shifty Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 Jak planujesz myć auta zimą to zrób większy spadek, będziesz miał sporo błota, które będzie hamować spływanie wody. Do tego przynajmniej 2m kratki, zamontuj dobre korytko. Zamiast kłaść płytki warto przemyśleć posadzkę żywiczną, bardzo ładnie się myje i ładnie woda spływa. Powinieneś mieć też separator, ale tego pewnie nikt nie będzie widział wiec nikt się nie powinien przyczepić. Zamontuj też większy odstojnik, żeby piach nie leciał w rury. Czym zamierzasz myć auto. Karcherem, czy normalną wodą z węża? Warto też pomyśleć o wentylacji i izolacji ścian przed wilgocią. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 Wlasnei i to co napisal Slawek jest bardzo madre i wazne trzeba nad tym pomyslec :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artur Posted April 4, 2011 Author Report Share Posted April 4, 2011 Tak, zamierzam myć zimą. Myślałem o 3m kratki.Na posadzkę durobeton, jest wytrzymalszy od żywicy. Myć będę karcherem. Garaż będzie duży więc chyba izolację ścian i wentylacja mogę sobie darować? Jak oglądałem w Casto te linie to nie widziałem odstojników, były tylko linie i takie skrzynki z odplywem z boku, macie jakiegoś linka do dobrych odstojników? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 zapomnij o castoramie, tam będziesz miał syf który ci się szybko połamie. http://www.rurex.pl/ zobacz tutaj, mają solidne kratki z obudowami, odstojnikami. Jestem zdania że jak budujesz coś to rób to dobrze bo potem i tak będziesz musiał poprawiać. Odnośnie ścian i wylewki. Pamiętaj że beton pije wodę i może ciągnąć potem po ścianach do góry. W każdym razie można go również zaimpregnować takimi produktami jak Penetron, Kalmatron, zamykają kapilary i nie przepuszczają wody, a beton nadal oddycha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 Artur, jeśli chodzi o kratki to zajedź do sklepu sanitarno-kanalizacyjnego, mają tam od metra dobre wyroby :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artur Posted April 5, 2011 Author Report Share Posted April 5, 2011 Sławek, A jak należy odczytać (tak po ludzku ;) ) te parametry durobetonu na potrzeby mycia własnych aut: Przesiąkliwość oleju pod ciśnieniem ( MPa ) ≥0,9 Przesiąkliwość wody po 28 dniach działania 6 cm słupa wody (mm) ≤3,5 Czy dalej trzeba to dodatkowo pomalować środkiem, o którym pisałeś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted April 25, 2011 Report Share Posted April 25, 2011 Środek o którym pisałem hydroizoluje w 100% beton, jest również mrozoodporny oraz wzmacnia beton o 2 klasy. Ja bym użył standardowy beton a potem go zaimpegnował. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavlos Posted April 7 Report Share Posted April 7 Witam wszystkich, robicie odpływ w garażu albo spad w stronę bramy a może nic bo garaż to będzie tak zwana graciarnia? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perton Posted April 7 Report Share Posted April 7 Jeśli zamierzasz parkować w garażu, to polecam odpływ liniowy do kanalizacji - absolutnie nie do deszczówki.Po sezonie zimowym warto zdjąć kratki i przepłukać koryta. Ja mam garaż na 2 auta i odpływ na całej długości garażu. Zimą raz na tydzień spłukuję płytki na podłodze i jest i czysto i sucho. To wcale nie jest duży koszt. Odpływy możesz sobie przejrzeć na tej stronie https://odplywy24.pl/odwodnienia-liniowe/odwodnienia-liniowe-garazu/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.