Skocz do zawartości

Pytania newbie'sów ;)


LoOkas

Rekomendowane odpowiedzi


Używał ktoś smartdetail, pro detailer i optimum instant detailer?? Chodzi mi konkretnie o ich zapachy. Mam OID i pachnie gumą balonową, z tego co wyczytałem to pro detailer tez pachnie gumą balonową :) Czy są to takie same zapachy albo zbliżone do siebie ? Jaki zapach ma smartwax smartdetail?. Chce coś z carnaubą, a po co ma mi pachnieć tak samo lub bardzo podobnie jak środek który już mam ;). W tej zabawie chodzi tez o fun i wolałbym coś inaczej pachnącego.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znowu ja...

Byłem dziś znów na zakupach :D i gapa ze mnie bo zapomniałem o kilka rzeczy spytać x_x

1.) Autosmart TARDIS - po myciu wstępnym, nanieść, spłukać i umyć szamponem ? - to prawidłowa kolejność ?

2.) Produkty AIO ( Auto Finesse Triple ) można użyć po Meg's Ultimate compound również rotacją ( wg instrukcji sprzedawcy) miękkim padem, ale przy jakich prędkościach ? 1, 2 bieg ?

3.) Zanabyłem też dziś pada FLEXIPADS finishing i jestem zaskoczony... Zmacany pad wydaje mi się twardszy od pomarańczowego pada Lare !

Finishing'owy czarny Lare jest mega ultra mięciutki - może stąd mój problem z utrzymaniem polerki ostatnio ?

Za chwilę schodzę do podziemi na testy :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciastek,

Ad. 1.

Nanoś na suchy lakier (lepsza skuteczność), możesz umyć, wysuszyć, spryskać i znowu umyć, Seba z tego co pamiętam wali na w ogóle nie umyte auto.

Ad. 2.

Zależy jaka rotacja, każda ma inną prędkość początkową :)

Ad. 3.

Miękki pad pomaga w prowadzeniu maszyny, to przy twardszych jest gorsza jazda. Próbowałeś podnosić rękojeść do góry albo opuszczać do dołu? Maszyna uciekała albo nie chciała iść?

Jankos,

Czym kierujesz się patrząc na ten produkt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Tak tak to znowu ja :)

Z kolejnym pytaniem.

Oglądałem sobie jak Panowie z Megsa przed poleraką "wjeżdzają" na lakier (tu akurat maska) z papierem wodnym.

Podobno ta metoda pomaga potem jak juz weźmiemy maszynę w dłoń.

Tylko teraz tak, mój lakier prawdę mówią nie jest mocno zmarnowanym, są swirle i hologramy.

czy na te swirle i hologramy które są wszędzie to na każdym elemencie użyć papieru wodnego (jakiego 2500-2000)?

MAm na masce 3 paraboliczne rysy nie są mega głębokie ale zeszłoroczna polerka maski ich nie przykryła.

Czy tylko na nie i ich okolicach użyć papieru (jaka granulacja) czy jednakowo obleciec łagodniejszym całą maskę a potem np: wełną i Menzerną FG500?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od kondycji oraz rodzaju danego lakieru, w jednym przypadku wystarczy Biały pad i FG, w drugim trzeba sięgać po futro. Ogólnie rzecz biorąc, patrząc na agresywność idzie to tak (wariant dla menzerny/flexipads): futro->biały->pomarańczowy->żółty pad.

Receptę dobierać najlepiej indywidualnie, po wcześniejszym zapoznaniu się ze stanem lakieru.

Czasem wystarczy całość przelecieć słabszą kombinacją a miejscowo posłużyć się czymś ostrzejszym do wycinania pojedynczych uszkodzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie nafty. Chcę pozbyć się smoły itp za pomocą nafty. Rozumiem że naftę trzeba nanieść na suchy lakier. I jak to zrobić jeśli samochód jest brudny i nie chcę porysować lakieru ? Czy mogę to zrobić spryskiwaczem ? da to coś czy trzeba natrzeć szmatą z naftą karoserię samochodu ?

Jak Wy to robicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie nafty. Chcę pozbyć się smoły itp za pomocą nafty. Rozumiem że naftę trzeba nanieść na suchy lakier. I jak to zrobić jeśli samochód jest brudny i nie chcę porysować lakieru ? Czy mogę to zrobić spryskiwaczem ? da to coś czy trzeba natrzeć szmatą z naftą karoserię samochodu ?

Jak Wy to robicie ?

Oczywiscie ze mozesz naniesc za pomoca spryskiwacza,ale jak masz bardzso brudne auto nafta szybko odparuje w prownaniu z innymi tarami duzo szybciej i efekt bedzie kiepski, rozsadniej w twoim przypadku jest zrobic dobre mycie wstepne, osuszyc auto i szmatka z nafta sciagnac smole ekonomiczniej i bezpieczniej

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto nie jest najgorsze, na następną sobotę zapowiedział się ojciec na mycie i woskowanie, tyle że ograniczony czas jest. Chcę brudasa spryskać naftą, potem porządne mycie, suszenie, cleaner maszynowo, wosk i plastiki zewnętrzne.

To juz sam musisz ocenic stan zabrudzenia i jak nafta sobie poradzi :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaż myślałem o czymś, co nie wymagałoby przyklejania do szybki.

Ale czemu? Raz przykleisz i masz spokój. Przecież nie będziesz w tym kuł ścian chyba ;) Jak Ci się zniszczy to zmieniasz i masz znów równe szkiełko bez zarysowań. Żaden LSP Ci tak nie ochroni :f

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...