Jankos Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Tzn. chciałem powiedzieć kiedy mamy pewność że owego nalotu nie będzie tyle że glina nie będzie dawać rady. Widzisz problem u mnie polega na tym że mam czarne auto ;) ale w planach na wiosnę jest zakup halogenu na 3rój nogu więc może wteyd będzie łatwiej zobaczyć. Upewniłem się że wolf’s chemical decon Gel brake duster może zastąpić IronXa. Proponuję troche spolszczyć nazwę tego tematu na : Pytania początkujących ;) B-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Tzn. chciałem powiedzieć kiedy mamy pewność że owego nalotu nie będzie tyle że glina nie będzie dawać rady.A kiedy możesz mieć taką pewność? :) Obszar teoretycznie wyglinkowany i gładki w dotyku, po naniesieniu X'a potrafi popłynąć na czerwono. Nie ma reguły ale jednak, zdarza się. (Jeśli piszę bez sensu, wybacz, jest już późno a ja śpię jednym okiem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Nie JJ wrecz przeciwnie, zaraz dostaniesz pochwałę do tego :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s.martino Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Jankos Wolf's chemical decon Gel brake duster to stara nazwa de-ionizera.Teraz wyszla nowa poprawina wersia,ale wole IronX. Tez cos kiedys od finish kare do dekontaminacji bylo.Niestety nie pamietam jak sie nazywalo.Jak znajde to podam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s.martino Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Znalazlem u Hiszpanow: http://www.carcarepassion.com/epages/61556784.sf/es_ES/?ObjectPath=/Shops/61556784/Products/FK-DK1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Jankos Wolf's chemical decon Gel brake duster to stara nazwa de-ionizera.I wszystko jasne :) posiadam jeszcze z 500ml tego de-ioznizera nie wykluczone że jednak trochę pójdzę na felgi a reszta na lakier. Dzięki wszystkim za rady. :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 31 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Tez cos kiedys od finish kare do dekontaminacji bylo.Niestety nie pamietam jak sie nazywalo.Jak znajde to podam Finish Kare Paint Decontamination System Kit The Finish Kare Paint Decontamination System was developed as a method of removing paint contamination beyond what can be removed by washing or claying. If you are familiar with detail clay, you know it is capable of removing above surface contaminants that have bonded to the paint. The Finish Kare Paint Decontamination System is designed to remove what lies below the paint surface. How To: The Finish Kare 3 Step Paint Decontamination System The Iron Off - IronX / FK SIRR Conclusion - They both removed the iron particles without fail in the same amount of time, the FK SIRR is cheaper then the IronX and worked no differently besides the colour changing which just seems like a bit of hype. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Będąc dzisiaj w Castoramie widziałem wiadra 15L za smieszną cenę, chciałem kupić ale nie miałem pewności czy podejdzie do nich GG tak jak do wiadra Curvera tylko to akurat ma 16L. Czy ktoś moze potwierdzić czy wiadra z casto nadadzą sie pod GG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciastek Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Bierz GG idź do sklepu i przymierzaj ;) choć wydaje mi się, że u kogoś taki zestaw widziałem z wiadrem z castoramy. Ja mam takie trochę dziwne pytanie... Robił ktoś z Was kiedyś korektę na samochodzie... dostawczym ? :D Mam transita na sprzedaż który ma dość dużo świrli, przez co jest trochę matowy... Jak wiadomo auto kupuje się często oczami, dlatego chcę go trochę odświerzyć. Przy okazji będzie to jeden z moich pierwszych pacjentów. Dostawczaki powinny chyba mieć twardy lakier ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Bierz GG idź do sklepu i przymierzaj ;) choć wydaje mi się, że u kogoś taki zestaw widziałem z wiadrem z castoramy.Wiadro nie jest drogie a GG drugiego i tak muszę kupić więc podejmę to ryzyko. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman_marcin Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Łukasz, szczerze nie wiem, ale pewnie jak zacznie od średniego pada to się dowiesz, a tak w ogóle świetny obiekt do treningu bo dużo płaskich paneli, bierz i walcz :u Janek , coś mi świta ale nie jestem pewien, że wiadra z castoramy na dole się zwężają i nie dotknie dna ale pewny tego nie jestem. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciastek Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Łukasz, szczerze nie wiem, ale pewnie jak zacznie od średniego pada to się dowiesz, a tak w ogóle świetny obiekt do treningu bo dużo płaskich paneli, bierz i walcz :u Też mi się podoba obiekt ;) Na szczęście to sama kabina :) Będę walczył jak Tommy Lee Jones w Ściganym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Czy ktoś moze potwierdzić czy wiadra z casto nadadzą sie pod GG?Janek! piszę jak byk w kilku sklepach: -średnica 26,5 cm Średnica 26cm Średnica Grit Guard-a wynosi 26,3cm. wiec skoro wiesz jaką ma średnicę, metr w łapę, do sklepu i mierz jakie Ci wiadro spasuje ;) A tak wygląda grit guard na wzór sklepowych w wiaderku z castoramy - Grit Guard Kustom - klik klik Robił ktoś z Was kiedyś korektę na samochodzie... dostawczym ? :D Mam transita na sprzedaż który ma dość dużo świrli, przez co jest trochę matowy... Jak wiadomo auto kupuje się często oczami, dlatego chcę go trochę odświerzyć. Przy okazji będzie to jeden z moich pierwszych pacjentów. Jakieś AIO/cleaner ścierny maszynowo i będzie dobrze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciastek Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Jakiego pada powinienem użyć do AIO/Cleanera ? Białego czy Czarnego pada Lare ? Czy wystarczą mi na początek pady: pomarańczowy, biały i czarny(szary) z Lare ? http://lakierniczy.pl/index.php?z=1&m=642&id=614 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Jakiego pada powinienem użyć do AIO/Cleanera ? Białego czy Czarnego pada Lare ? hsv napisał(a): Potrzebuje zakupić pad do PB Black Hole'a i do Sonus Paintwork Cleanser. Zastanawiałem się jaki będzie lepszy gładki czy karbowany i czy pady URBAN czarne nadadzą się ? Do jakiej polerki ? Jeżeli do DA: -BH - może być pomarańczowy/wykończeniowy -SPC - może być pomarańczowy/wykończeniowy oba płaskie Do rotacji: -BH - czarny lub inny wykończeniowy -SP- czarny lub inny wykończeniowy oba karbowane Jakie pady wybrać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciastek Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Czytałem ten temat, ale nie byłem pewien czy to na pewno odpowiedź na moje pytanie. Dziękuję :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Czy wystarczą mi na początek pady: pomarańczowy, biały i czarny(szary) z Lare ? http://lakierniczy.pl/index.php?z=1&m=642&id=614 Powinny wystarczyć. Małe też będziesz brał ? Czytałem ten temat, ale nie byłem pewien czy to na pewno odpowiedź na moje pytanie.Jak najbardziej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciastek Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Właśnie składam zamówienie i nie wiem czy brać pady małe, bo są tylko białe i pomarańczowe ( nie ma czarnego ) Może kupić sam talerz mocujący a pady małe z innej firmy w 3 gradacjach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Ale dobrze rozumiem że nie ma jakiegoś pada z firmy którą sobie wybrałeś? Jak tak to weź z innej firmy i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciastek Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Znowu pytanie... Lare epl-11 + przyszła dziś do mnie. Nie chciało mi się dziś jechać po jakiś zestaw past, a przeczytałem na forum "kosmetykaaut.pl" że pasty ultimate compound megs'a można używać maszynowo ( również na obrotowej, przy niskim biegu ). Wyciągnąłem więc z moich zasobów zapasowe drzwi do e30 idealne do testów. Umyłem je dokładnie, po czym przetarłem całe jeszcze apc. Fragmentu nie glinkowałem. Na najbardziej miękki pad (czarny Lare) naniosłem odrobinę pasty i przystąpiłem do pracy... Bardzo szybko jednak przerwałem bo maszyną zaczęło miotać jak szatan :( Albo mi ją wyrywało, albo podskakiwała. Poprawiłem kilka razy pada, próbowałem z większą ilością pasty, z większym biegiem, z naciskiem i bez nacisku, z innym padem i wciąż to samo. Możecie coś poradzić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Nie wiem czy to wina pasty bo nigdy jej nie miałem, ale niestety musisz trochę poćwiczyć ruchy. Siłę docisku i nie walcz z maszyną tylko pozwól jej "prowadzić" tylko w tym kierunku co chcesz ;) Większej ilości pasty też nie nakładaj bo zapchasz pada i będzie d...pa. Też za pierwszym razem ciężko mi było znaleźć odpowiednie trzymanie maszyny i siłę docisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeper Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Ciastek, nie mam co prawda rotacji tylko DA, ale mysle ze wszystko jest kwestia wprawy. Dzisiaj idzie Ci do kitu, jutro być może kiepsko, pojutrze słabo ale juz po tygodniu zupelnie przyzwoicie. A za miesiac sam sie bedziesz smial ze swoich perypetii :) Jedyny tip z mojej strony to tyle, ze na suchy pad lubie zrobic jeden psik QD przed rozpoczeciem pracy. Wydaje mi sie, ze wtedy maszyda berdziej gladko idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgadza się Xeper po QD o wiele łatwiej idzie, ale o ile DA możesz sobie jedną ręką operować a drugą pić piwko, to rotacja potrzebuje trochę wprawy i ciężej ją utrzymać. Wiadomo że tylko praktyka da efekty. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciastek Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Chyba zaraz jeszcze raz zejdę do podziemi na testy... tym razem zabiorę aparat a nie telefon ;) Kilka przejazdów jednak zrobiłem... Czasem dało się prowadzić polerkę, czasem jednak nie umieliśmy się dogadać. Przed: Po: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Znowu pytanie... Lare epl-11 + przyszła dziś do mnie. Nie chciało mi się dziś jechać po jakiś zestaw past, a przeczytałem na forum "kosmetykaaut.pl" że pasty ultimate compound megs'a można używać maszynowo ( również na obrotowej, przy niskim biegu ). Wyciągnąłem więc z moich zasobów zapasowe drzwi do e30 idealne do testów. Umyłem je dokładnie, po czym przetarłem całe jeszcze apc. Fragmentu nie glinkowałem. Na najbardziej miękki pad (czarny Lare) naniosłem odrobinę pasty i przystąpiłem do pracy... Bardzo szybko jednak przerwałem bo maszyną zaczęło miotać jak szatan :( Albo mi ją wyrywało, albo podskakiwała. Poprawiłem kilka razy pada, próbowałem z większą ilością pasty, z większym biegiem, z naciskiem i bez nacisku, z innym padem i wciąż to samo. Możecie coś poradzić ? Ciastek w przypadku miekkich padow jest taki problem ze swoja konstrukcja wywoluja bardzo duza ilosc ciepla porwnaj z innym zobaczysz roznice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.