Zapytam tutaj . Jeśli lakier jest bardzo zmęczony zyciem i pady nie wystarczają , wówczas trzeba sięgnac po futro . Tylko nie wiem jakie . Czy moze jest to obojętne ? Podpowiedzcie cos :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bede zakładał nowego tematu bo szkoda . Zapytam tutaj . Jeśli lakier jest bardzo zmęczony zyciem i pady nie wystarczają , wówczas trzeba sięgnac po futro . Tylko nie wiem jakie . Czy moze jest to obojętne ? Podpowiedzcie cos :)

 

Temat do poczytania:

 

http://detailingclub.pl/topic/1217-wszystko-o-we%C5%82niakach/

 

Generalnie na początek powinno Ci wystarczyć np. Flexipads 130mm z krótkim włosiem (ok 20mm) no i wiadomo małe 80mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy · zDetailingowani.pl - blog o detailingu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...