kanar Opublikowano 23 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Jak tylko wosk będzie na stanie to dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Potwierdzam wszystkie zachwyty na temat Red-a a jeśli chodzi o trwałość to u mnie było jakieś 5-6 tygodni w sezonie letnim. Aplikowany mniej więcej w połowie czerwca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 27 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Ktoś nakładał na zime ten wosk?.Jak z wytrzymałością? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator nox Opublikowano 27 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Woski PB Natty , blue ,red to zdecydowanie dobre woski ale zaliczył bym je do grupy produktów na sezon letni :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturo Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Ktoś nakładał na zime ten wosk?.Jak z wytrzymałością? Nałożylem 22go listopada i 23 grudnia już nie było (przygotowanie: glinka + LP), fakt że w międzyczasie spadło kilka ton śniegu i wysypali kilka ton soli na drogi :( Nakladalem tez wtedy Hi Tempa i kilka innych, Hi Temp siedział najdłużej. Brat mi pisał że wyglinkował przedwczoraj fragment gdzie był Hi temp i na podstawie odprowadzania wody i kropelkowania stwierdził że tego też już nie ma (nie było różnicy pomiędzy powierzchnią wyglinkowaną i tą nie)- to było OK 2 miechów przy takiej zimie :? Ale cóż, korzystając ze złej pogody Skodzia dostała wczoraj nowe LSP do przetestowania i zobaczymy jak będzie ;) P.S. Sorry za Offtopa, miałem napisać tylko o Natty's :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator nox Opublikowano 30 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 co poszło jako LSP ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturo Opublikowano 30 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 co poszło jako LSP ?? PB EX-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinnelli Opublikowano 1 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam. Arturo, co do Skody to drobna poprawka ;) Na dachu jest robiony mały teścik, mianowicie podzieliłem go na 4 części i tak: 1- PB EX 2- PB EX-P 3- PB Black Hole + PB EX 4- PB Black Hole + PB EX-P Zobaczymy co tam będzie się działo. Jak będą jakieś mądre wnioski to wrzucę wtedy, ale to już wszystko na oddzielny temat ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Uwielbiam ten wosk, za jego zapach i łatwość pracy. Nakładałem go w sobotę przy użyciu niebieskiego aplikatora MS*. Do puszki sięgnąłem 2 razy na całego Peugeota 106 robiąc 2 obroty za pierwszym i 1 obrót za drugim razem. Wychodzi nam tak cienka warstwa, że wysychanie to kwestia chwili. Polerowanie to również 1-2 przetarcia by po wosku nie było śladu. Tutaj sheeting wosku w poniedziałkowe popołudnie. Auto opłukane na bezdotyku i przetarte LT: SqEM4Qibw1o *Polubiłem się z tym aplikatorem i wybaczam mu wszystkie niedociągnięcia jakie sprawiał wcześniej. Rozmiarem do puchy Nattys'a wchodzi na styk, dzięki niemu możliwe jest nałożenie naprawdę cienkiej warstwy wosku. Przez cały okres pracy nie cisnę go do lakieru tylko trzymam za górną część i smaruje woskiem po karoserii. Wychodzi bombowo, mój faworyt jeśli chodzi o aplikatory :ymhug: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 niebieskiego aplikatora MS*.Ten, tak ? http://www.mrcleaner.pl/wm.php?img=7463676e5eef84a2a5c8095f1622e7427b95 Jeśli o tego chodzi, to też się do niego przymierzam żeby go używać do woskowania i po zabawie na "sucho" myślę że będzie fajny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Tak, dokładnie ten. Dałem dla kolegi Nattys'a, żeby nawoskował swoją Mazdę. Pomijając, że zużył mi 1/5 opakowania ( :(( ) to zrobił zagłębienie jak podczas brania wosku "ze środka puszki". No ale dzięki temu ja nabierałem Reda obwodem części stycznej z lakierem i wyszło cud malina :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacek _b Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 To prawda , PB Red jest fantastycznym wiosenno-letnim woskiem , ma kapitalny stosunek cena/jakość , tylko trzeba również powiedzieć , że jak wiele wosków " naturalnych " cholernie przyciąga kurz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 11 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 tylko trzeba również powiedzieć , że jak wiele wosków " naturalnych " cholernie przyciąga kurz ;)co do kurzu i przyciągania. http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... light=Dust Notes: Dust build-up-with low humidity conditions and friction on the paint surface will cause static electricity (this is exacerbated by the use of polyester (nylon) Micro fibre) resulting in dust attraction to the paint surface. http://www.ocdetails.com/html/waxes_vs_sealants.html That ‘wet look’ appearance is due to oils in the wax. Those oils also attract dust. We all know how nice it is to have a perfect looking car and then 5 minutes later have it covered in dust. Those oils don’t stay around forever, so your car is only a wet paint looking dust magnet for as long as the oils don’t evaporate. Give it a couple days and your car will look shiny, but not as wet anymore. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Wosk nałożony na przygotowaną powierzchnię DC1 Megsa w dniu 22.04.11 kropelkował jeszcze 04.06.11 po spłukaniu wodą. Krople nie były piękne i równe, coś w typie sealanta. Sheeting jak na ten okres równie dobry. Od pory nałożenia myty wyłącznie deszczem. Wynik nienajgorszy :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monika_ Opublikowano 6 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Nałożony 22.05.11. Sziting przed i po ostatnim myciu całkiem przyzwoity. Aż szkoda ściągać Red'a ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfelek Opublikowano 11 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Nakładałem ten wosk i powiem że przyjemną jest z nim praca , piękny zapach . Napewno jak bede smarował nim różne auta to porobię fotki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MetalMagnes Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Monika, kolor auta aż się prosi o DJ Purple Haze lub Blue Velvet :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.