Skocz do zawartości

Jak sie pozbyć hologramów-różne koncepcje


szynka

Rekomendowane odpowiedzi

Monika jak usunęłaś już mocne ryski i zostały delikatne od maszyny to robisz tak:

3M żółty korek z pomarańczowym padem na minimalnym docisku, lub z padem czarnym karbowanym i na koniec lecisz niebieską gąbką z ultrafiną.

Pamiętaj to bardzo ważne, gabki i powierzchnia muszą być idealnie czyste.

Zanim przysiądziesz do ultrafiny to na żółtym korku powinnaś uzyskać niemalże idealną powierzchnię.

Dasz radę wierzymy w Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pamiętaj to bardzo ważne, gabki i powierzchnia muszą być idealnie czyste.

Pamiętałam. Niby wszystko jak powinno być a nie wychodziło (na tej nieszczęsnej Alfie) ;)

Aha, no i jedna rzecz. Działam z Einhellem bez stabilizacji, z prędkością od 1000 obrotów

to raczej nie wróży dobrze na prace wykończeniowe(?)

No i nie mam 3M. Ale inne pasty również powinny sobie poradzić z wyjściem z hologramów, gdybym tylko miała cyclo albo zwykłe DA. Oczywiście nie chcę całej winy zwalać tylko na maszynę, to są raczej moje początki, ale... a już sama nie wiem.

Dasz radę wierzymy w Ciebie.

no pewnie że dam, nie poddam się :u jak tylko dopadnę inną maszynę, na pewno dam znać jak mi poszło i czy coś się zmieniło gdy do wykończeń wezmę DA ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jechałem na średnim padzie ale innej firmy, i zdecydowanie lepiej mi sie podobało wykonczenie niż na miekkim, bo zbierał kologramy az miło no i przede wszystkim likwidowął resztki swirlsów :-)

Minusem dla mnie tej kombinacji ze twarde gąbki cienko sie dopasowuja na jakichkolwiek przetłoczeniach w przeciwienstwie do czarnej która "fruwa" po lakierze az miło :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak to się sprawdza ? Próbował ktoś ? Bo nie widziałem żeby ktoś używał S40 z innym padem niż wykończeniowy

Marcin, nox w temacie o S40 pisał kiedyś:

Scholl ma nieco inne podejście do tematu s40 jest traktowanego jako finish który ma za zadanie usunać grubsze hologramy np zaraz po s03 , i wtedy nieco twardsza gąbka ma sens . Ja bardzo lubie s40 na żołtym waflowym MS czyli takim lite polishign / stron finishing ;) ale na czarnym też daje rade ważne żeby go dokładnie wypracować i aplikować małe ilości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam kiedyś na Peugeocie stosowałem na żółtym MS S40, potem na czarnym leciałem IF Wet Butter Wax.

Na motocyklu od brata S40 na zółtym ufo no name (tych oryginalnych z megsa to do wosków stosuje).

Generalnie, zanim poznałem IF Premium Polish, to chciałem zakupić butle 1L S40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Monia nie poddawaj się, ja też ostatnio walczyłem z holo na Seacie Leonie. Po 9 godzinach chciałem skończyć jedną stronę, wyjeżdzam do słońca a tam holo...wkurzony wjazd do garażu, rotacja w ręke i jadę po raz drugi 205 i czarnym waflem. Wyjeżdzam a tam dalej holo...załamany odpalam Dasa 6, jazda, wyjeżdzam i koniec,nic...Zero holo...Jestem mega zadowolony z zakupu DA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy




×
×
  • Dodaj nową pozycję...