norshall Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Oj chyba już nikt nie dopowie z tym APC, miałem jeszcze dopytać o produkty AG do zastosowań profesjonalnych - mam na myśli produkty typu PM2 HEAVY DUTY TFR do mycia lub PM3 MULTIWASH TFR;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonnes Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Paweł, Pisałem, że każdy APC będzie OK, tyle że te tańsze z marketu (np. Tesco) wymagają trochę większych stężeń przy silnych zabrudzeniach. Tu masz trochę o Nielsen Cyclone APC: http://www.detailingclub.pl/viewtopic.php?f=15&t=208 Jakoś nikt jeszcze nie pokusił się na forum o test kilku APC :( Może nie kupuj od razu 5l bańki AG tylko kup 2-3 1l butelki różnych producentów i zobacz który Ci najbardziej "podejdzie". O wymienionych produktach AG się nie wypowiem bo nie miałem z nimi do czynienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golono Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Cześć Co polecacie do polerowania lakieru po lakierniku? Samochód był malowany jakoś w okolicach września ale nigdy nie był jeszcze polerowany ani nic. Tylko myty :) Jednym słowem brak mu połysku ;) Menzerna FG500 i FF3000 da radę? Posiadam jeszcze Scholl S17+ i S40. Zastanawiam się czy będę musiał się zaopatrzyć jeszcze w jakieś papiery wodne? Pomalowane jest moim zdaniem dobrze. Na innym forum widziałem zestaw P2000 + G3 ale nie przekonuję mnie to ani trochę ... ;) Chciałbym to zrobić jak najbardziej zgodnie ze sztuką :) Pozdrawiam, Patryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 A o jakich padach myślisz? Gdyby to był oryginalny lakier na aucie, można by było stwierdzić mniej więcej jego twardość, tutaj pozostaje strzelać. Jeśli możesz, wrzuć fotkę. Albo kilka, z bliska. Zawsze to urozmaici dyskusję :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golono Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Postaram się jutro lub na dniach o zdjęcia :) Pady myślę ,że Flexipads będą dobre? + Mam jeszcze futro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mx_nowicki Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 No właśnie, ciekawe jaki lakier zastosował. Mając doświadczenie z samochodami polerowanymi przez lakierników przyjemnie nie będzie. Myślę że futro może się przydać. A papierki owszem też, najlepiej 2000-2500 i 3000 na koniec żeby łatwiej było wyprowadzić. Najgorsze są ślady po papierkach na maszynie oscylacyjnej. Jak nie wyprowadził tego dobrze, to najlepiej od razu matować papierkami i dopiero wyprowadzać pastami. W innym przypadku będziesz sobie włosy wyrywał przy robocie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golono Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Dzięki mx_nowicki ogólnie samochód pomalowany "w garażu" i nigdy jeszcze nie polerowany (może to i lepiej) Tyle ,że własnie brakuje w nim jako takiego połysku... I nie wiem za bardzo jak to ugryźć :D Myślałem o Menzernie i Schollu :) Może jakaś kombinacja, z tego co widziałem to tylko w jednym miejscu jest jakiś minimalny zaciek czy coś, ale ogólnie wygląda to dobrze, delikatna skórka pomarańczy i tak jakby za mgłą to troszkę wygląda czyli brak połysku takiego jaki powinien być :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 ja bym go abrasem pojechał całego ;) znaczy się papierem ścierny;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mx_nowicki Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Golono chcesz powiedzieć że nie był polerowany po lakierowaniu? Lakierując w garażu zawsze jakiś syf wleci i trzeba później wycinać papierkami, stąd moje zaskoczenie. To stwierdzenie "jakby za mgłą" mnie martwi. Daj koniecznie fotki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golono Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Nie był polerowany bo właścicielowi zależało ,żeby się dobrze wysuszył :) Tak to wygląda: Duża ilość skórki pomarańczy, słaby połysk poza tym wygląda całkiem całkiem jak na amatorską pracę :) Kiepskie zdjęcia ale nie było za bardzo czasu na lepsze :( Lakier to Baza + Klar. Pozdrawiam i Dzięki za propozycje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s.martino Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 A jak ten lakier suszyles?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Ojojoj.. Papier, papier, papier.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golono Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 s.martino Zdążył wysuszyć się sam, malowany był latem w warunkach garażowych niestety :) Czym Waszym zdaniem najlepiej do tego podejść? W zanadrzu mam Pasty Menzerny FG500, FF3000, Scholl S17+, S40 ale jeśli są za mało agresywne to mogę się zastanowić np nad 3M FC+ albo jeszcze czymś innym. Do tego mam 2 zestawy padów: Monster Shine i Flexipads + Futro, Papiery od 1500 do 3000 będą ok? Pozdrawiam i Dziękuje za wszystkie propozycje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s.martino Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 papier 1500+2000.Po 2000 mozesz bezposrednio fast&gloss+flexi zolty.Powinno wystarczycz. Osobiscie poleruje po 1500,ale to nie "fachowa"! porada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 papier mistrzu- modlić się aby było dużo klaru- a tak BTW malowałeś sławną landyrynę? czy to klienta landyryna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golono Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 s.martino Dzięki :) Każda porada jest ważna :D damianese ja niestety nie maluje ale kiedyś chciałbym się nauczyć :) Polówka kolegi z klasy :D Z landryny posiada tylko zderzak ale to też przejściowo :) ps. A papier na klocku lepszy czy też krążek na polerce rotacyjnej? s.martino Jakbyś mógł to podaj jakiś link :) Byłbym wdzięczny :) Ten byłby dobry? http://www.pielegnowacauto.pl/kovax-tolecut-papier-p2000-29x35mm.html czy może jakiś inny na mokro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 kolor może być ładny popracuj nad nim- ale jeżeli to baza tak przymuliła to może być kaszana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mx_nowicki Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Golono te papierki co podlinkowałeś do naszego sklepu są mini. Te są większe: http://www.pielegnowacauto.pl/materialy-lakiernicze/materialy-scierne/papiery-na-sucho-samoprzylepne/kovax-tolecut-papier-p2000-70x114mm.html I trzeba pamiętać że Kovax to papierki na sucho!! Osobiście mi bardzo pasują. Na początku sam się dziwiłem jak to można na sucho pracować. Jednak jest dużo lepszy podgląd matowanej powierzchni. Od razu widać w jakim stopniu została usunięta morka. Osobiście zawsze zakańczam na P2500, a czasami P3000 ponieważ dużo łatwiej to wyprowadzić. Jeżeli chodzi o pasty to ostatnio zrobiłem mieszankę 50/50 FG500 i 3mFC+. Pracowało się przyjemnie jak to bywa z menzerną, a cięcie było efektywniejsze :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s.martino Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Golono jak chcesz to ci link moge podac,ale koszt wysyki do Polski jest za wysoki zeby ci sie oplacalo.Urzywam papieru 3m trizact.Nie znam tego co mx_nowicki linkuje,ale pewnie dobry skoro poleca.Papier na rotacji to raczei nie to.O wiele pawniejsza rotorbitalna lub recznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golono Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 mx_nowicki s.martino Dzięki :) Pogadam z właścicielem i może zamówię jeszcze w tym tygodniu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 na trizaku działa mój kolega, polera pneumatyczna i ścina aż milutko :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 To i ja zapytam a co: Panowie czytałem gdzieś że produkt smart wax do felg czyli Rim Wax, zapewni połyski ochronę felg samochodowych. Podobno ma on właściwości zabiezpieczające ale tez (podobno) czyszcząco-polerujące. Powiedzcie proszę, bo chciałbym nadać moim letnim felgom trochę więcej blasku i zastanawiam się czy traktować je od razu Mother's Mag & Aluminium Polish czy doinwestować w Rim Wax który dodatkowo wypoleruje i zabezpieczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Pokaż swoje felgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Voila By jankos85 at 2011-08-07 To są letnie 17' bardzo o nie dbam i chucham aby zawsze były czyste. maja lekkie zarysowanie (krawęznik) ale nie mają ultenień i oksydacji, chce po prostu aby błyszczały się trwale i ich pielęgnacja (mycie) była łatwa i szybka bez użycia mocnej chemii. to dla nich kupiłbym Rim Waxa np: a dodać im blasku chciałem używajac Mothersa M&AP Billeta mi odradzono. Na ten przykład tak wygląają moje zimowe 15' tego syfu nie usunąłem niczym - czytaj Megsem RC. By jankos85 at 2011-08-21 By jankos85 at 2011-08-21 Za to w przypadku tych 2 felg może Mothers by pomógł. i nakładka filcowa na wiertarkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 JEZUS MARIA, JANEK, BÓJ SIĘ BOGA CZŁOWIEKU! Gdzież do lakierowanych felg nakładka filcowa? Gdzież do lakierowanych felg preparaty do polerowanego aluminium? To jest lakier, jak na aucie, to się traktuje pastami polerskimi i gąbkami. Ewentualnie MF. Kup sobie do zabezpieczenia tych OZ-ów DP Wheel Glaze, minetoo bardzo go chwali. A do tych drugich.. Albo ręczna orka albo do lakierowania. Maszyną tam nie podejdziesz. Chyba, że horrendalnie drogimi stożkami Megsa czy kto je tam produkuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.