JJ. Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Ciastek, rękojeść albo do góry albo do dołu, maszyna musi być równolegle do obrabianej powierzchni. A efekt na fotce :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darfe Opublikowano 11 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Używał ktoś smartdetail, pro detailer i optimum instant detailer?? Chodzi mi konkretnie o ich zapachy. Mam OID i pachnie gumą balonową, z tego co wyczytałem to pro detailer tez pachnie gumą balonową :) Czy są to takie same zapachy albo zbliżone do siebie ? Jaki zapach ma smartwax smartdetail?. Chce coś z carnaubą, a po co ma mi pachnieć tak samo lub bardzo podobnie jak środek który już mam ;). W tej zabawie chodzi tez o fun i wolałbym coś inaczej pachnącego. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Smartdetail pachnie też balonówą jak pamiętam (skończył mi się już jakiś czas temu). Z Carnaubą jest chyba SmartOne jeżeli chodzi o SW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciastek Opublikowano 13 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 To znowu ja... Byłem dziś znów na zakupach :D i gapa ze mnie bo zapomniałem o kilka rzeczy spytać x_x 1.) Autosmart TARDIS - po myciu wstępnym, nanieść, spłukać i umyć szamponem ? - to prawidłowa kolejność ? 2.) Produkty AIO ( Auto Finesse Triple ) można użyć po Meg's Ultimate compound również rotacją ( wg instrukcji sprzedawcy) miękkim padem, ale przy jakich prędkościach ? 1, 2 bieg ? 3.) Zanabyłem też dziś pada FLEXIPADS finishing i jestem zaskoczony... Zmacany pad wydaje mi się twardszy od pomarańczowego pada Lare ! Finishing'owy czarny Lare jest mega ultra mięciutki - może stąd mój problem z utrzymaniem polerki ostatnio ? Za chwilę schodzę do podziemi na testy :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 I kolejne pytanie tym razem chodzi mi o to czy stosowaliście CAR PRO SOAP GEL 500ML (z domieszką IronX'a). Podobno usuwa nalot metalowy jak tradycyjny IronX ;) ktoś potwierdzi? czy warto kupić, czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 ciastek, Ad. 1. Nanoś na suchy lakier (lepsza skuteczność), możesz umyć, wysuszyć, spryskać i znowu umyć, Seba z tego co pamiętam wali na w ogóle nie umyte auto. Ad. 2. Zależy jaka rotacja, każda ma inną prędkość początkową :) Ad. 3. Miękki pad pomaga w prowadzeniu maszyny, to przy twardszych jest gorsza jazda. Próbowałeś podnosić rękojeść do góry albo opuszczać do dołu? Maszyna uciekała albo nie chciała iść? Jankos, Czym kierujesz się patrząc na ten produkt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Ano tym że mogłbym "skutecznie" myć auto i zarazem usuwać naloty rzdzy na lakierze, póki co chciałbym otrzymać próbkę i przeprowadzić test, a kieruje się marketingiem tego produktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Ile km miesięcznie robisz? Jak często chciałbyś myć tym auto? Masz tyle szamponów, kup sam IronX i pryskaj raz na 2-3 miesiące, moim zdaniem zbędny wydatek, ale zrobisz co będziesz chciał. Zapytaj Sławka @shifty, on zna ten produkt bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Miesiecznie. a tak max to z 500 :) rocznie to gora 13-15tyś. malo jezdze to fakt. sam IronX pewnie spełniłby lepiej swoje zadanie. dzięki DżejDżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Tak tak to znowu ja :) Z kolejnym pytaniem. Oglądałem sobie jak Panowie z Megsa przed poleraką "wjeżdzają" na lakier (tu akurat maska) z papierem wodnym. Podobno ta metoda pomaga potem jak juz weźmiemy maszynę w dłoń. Tylko teraz tak, mój lakier prawdę mówią nie jest mocno zmarnowanym, są swirle i hologramy. czy na te swirle i hologramy które są wszędzie to na każdym elemencie użyć papieru wodnego (jakiego 2500-2000)? MAm na masce 3 paraboliczne rysy nie są mega głębokie ale zeszłoroczna polerka maski ich nie przykryła. Czy tylko na nie i ich okolicach użyć papieru (jaka granulacja) czy jednakowo obleciec łagodniejszym całą maskę a potem np: wełną i Menzerną FG500? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Papier wodny na hologramy? Nie tędy droga Janek. Wet sanding stosuje się kiedy mamy do czynienia z na prawdę mocno zjechanym lakierem bądź chcemy usunąć skórkę pomarańczy. Moim zdaniem zbędny krok w Twoim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Jędrzej to w takim razie czy zastosowanie wełny na takie ubytki lakieru nie będzie zbytnią przesadą? Bo od jednych słyszę: biały pad i FG500 albo futro i FG500 a potem - pomarańcz i 2500 i SF4000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Wszystko zależy od kondycji oraz rodzaju danego lakieru, w jednym przypadku wystarczy Biały pad i FG, w drugim trzeba sięgać po futro. Ogólnie rzecz biorąc, patrząc na agresywność idzie to tak (wariant dla menzerny/flexipads): futro->biały->pomarańczowy->żółty pad. Receptę dobierać najlepiej indywidualnie, po wcześniejszym zapoznaniu się ze stanem lakieru. Czasem wystarczy całość przelecieć słabszą kombinacją a miejscowo posłużyć się czymś ostrzejszym do wycinania pojedynczych uszkodzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Concept Lift Fall Środek do usuwania lotnej rdzy 5l - używał ktoś tego tak jak IronXa? stosunek cena pojemność na + ale jak ze skutecznością? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk77 Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Mam pytanie odnośnie nafty. Chcę pozbyć się smoły itp za pomocą nafty. Rozumiem że naftę trzeba nanieść na suchy lakier. I jak to zrobić jeśli samochód jest brudny i nie chcę porysować lakieru ? Czy mogę to zrobić spryskiwaczem ? da to coś czy trzeba natrzeć szmatą z naftą karoserię samochodu ? Jak Wy to robicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Mam pytanie odnośnie nafty. Chcę pozbyć się smoły itp za pomocą nafty. Rozumiem że naftę trzeba nanieść na suchy lakier. I jak to zrobić jeśli samochód jest brudny i nie chcę porysować lakieru ? Czy mogę to zrobić spryskiwaczem ? da to coś czy trzeba natrzeć szmatą z naftą karoserię samochodu ? Jak Wy to robicie ? Oczywiscie ze mozesz naniesc za pomoca spryskiwacza,ale jak masz bardzso brudne auto nafta szybko odparuje w prownaniu z innymi tarami duzo szybciej i efekt bedzie kiepski, rozsadniej w twoim przypadku jest zrobic dobre mycie wstepne, osuszyc auto i szmatka z nafta sciagnac smole ekonomiczniej i bezpieczniej Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk77 Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 auto nie jest najgorsze, na następną sobotę zapowiedział się ojciec na mycie i woskowanie, tyle że ograniczony czas jest. Chcę brudasa spryskać naftą, potem porządne mycie, suszenie, cleaner maszynowo, wosk i plastiki zewnętrzne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 auto nie jest najgorsze, na następną sobotę zapowiedział się ojciec na mycie i woskowanie, tyle że ograniczony czas jest. Chcę brudasa spryskać naftą, potem porządne mycie, suszenie, cleaner maszynowo, wosk i plastiki zewnętrzne.To juz sam musisz ocenic stan zabrudzenia i jak nafta sobie poradzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Concept Lift Fall Środek do usuwania lotnej rdzy 5l - używał ktoś tego tak jak IronXa? stosunek cena pojemność na + ale jak ze skutecznością? eee nic , z moich obserwacji z tańszych odpowiedników ironXa miałem z autobitte , wolfa , IronX wygrywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Czyli lepiej w 1L irona zainwestować i mieć pewny środek. dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falon Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 ironx to jest must have Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_wolf Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Kupiłem właśnie czołówkę Petzla - podpowiedzcie, czym zabezpieczyć ją przed porysowaniem? Najbardziej zależy oczywiście na szybce, przez które wychodzi światło :) Jakieś LSP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 A jakbyś kupił folię taka jak jest sprzedawana do telefonów, która zabezpiecza wyświetlacz? Albo daj niewidzialną wycieraczkę jak pocie czoła będziesz pracować ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_wolf Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Hmm... Gdzieś mam jeszcze taką folię, może rzeczywiście :) Chociaż myślałem o czymś, co nie wymagałoby przyklejania do szybki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Chociaż myślałem o czymś, co nie wymagałoby przyklejania do szybki. Ale czemu? Raz przykleisz i masz spokój. Przecież nie będziesz w tym kuł ścian chyba ;) Jak Ci się zniszczy to zmieniasz i masz znów równe szkiełko bez zarysowań. Żaden LSP Ci tak nie ochroni :f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.