shifty Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Jak planujesz myć auta zimą to zrób większy spadek, będziesz miał sporo błota, które będzie hamować spływanie wody. Do tego przynajmniej 2m kratki, zamontuj dobre korytko. Zamiast kłaść płytki warto przemyśleć posadzkę żywiczną, bardzo ładnie się myje i ładnie woda spływa. Powinieneś mieć też separator, ale tego pewnie nikt nie będzie widział wiec nikt się nie powinien przyczepić. Zamontuj też większy odstojnik, żeby piach nie leciał w rury. Czym zamierzasz myć auto. Karcherem, czy normalną wodą z węża? Warto też pomyśleć o wentylacji i izolacji ścian przed wilgocią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Wlasnei i to co napisal Slawek jest bardzo madre i wazne trzeba nad tym pomyslec :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Tak, zamierzam myć zimą. Myślałem o 3m kratki.Na posadzkę durobeton, jest wytrzymalszy od żywicy. Myć będę karcherem. Garaż będzie duży więc chyba izolację ścian i wentylacja mogę sobie darować? Jak oglądałem w Casto te linie to nie widziałem odstojników, były tylko linie i takie skrzynki z odplywem z boku, macie jakiegoś linka do dobrych odstojników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 zapomnij o castoramie, tam będziesz miał syf który ci się szybko połamie. http://www.rurex.pl/ zobacz tutaj, mają solidne kratki z obudowami, odstojnikami. Jestem zdania że jak budujesz coś to rób to dobrze bo potem i tak będziesz musiał poprawiać. Odnośnie ścian i wylewki. Pamiętaj że beton pije wodę i może ciągnąć potem po ścianach do góry. W każdym razie można go również zaimpregnować takimi produktami jak Penetron, Kalmatron, zamykają kapilary i nie przepuszczają wody, a beton nadal oddycha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Artur, jeśli chodzi o kratki to zajedź do sklepu sanitarno-kanalizacyjnego, mają tam od metra dobre wyroby :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Sławek, A jak należy odczytać (tak po ludzku ;) ) te parametry durobetonu na potrzeby mycia własnych aut: Przesiąkliwość oleju pod ciśnieniem ( MPa ) ≥0,9 Przesiąkliwość wody po 28 dniach działania 6 cm słupa wody (mm) ≤3,5 Czy dalej trzeba to dodatkowo pomalować środkiem, o którym pisałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Środek o którym pisałem hydroizoluje w 100% beton, jest również mrozoodporny oraz wzmacnia beton o 2 klasy. Ja bym użył standardowy beton a potem go zaimpegnował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.