Jump to content

Mój pierwszy raz :)


kiler07

Recommended Posts

Siemanko , chciałbym aby mnie ktoś z was oświecił w kwestii dotyczącej ilości pasty polerskiej do polerowania jednego samochodu wielkośći Peugeota 307, Forda Focusa itd.Na wiosne ruszam pełną parą z pracami i nasuwa sie pytanie , ile pasty ? Chodzi mi o Menzerne . Mozna kupic na alledrogo zestaw trzech rodzai past FG 500+PF 2500+SF 4000 . Każda z nich w buteleczkach po 250 ml. Czy wstarczy tyle pasty ? Jeśli tak to ile mniej więcej ? Lakier jest dosyć mocno porysowany . 

Pytam dlatego , ponieważ dotychczas polerowałem  (a raczej rysowałem) G3 :D Zawsze w sklepie lakierniczym była taka gadka : Panie Władku , widzi Pan tamten samochód ? -No widze . -To poprosze na całego paste polerską . Po czym dostawalem jakies 300 ml cudownej pasty G3 i płaciłem 20 zł :D Jak juz zaczałem masować nią samochód to nie żałowałem jej . Taaaak ..... to były czasy :D

Natomiast jesli chodzi o profesjonalne pasty to pomóżcie , bo jestem zielony :)

 

Link to comment
Share on other sites

Tej pasty powinno wystarczyć na kilka aut.

Na pada dajesz kilka kropel, jak mały paznokieć - oczywiście po wypracowaniu, przeczyszczeniu pada i wymyciu resztek past dajesz od nowa  na pada.

Należy nałożyć i wypracować po jednym elemencie, nie na całe auto na raz, bo zasycha i jest więcej zachodu.

Link to comment
Share on other sites

Czyli mam pracować w następujący sposób . Najpierw jeden element FG500 , nastepnie myje pada i kontynuuje prace na pozostałych padach (które również myje ) i pastach . I tak element po elemencie . Dobrze myśle ? 

Jeśli nie to nie denerwujcie sie na mnie :P

Link to comment
Share on other sites

Co element prać/myć pada nie trzeba ale przeczyścić.

Możesz je umyć, wytrzepać, odwirować na szybkich obrotach, ewentualnie szczoteczką przeczyścić (wygoogluj sobie jakiś filmik)

Na auto i tak trzeba mieć po kilka podobnie działających padów.

Link to comment
Share on other sites

Czyli mam pracować w następujący sposób . Najpierw jeden element FG500 , nastepnie myje pada i kontynuuje prace na pozostałych padach (które również myje ) i pastach . I tak element po elemencie . Dobrze myśle ? 

Jeśli nie to nie denerwujcie sie na mnie :P

Tzn. jak chcesz robić auto " na raty" czyli element w tygodniu to robisz 1 element na gotowo (FG500->PF2500->SF4000) a jak robisz całe to robisz całe FG500, potem PF2500 i SF4000.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nie bede zakładał nowego tematu bo szkoda . Zapytam tutaj . Jeśli lakier jest bardzo zmęczony zyciem i pady nie wystarczają , wówczas trzeba sięgnac po futro . Tylko nie wiem jakie . Czy moze jest to obojętne ? Podpowiedzcie cos :)

Link to comment
Share on other sites

Nie bede zakładał nowego tematu bo szkoda . Zapytam tutaj . Jeśli lakier jest bardzo zmęczony zyciem i pady nie wystarczają , wówczas trzeba sięgnac po futro . Tylko nie wiem jakie . Czy moze jest to obojętne ? Podpowiedzcie cos :)

 

Temat do poczytania:

 

http://detailingclub.pl/topic/1217-wszystko-o-we%C5%82niakach/

 

Generalnie na początek powinno Ci wystarczyć np. Flexipads 130mm z krótkim włosiem (ok 20mm) no i wiadomo małe 80mm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy · zDetailingowani.pl - blog o detailingu

×
×
  • Create New...