Skocz do zawartości

Pytania newbie'sów ;)


LoOkas

Rekomendowane odpowiedzi

Tzn. chciałem powiedzieć kiedy mamy pewność że owego nalotu nie będzie tyle że glina nie będzie dawać rady.

Widzisz problem u mnie polega na tym że mam czarne auto ;) ale w planach na wiosnę jest zakup halogenu na 3rój nogu więc może wteyd będzie łatwiej zobaczyć.

Upewniłem się że wolf’s chemical decon Gel brake duster może zastąpić IronXa.

Proponuję troche spolszczyć nazwę tego tematu na : Pytania początkujących ;) B-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tzn. chciałem powiedzieć kiedy mamy pewność że owego nalotu nie będzie tyle że glina nie będzie dawać rady.

A kiedy możesz mieć taką pewność? :)

Obszar teoretycznie wyglinkowany i gładki w dotyku, po naniesieniu X'a potrafi popłynąć na czerwono. Nie ma reguły ale jednak, zdarza się.

(Jeśli piszę bez sensu, wybacz, jest już późno a ja śpię jednym okiem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez cos kiedys od finish kare do dekontaminacji bylo.Niestety nie pamietam jak sie nazywalo.Jak znajde to podam

Finish Kare Paint Decontamination System Kit

Dołączona grafika

The Finish Kare Paint Decontamination System was developed as a method of removing paint contamination beyond what can be removed by washing or claying. If you are familiar with detail clay, you know it is capable of removing above surface contaminants that have bonded to the paint. The Finish Kare Paint Decontamination System is designed to remove what lies below the paint surface.

How To: The Finish Kare 3 Step Paint Decontamination System

The Iron Off - IronX / FK SIRR

Conclusion - They both removed the iron particles without fail in the same amount of time, the FK SIRR is cheaper then the IronX and worked no differently besides the colour changing which just seems like a bit of hype.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz GG idź do sklepu i przymierzaj ;) choć wydaje mi się, że u kogoś taki zestaw widziałem z wiadrem z castoramy.

Ja mam takie trochę dziwne pytanie...

Robił ktoś z Was kiedyś korektę na samochodzie... dostawczym ? :D

Mam transita na sprzedaż który ma dość dużo świrli, przez co jest trochę matowy... Jak wiadomo auto kupuje się często oczami, dlatego chcę go trochę odświerzyć. Przy okazji będzie to jeden z moich pierwszych pacjentów.

Dostawczaki powinny chyba mieć twardy lakier ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, szczerze nie wiem, ale pewnie jak zacznie od średniego pada to się dowiesz, a tak w ogóle świetny obiekt do treningu bo dużo płaskich paneli, bierz i walcz :u

Janek , coś mi świta ale nie jestem pewien, że wiadra z castoramy na dole się zwężają i nie dotknie dna ale pewny tego nie jestem. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, szczerze nie wiem, ale pewnie jak zacznie od średniego pada to się dowiesz, a tak w ogóle świetny obiekt do treningu bo dużo płaskich paneli, bierz i walcz :u

Też mi się podoba obiekt ;) Na szczęście to sama kabina :) Będę walczył jak Tommy Lee Jones w Ściganym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś moze potwierdzić czy wiadra z casto nadadzą sie pod GG?

Janek! piszę jak byk w kilku sklepach:

-średnica 26,5 cm

Średnica 26cm

Średnica Grit Guard-a wynosi 26,3cm.

wiec skoro wiesz jaką ma średnicę, metr w łapę, do sklepu i mierz jakie Ci wiadro spasuje ;)

A tak wygląda grit guard na wzór sklepowych w wiaderku z castoramy - Grit Guard Kustom - klik klik

Robił ktoś z Was kiedyś korektę na samochodzie... dostawczym ? :D

Mam transita na sprzedaż który ma dość dużo świrli, przez co jest trochę matowy... Jak wiadomo auto kupuje się często oczami, dlatego chcę go trochę odświerzyć. Przy okazji będzie to jeden z moich pierwszych pacjentów.

Jakieś AIO/cleaner ścierny maszynowo i będzie dobrze ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiego pada powinienem użyć do AIO/Cleanera ?

Białego czy Czarnego pada Lare ?

hsv napisał(a):

Potrzebuje zakupić pad do PB Black Hole'a i do Sonus Paintwork Cleanser.

Zastanawiałem się jaki będzie lepszy gładki czy karbowany i czy pady URBAN czarne nadadzą się ?

Do jakiej polerki ?

Jeżeli do DA:

-BH - może być pomarańczowy/wykończeniowy

-SPC - może być pomarańczowy/wykończeniowy

oba płaskie

Do rotacji:

-BH - czarny lub inny wykończeniowy

-SP- czarny lub inny wykończeniowy

oba karbowane

Jakie pady wybrać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wystarczą mi na początek pady: pomarańczowy, biały i czarny(szary) z Lare ?

http://lakierniczy.pl/index.php?z=1&m=642&id=614

Powinny wystarczyć. Małe też będziesz brał ?

Czytałem ten temat, ale nie byłem pewien czy to na pewno odpowiedź na moje pytanie.

Jak najbardziej ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu pytanie...

Lare epl-11 + przyszła dziś do mnie.

Nie chciało mi się dziś jechać po jakiś zestaw past, a przeczytałem na forum "kosmetykaaut.pl" że pasty ultimate compound megs'a można używać maszynowo ( również na obrotowej, przy niskim biegu ).

Wyciągnąłem więc z moich zasobów zapasowe drzwi do e30 idealne do testów. Umyłem je dokładnie, po czym przetarłem całe jeszcze apc. Fragmentu nie glinkowałem.

Na najbardziej miękki pad (czarny Lare) naniosłem odrobinę pasty i przystąpiłem do pracy...

Bardzo szybko jednak przerwałem bo maszyną zaczęło miotać jak szatan :( Albo mi ją wyrywało, albo podskakiwała.

Poprawiłem kilka razy pada, próbowałem z większą ilością pasty, z większym biegiem, z naciskiem i bez nacisku, z innym padem i wciąż to samo.

Możecie coś poradzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to wina pasty bo nigdy jej nie miałem, ale niestety musisz trochę poćwiczyć ruchy. Siłę docisku i nie walcz z maszyną tylko pozwól jej "prowadzić" tylko w tym kierunku co chcesz ;) Większej ilości pasty też nie nakładaj bo zapchasz pada i będzie d...pa. Też za pierwszym razem ciężko mi było znaleźć odpowiednie trzymanie maszyny i siłę docisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciastek, nie mam co prawda rotacji tylko DA, ale mysle ze wszystko jest kwestia wprawy. Dzisiaj idzie Ci do kitu, jutro być może kiepsko, pojutrze słabo ale juz po tygodniu zupelnie przyzwoicie. A za miesiac sam sie bedziesz smial ze swoich perypetii :)

Jedyny tip z mojej strony to tyle, ze na suchy pad lubie zrobic jeden psik QD przed rozpoczeciem pracy. Wydaje mi sie, ze wtedy maszyda berdziej gladko idzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu pytanie...

Lare epl-11 + przyszła dziś do mnie.

Nie chciało mi się dziś jechać po jakiś zestaw past, a przeczytałem na forum "kosmetykaaut.pl" że pasty ultimate compound megs'a można używać maszynowo ( również na obrotowej, przy niskim biegu ).

Wyciągnąłem więc z moich zasobów zapasowe drzwi do e30 idealne do testów. Umyłem je dokładnie, po czym przetarłem całe jeszcze apc. Fragmentu nie glinkowałem.

Na najbardziej miękki pad (czarny Lare) naniosłem odrobinę pasty i przystąpiłem do pracy...

Bardzo szybko jednak przerwałem bo maszyną zaczęło miotać jak szatan :( Albo mi ją wyrywało, albo podskakiwała.

Poprawiłem kilka razy pada, próbowałem z większą ilością pasty, z większym biegiem, z naciskiem i bez nacisku, z innym padem i wciąż to samo.

Możecie coś poradzić ?

Ciastek w przypadku miekkich padow jest taki problem ze swoja konstrukcja wywoluja bardzo duza ilosc ciepla porwnaj z innym zobaczysz roznice
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...